Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttuni on kotisiivooja ja haukkuu asiakkaiden sisustusta ja naureskee muutenkin..

Vierailija
11.08.2017 |

On minun ex-työkaveri (ihan eri ala) ja oli aina tukkanuottasilla kaikkien kanssa. Sanoi onneksi itsensä irti ja alkoi kotisiivoojaksi. Nyt on sitä mieltä että kotisiivous ion hauskaa, ihmisillä rumia sisustuksia ja asiakkkaat muutenkin tyhmiä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse siivousyrittäjä ja olisin pettynyt jos kuulisin että työntekijäni puhuisivat tuollaisia meidän asiakkaista.

Vierailija
22/27 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin ehkä tuo jos siivooja kertoo kavereilleen että nauttii kun saa kurkkia siivottavien kaappeihin. Siis mitä? Tuommoinen siivooja ei olisi kauaa minulla töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tunnen lähihoitajan joka lärvii asiakkaistaan kokoajan. Olen harkinnut ilmoittamista myös.

Vierailija
24/27 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ressukan täytyy kompensoida jollainlailla omaa alempaa asemaansa muoden siivoojana. Vastenmielinen piirre ihmisessä, ettei osaa olla se kuka on ilman itsetehostusta.

Vierailija
25/27 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ammatti on siivota muille, eli vastaa intian kastittomia, niin olisi syytä tajuta asemansa ja se ei ole halveksia niitä, jotka kelpuuttavat likaiset kourasi kotiinsa.

Vierailija
26/27 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen meidän talon alakerrassa oleva kampaamo. Mielelläni suosisin oman talon liikkeitä, mutta valitettavasti kuulen ikkunasta, miten kampaamon väki puhuu asiakkaistaan takapihalla tupakalla käydessään. Voisihan siinä tietysti saada "puolueettoman" arvostelun itsestään, mutta en tiiä...

Vierailija
27/27 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tupa oma lupa. Itsehän siellä asustellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi