Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenni Vartiaisen Turvasana striimasi platinaa = yli 4 miljoonaa kuuntelua. Miten mammat selitätte tämän?

Vierailija
11.08.2017 |

Tiedän että vihaatte sekä Jenniä että tätäkin kappaletta, mutta miksi kaikki muut sitten kuuntelevat tätä paitsi te? Olisiko selitystä? Eikä mitään "Jenni itse ja hänen suku kuuntelee loopilla ja Warnerin levy-yhtiö valehtelee tulokset" ym sairasta sontaa, kiitos.
https://www.iskelma.fi/uutiset/musiikki/a-148681

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata aloittaa tästä aiheesta yhtään mitään. Edellinen vastaava ketju toissapäivältä poistettiin, kun av-mammat alkoivat arvostella Jennin ulkonäköä, luonnetta ja persoonallisuutta törkeillä nimityksillä eikä kommentit mitenkään liittyneet musiikkiin tai kyseiseen biisiin. Eli anna olla.

Vierailija
2/28 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eat shit - 4 million flies can't be wrong.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä sallita JV:tä kehuvia aloituksia. Mammat vääntää mustankin valkoiseksi ja kieltää kaikki J:n ansiot. Kyseinen nainen ei osaa tehdä mitään oikein ja hän on läpeensä paha ruma ja inhottava. 294

Vierailija
4/28 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä Ap. Joskus kauan sitten täällä oli yksi erään soittimen parissa uraa tehnyt julkkis av-mamma joka paljasti itsensä jatkuvalla fanaattisilla itseään koskevilla kirjoitteluilla. Varmaan terapeuttinsa kielsi lopulta jatkamasta oman maineensa tähden.

Vierailija
5/28 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Ei ole kukaan tuota biisiä kuunnellut. Eikä videota katsonut. Sontaa ja ulostetta ainoastaan kuten kyseinen muka-laulaja-läähättäjäkin.

Vierailija
6/28 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh ja voi kyynel.

Vierailija
7/28 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tiedoksi: älä kaiva verta nenästäsi. Ei kannata edes yrittää sanoa mitään positiivista tuosta laulajasta täällä. Huomaat jo edellisista viesteistä. Seuraavaksi sinua haukutaan aivottomaksi imbesilliksi läskiksi kananpersetukaksi.

Vierailija
8/28 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika naivia kuvitella etteikö levy-yhtiöllä olisi osaa tässä. Tätä biisiä on mainostettu jatkuvasti ja se on ympätty jokaisen spotifyn tekemään playlistiin.

Vierailija
9/28 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki elämä Ap. Joskus kauan sitten täällä oli yksi erään soittimen parissa uraa tehnyt julkkis av-mamma joka paljasti itsensä jatkuvalla fanaattisilla itseään koskevilla kirjoitteluilla. Varmaan terapeuttinsa kielsi lopulta jatkamasta oman maineensa tähden.

Ymmärrätkö sinä miten vanhanaikaista ja kulunutta on väittää että Jenni itse aloittaisi tällaisia ketjuja itsestään? Oletko jotenkin älykäs mielestäsi?

Vierailija
10/28 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika naivia kuvitella etteikö levy-yhtiöllä olisi osaa tässä. Tätä biisiä on mainostettu jatkuvasti ja se on ympätty jokaisen spotifyn tekemään playlistiin.

Hohhoijaa. Yritä elää itsesi kanssa ihan ilman tätä ongelmaa.

Vierailija
11/28 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en erityisemmin pidä J Vartiaisen musiikista, mutta en sentään alennu tälle tasolle kuten nämä haukkujat. Jos joku fanittaa, suon sen hänelle eikä se ole todellakaan minulta pois. Sinulta varmaan on?

Vierailija
12/28 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jjja ketju poistoon ennen kuin se jennin tissien ja perseen dissaamine ntaas alkaa...

13/28 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Jenni vartiasen erityinen fani tosin kuuntelen hänen musaa kun radiosta tulee. Kuuntelen myös Turvasanaa ja sitä toista uutta kappaletta kun ne soi ja mun mielestä hyvää menevää musaa ja turvasanassa miettimään pistävä sanoituskin kun oikeen viitsii kuunnella. Tajuan hyvin että näitä jengi kuuntelee enkä epäile tätä platinastriimiä kuten muut täällä epäilee. 

Suosittelisin että annettaan kaikkien artistien tehdä työnsä ja heidän faniensa kuunnella heitä ilman että mennään henkilökohtaisuuksiin ja solvaamaan toista pahasti ellei hän ole satuttanut henkilökohtaisesti.

14/28 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän mielestä Arttu Lindemanin, Antti Tuiskun ja Eveliinan kaikki striimit on rehellisiä ja ansaittuja mutta Jenni Vartiaisen platina on levy-yhtiön manipulointia? Ootteko ihan tosissanne? Miksi vihaatte tuota naista noin paljon? Henkilökohtaisia ongelmia?

15/28 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kanssa miettinyt miksi Jenniä vihataan niin paljon. Ei ole millään tavalla tyrkkyjulkkis, omista voimakkaita mielipiteitä tai herätä huomiota. Aika hajuton ja mauton, biisit on kyllä ihan hyviä. 

Vierailija
16/28 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mun pitää tykätä Jenni Vartiaisesta, kun moni muukin?

Mua ärsyttää kyseisen naisen biisit, het kun kuulen jossain yööök

Vierailija
17/28 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3948 kirjoitti:

Oon kanssa miettinyt miksi Jenniä vihataan niin paljon. Ei ole millään tavalla tyrkkyjulkkis, omista voimakkaita mielipiteitä tai herätä huomiota. Aika hajuton ja mauton, biisit on kyllä ihan hyviä. 

Mistä kohtaa hyviä?

Vierailija
18/28 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä ole kuin yksi Jennin vihaaja. Suurimmalle osalle mammoista Jenni on ihan ok, eivät ehkä fanita mutta eivät vihaakaan. Tää palstan vihaaja on vaan varsin aktiivinen. Veikkaan että tää sama vihaaja on tämänkin ketjun aloittaja. Aloittaa ketjun muka Jennin fanina, että pääsee sitten haukkumaan. Koska ne suorat haukkumisketjut ei saa tuulta purjeisiin. Johan tuon tunnistaa tyylistä, sekä haukkumis että kehumisviesteistä. Ne on aina samanlaisia.

Vierailija
19/28 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistan aiemman viestini: Striimauksilla ei  ole mitään merkitystä, vain sillä on ostaako joku  sitä musaa ja varsinkin sillä, käydäänkö artistin keikoilla (maksetaanko artistin näkemisestä). Striimauksilla kun ei kukaan elä.

AP voisi perehtyä asioihin ennen kuin tulee tänne tekemään itsestään hölmön.

En  ole erityinen Jenni-fani, tosin en myöskään vihaaja.Minusta on hienoa että Suomessa on menestyviä naisartisteja. Hänen laulutekniikkansa välihenkosineen, samoin kuin muiden nykyartistien, ärsyttää puhtaan laulun ystävää sen verran että pyrin pitämään   henkeä kesken laulun vetävät autotuneartistit poissa kuuntelusta. Mun lauluopettajani kun aikoinaan painotti että hengen vetäminen ei saa laulussa kuulua.

Vierailija
20/28 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mun pitää tykätä Jenni Vartiaisesta, kun moni muukin?

Mua ärsyttää kyseisen naisen biisit, het kun kuulen jossain yööök

Melodiat ovat hyviä, kelpaisivat taatusti uudelleen sanoitettuina ulkomaisille artisteillekin. Laulutyyli tuossa enemmän mättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi