Näin tänään kaupungilla mamman joka oli noin 165 pitkä ja painoa varmaan 130-140 kiloa
Kommentit (9)
Mitä sitten? Näen harrastuksessa viikoittain ihmistä joka on n. 160 pitkä ja painoa saman verran. Joku lääkäri oli kai lihavuusleikkausta ehdotellut ja tämähän loukkaantui ja suivaantui kun ei ole koskaan edes sairastanut. Kummasti kävelee kävelykepin kanssa, noin terveeksi ihmiseksi..
Kuulostaa aika mahdottomalta tuollainen pituus/ paino-suhde.
Oletkohan nyt vain nähnyt valvenäkyjä tai kuvitellut nähneesi?
Noita näkee jatkuvasti. Ei tosin vois vähempää kiinnostaa. Pitää vaan huolta siitä ettei ole itse samoissa mitoissa
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aika mahdottomalta tuollainen pituus/ paino-suhde.
Oletkohan nyt vain nähnyt valvenäkyjä tai kuvitellut nähneesi?
No on minullakin kaveri joka täyttää nuo mitat. Mukava kaveri vaikka onkin syömishäiriöinen.
Sori oli pakko näyttäytyä hetki julkisesti kun pitää siirtyä töistä kotiin.
Siis sopivasti lihava :)
Kuitenkin olipa hän sitten ihan millainen tahansa niin sen ei kyllä pitäisi kuulua kenellekään muulle kuin hänelle itselleen.
Voi olla jokin sairaus ja lääkkeet jotka ovat aiheuttanut suuren ylipainon.
Aijaa? Mä luin tänään tälläisen aloituksen ihmiseltä jolla ei ole elämässä muuta sisältöä kuin oma painonhallinta ja muiden haukkuminen, Yäk!
Sellaisia laiheliineja on myös hupaisaa kaupungilla katsella jotka ainaisessa nälässään ovat ku myrkyn nielleet! "En mä voi ottaa, toi on tosi lihottavaa"🤡
Onneksi aina voit myös katsoa muualle, jos noin ällöttää!