Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Näin etiketti kehoittaa mutta tuntuu röyhkeältä hotelliaamiaisellakin aina ottaa uusi mehulasi. Meidän porukaltakin jää 25 lasia pöytään jo noin tehdään.

• ylös 2
  • alas 7

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Hyvin harvoin käyn buffetissa syömässä, hotellin aamiaisellakin ehkä kerran kolmessa kk ja syön niin vähän että se kerran täytetty lautanen riittää :D

Vierailija

Ihan aina!!
Ällöttää kun joku tulee likaisen lautasen kanssa uudelleen hakemaan.

• ylös 20
  • alas 5
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vähän riippuu - tietysti, jos ruoka- tai juomatyyppi vaihtuu vallan toiseen, niin ilman muuta, en muuten.

Vierailija

Tottakai haen. Sitä varten ne tarjoilivat ovat siellä että palvelevat minua. Eihän niillä muuten töitä olisi.

Vierailija

Riippuu buffasta, mutta yleensä en jos samaa haen vähän lisää, jos otan jotain muuta otan uuden lautasen

Vierailija

Lautasen otan aina uuden. Lasia saatan käyttää useampaan täyttöön jos pysyy juotava samana.

Vierailija

No voi itku. Kuuluu asiaan, että uudet astiat otetaan aina. Buffetti on buffetti, kotona eri asia. Tosin kotonakin on ällöä ottaa lisää ruokaa likaiselle lautaselle.

Vierailija

Miten hygienia liittyy jos ottaa samaan lasiin? Itse ainakin automaatissa tietysti painan käden jos lasin mallinen systeemi, usein vaan hana. Olis kusipäistä aina ottaa uusi kun ei liity hygieniaankaan. Eikä kukaan niitä lasivuoria ehdi pöydästä tyhjentää jos isokin porukka koko ajan ottaa uusia laseja.

Hotelliyrittäjän toive on että käytettäisiin samoja astioita.

• ylös 4
  • alas 10
Vierailija

Tässä mallia ruokailutavoista buffassa kiinalaisittain:

=)

Vierailija

Lasketaanko oppilaitoksen ruokalan itsepalvelulinjasto buffetiksi? :D Jos lasketaan niin vastaukseni otsikon kysymykseen on ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko oppilaitoksen ruokalan itsepalvelulinjasto buffetiksi? :D Jos lasketaan niin vastaukseni otsikon kysymykseen on ei.

Edes hygieniasyistä et ota uutta lautasta? Ei ihme kun kaikki sairaudet tarttuu kouluissa.

Vierailija

Hygieniasyistä uusi lautanen? Miten te sitä ruokaa lautaselle lastaatte? Mä ainakin osaan käyttää ottimia niin, etteivät koske lautaseen. Mä käytän samaa ihan periaatteesta - ympäristö ensikädessä.

• ylös 13
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Edes hygieniasyistä et ota uutta lautasta? Ei ihme kun kaikki sairaudet tarttuu kouluissa.

Otan aina uuden lautasen, mutta ei sillä hygienian kanssa ole mitään tekemistä. Juurihan siitä söin itse, eikä siitä bakteereja roisku muillekaan.

Vierailija

Laseja en, tosin en juo lasittain juomia. Mutta kahvikuppi+2lasia kyllä tulee käytettyy ja 3-4 lautasta

Vierailija

Lautanen ainakin uusi joka kerta. Kun astioista annostelee lautaselleen, ne saattavat väkisinkin koskettaa joskus lautaspintaa, joten silloin on erittäin vastenmielistä, jos siinä on vanhat rääppeet jäljellä

Vierailija

Oon aina Suomessa käyttänyt samoja, enkä oo ikinä kuullutkaan että pitäis ottaa uusi. Jenkeissä tästä oli kyltti, mikä herätti ekaa kertaa miettimään asiaa. Jännä et täällä palstalla kaikille itsestään selvää. Mutta kysymykseen, ainakin Suomessa käyttäisin vieläkin samoja :s. Ympäristöä ajatellen.

Vierailija

En halua suolasillin jälkeen läntätä samalle lautaselle jotain ihan eri makuista ruokaa.

25 lasia? Miten suuri perhe teillä on? Kuinka monta lasillista mehua ja / tai vettä ym. juotte aamiaisella?

Sivut