millaista miestä olisit valmis elättämään? (jos tapaisitte nyt)
eli mies ei saisi mistään rahaa ja vaikka saisikin ne menisi velkoihin , jotka tuli kun takasi vanhempiensa asunnon tyhmyyttään. (kuvitteellinen tilanne,)
Kommentit (26)
Ei minulla ole varaa elättää ketään. Tosin kyllä hiukkasen olen joutunut exää elättämään, kun tyhmyyttään on tehnyt sitä sun tätä. Ei koskaan enää samanlaista.
Sellaista miestä, joka tekisi kaikki kotityöt ja hoitaisi lapset, niin minä voisin keskittyä työhöni ja vapaa-aikaan. Ennemmin teen pari tuntia ylitöitä joka päivä mitä tunnin kotitöitä joka päivä. Pidän rahasta ja ylitöistä kertyy eläkekin paremmin.
Sairauden vuoksi vammautunutta, muuten työkyvytöntä.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista miestä, joka tekisi kaikki kotityöt ja hoitaisi lapset, niin minä voisin keskittyä työhöni ja vapaa-aikaan. Ennemmin teen pari tuntia ylitöitä joka päivä mitä tunnin kotitöitä joka päivä. Pidän rahasta ja ylitöistä kertyy eläkekin paremmin.
Jatkan vielä, että miehen pitää tietenkin olla luonteeltaan ihana, uskollinen, raitis ja tupakoimaton. Hyvää kuntoa vaaditaan, että jaksaa touhuta lasten kanssa.
En minkäänlaista. No voi vammautuminen toki eri asia jos olisi jo pitkään oltu yhdessä.
Sellaista jolta saisin hyvää seksiä. En varsinaisesti kuitenkaan elättäisi, asun aina yksin enkä suostu avoliittoon, avioliitosta puhumattakaan. Kaikkea pientä kivaa voisin tarjota kuten matkoja, illallisia hyvissä ravintoloissa, mies saisi ajaa (ehkä) mun autoilla 😁.
Sellainen joka tekee kotityöt, rakastaa lapsiani kuin omiaan, on romanttinen ja yllättää minut silloin tällöin iloisesti esim suklaalla, ruoalla, ruusuilla, yms :)
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka tekee kotityöt, rakastaa lapsiani kuin omiaan, on romanttinen ja yllättää minut silloin tällöin iloisesti esim suklaalla, ruoalla, ruusuilla, yms :)
annat runsaasti rahaa miehelle, että on varaa yllättää?
Exääni elätin, kun olin nuori ja kokematon ja mies uskomattoman härski, syylllistävä, itsekäs ja laiska. Nykyisin en ottaisi elättimiestä.
Sellaista, jonka kanssa haluan jakaa elämäni ja joka haluaa jakaa elämänsä minun kanssani. Jakamisella tarkoitetaan tässä sitä "rakastaa ja olla uskollinen niin hyvinä kuin pahoinakin päivinä" versiota. Ei mitään sivujakamisia muille.
Aviomiestäni, jos hän vammautumisen tai sairauden vuoksi tulisi työkyvyttömäksi.
Jos nyt tavattaisiin, niin en elättäisi. Kaverille voi joskus jotain tarjota, mutta yhteen en muuttaisi enkä laskujaan maksaisi.
Pitkäaikaisella avopuolisollakin on säästöjä ja työ jonka perusteella päivärahat ja eläke, niin jotain todella omituista pitäisi tapahtua ettei tulisi omillaan toimeen. Toki jelppaan tiukassa paikassa, mutta en vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies hoitaa kotityöt, siihen kuuluu myös tietysti kaupassakäynti. Mies voi helposti yllättää taloustilin rahoilla silloin tällöin, ei ollut listattu mitään kalliita yllätyksiä.
Sellaista joka olisi halukas ja aktiivinen parantamaan omaa taloudellista tilannettaan tulevaisuudessa. Mitään uliulilompakkoloista en elättäisi.
Tuota omaa elätän oman urani etenemisen takia. Hyvin meillä meneekin ja mies tekee kaikki kotityöt, ei valittamista.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista joka olisi halukas ja aktiivinen parantamaan omaa taloudellista tilannettaan tulevaisuudessa. Mitään uliulilompakkoloista en elättäisi.
jos on 40 miljoonan velat päällä niin tuskin pystyy parantamaan tilannetta...
Vierailija kirjoitti:
Tuota omaa elätän oman urani etenemisen takia. Hyvin meillä meneekin ja mies tekee kaikki kotityöt, ei valittamista.
oletko elättänyt tapaamisesta lähtien? jos tapasitte nuorina niin et vastannut kysymykseeni.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkki: Yllättää voi ilmaiseksikin.
Omaa pikku mussukka mohamedia mie passaan. Ananastukkani mun.