Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiskuutesi huippu?

Vierailija
12.08.2017 |

Ei ehkä ihan huipuista huipuin kuitenkaan mutta äsken katsoin telkkarin ohjelmatarjonnan kännykästä kun en jaksanut kurottaa kaukosäädintä joka sijaitsi n. 10cm päästä varpaistani.

Mites muilla?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin lapselle yläkertaan, että tulisi antamaan minulle kaukosäätimen. Kaukosäädin oli pöydällä juuri ulottumattomissani. Olisin voinut huutaa, mutta en jaksanut. Siispä soitin.

Vierailija
2/17 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissasin tippa kerrallaan housuun ja annoin haihtua välillä, kun en jaksanut nousta vessaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harjaa hampaita illalla kun en jaksa.

Vierailija
4/17 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämässä ollessani en jaksanut pyykätä ja ostin aina uudet vaatteet.

Vierailija
5/17 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työelämässä ollessani en jaksanut pyykätä ja ostin aina uudet vaatteet.

Työssäkäyminen taisi tulla sulle melko kalliiksi😂

Vierailija
6/17 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla tai keskellä yötä en jaksa kävellä vessaan, matkaa n.5 metriä. Joten kusen sängyn vieressä jättämääni astiaan.

Asun kerrostalossa. Kun siivoan, heitän vaan kaiken ns. ylimääräisen parvekkeelle. 

Vierailija
7/17 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin monesti kirjastosta lainaamani kirjat netissä ihan vain siksi, etten jaksa käydä palauttamassa kirjoja. Asun 200m päässä kirjastosta.

Vierailija
8/17 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa katsoa unia.

Vierailija
9/17 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin miehelleni toiseen huoneeseen, josko hän keittäis kahvia. Hän kävi ovella mulkaisemassa, mutta keitti kuitenkin. Hetken päästä laitoin tekstarin, että jos hän toisi sen mulle. Sekin onnistui saatesanojen kera kylläkin. Join kahvin ja jatkoin juttua tekstarilla, et mulla on pissahätä. JUMALAUTA ÄMMÄ kaikui varmaan naapuritaloihin asti.

Vierailija
10/17 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusin monesti kirjastosta lainaamani kirjat netissä ihan vain siksi, etten jaksa käydä palauttamassa kirjoja. Asun 200m päässä kirjastosta.

Sittenhän me ollaan samiksii!!

Vierailija
11/17 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä melko normaaleja: olen menossa esimerkiksi olohuoneesta keittiöön ja katson jotain likaista astiaa sohvapöydällä ja ajattelen, että tuonkin voisin mennessäni viedä tiskialtaaseen, mutta en viitsi. Samoin lattialla lojuvien pyykkien: olen menossa pyykkikorin ohi ja voisin mennessäni ne sinne viskata, mutta siitä on liikaa vaivaa.

Onneksi nämä ovat ohikiitäviä hetkiä ja yleensä meillä on ihan siistiä.

Vierailija
12/17 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa katsoa unia.

En jaksa mennä nukkumaan.

Vierailija
13/17 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi tehdä voileipää vaan otan hanasta vettä pahimpaan nälkään.

Vierailija
14/17 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi tehdä voileipää vaan otan hanasta vettä pahimpaan nälkään.

Saakelin laiskuri. Taidat olla sen lisäksi oikea laiheliini.

Minä jaksan aina syödä.

T. Pullukka

Vierailija
15/17 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, että yksi lasku myöhässä mappikalenterin taskussa. Tämä siis yksittäinen lasku yhdestä netissä tehdystä ostoksesta, muut ovatkin e-laskuna. Siksi sen unohdinkin. Nyt en jaksa maksaa sitä ennen uusintalaskun tuloa, sillä oletan että uusintalasku ja laskutuslisä tulee mikä päivä hyvänsä. Jos nyt maksan laskun ja uusintalasku on jo prosessissa joudun maksamaan laskutuslisän kuitenkin. Ja joudun loggautumaan nettiin maksamaan samaa laskua KAHDESTI. Odotan siis uutta laskua:)

Vierailija
16/17 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut alkaa ruveta pesemään olohuoneen ikkunaa, niinpä hankin siihen pinta-asennuskaihtimen...

Vierailija
17/17 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös laiska kirjaston kirjojen palauttaja! Tänään laiskotti niin etten jaksanut kahvia hakea kaupasta vaan keitin vanhoista puruista laihaa litkua (kauppa noin 200m päässä).