Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Aihe vapaa Vauvakuume Raskaus ja synnytys Vauvat ja taaperot Kasvatus Perhe ja arki Lapsettomuus ja adoptio Erota vai ei? Kysy - asiantuntijat vastaavat! Kysy terveydenhoitajalta Kysy seksuaaliterapeutilta Uni ja jaksaminen Nettikiusaaminen Seksi Nimet FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Aihe vapaa En jaksa enää esittää mukavaa En jaksa enää esittää mukavaa Vierailija klo 22:32 | 11.8.2017 Sellaista, että kaikki viihtyisivät. Aika rankka rooli, vai mitä? Vastaa Ilmoita asiattomaksi ylös 9 alas 1 Kommentit (3) Vierailija 1/3 | klo 22:34 | 11.8.2017 Mielestäni kaikki saisivat mennä itseensä ja miettiä. Ei kukaan jaksa loputtomasti.... Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 2 alas 0 Vierailija 2/3 | klo 22:36 | 11.8.2017 Olen samanlainen. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 1 alas 1 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Vierailija 3/3 | klo 22:41 | 11.8.2017 Ennemminkin koitat ymmärtää, että ei ole sun vastuullas että kaikki viihtyvät. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 4 alas 0 Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Alueen etusivulle Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23. Keskustelun etusivu | Aihe vapaa Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju Aihe vapaa Vauvakuume Raskaus ja synnytys Vauvat ja taaperot Kasvatus Perhe ja arki Lapsettomuus ja adoptio Erota vai ei? Kysy - asiantuntijat vastaavat! Kysy terveydenhoitajalta Kysy seksuaaliterapeutilta Uni ja jaksaminen Nettikiusaaminen Seksi Nimet
Vierailija 1/3 | klo 22:34 | 11.8.2017 Mielestäni kaikki saisivat mennä itseensä ja miettiä. Ei kukaan jaksa loputtomasti.... Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 2 alas 0
Vierailija 2/3 | klo 22:36 | 11.8.2017 Olen samanlainen. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 1 alas 1
Vierailija 3/3 | klo 22:41 | 11.8.2017 Ennemminkin koitat ymmärtää, että ei ole sun vastuullas että kaikki viihtyvät. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 4 alas 0
Mielestäni kaikki saisivat mennä itseensä ja miettiä.
Ei kukaan jaksa loputtomasti....
Olen samanlainen.
Ennemminkin koitat ymmärtää, että ei ole sun vastuullas että kaikki viihtyvät.