Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millaista miestä olisit valmis elättämään? (jos tapaisitte nyt)

Vierailija
11.08.2017 |

eli mies ei saisi mistään rahaa ja vaikka saisikin ne menisi velkoihin , jotka tuli kun takasi vanhempiensa asunnon tyhmyyttään. (kuvitteellinen tilanne,)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa pikku mussukka mohamedia mie passaan. Ananastukkani mun.

Vierailija
2/26 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole varaa elättää ketään. Tosin kyllä hiukkasen olen joutunut exää elättämään, kun tyhmyyttään on tehnyt sitä sun tätä. Ei koskaan enää samanlaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista miestä, joka tekisi kaikki kotityöt ja hoitaisi lapset, niin minä voisin keskittyä työhöni ja vapaa-aikaan. Ennemmin teen pari tuntia ylitöitä joka päivä mitä tunnin kotitöitä joka päivä. Pidän rahasta ja ylitöistä kertyy eläkekin paremmin.

Vierailija
4/26 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauden vuoksi vammautunutta,  muuten työkyvytöntä.

Vierailija
5/26 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista miestä, joka tekisi kaikki kotityöt ja hoitaisi lapset, niin minä voisin keskittyä työhöni ja vapaa-aikaan. Ennemmin teen pari tuntia ylitöitä joka päivä mitä tunnin kotitöitä joka päivä. Pidän rahasta ja ylitöistä kertyy eläkekin paremmin.

Jatkan vielä, että miehen pitää tietenkin olla luonteeltaan ihana, uskollinen, raitis ja tupakoimaton. Hyvää kuntoa vaaditaan, että jaksaa touhuta lasten kanssa.

Vierailija
6/26 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkäänlaista. No voi vammautuminen toki eri asia jos olisi jo pitkään oltu yhdessä.

Vierailija
7/26 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista jolta saisin hyvää seksiä. En varsinaisesti kuitenkaan elättäisi, asun aina yksin enkä suostu avoliittoon, avioliitosta puhumattakaan. Kaikkea pientä kivaa voisin tarjota kuten matkoja, illallisia hyvissä ravintoloissa, mies saisi ajaa (ehkä) mun autoilla 😁.

Vierailija
8/26 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka tekee kotityöt, rakastaa lapsiani kuin omiaan, on romanttinen ja yllättää minut silloin tällöin iloisesti esim suklaalla, ruoalla, ruusuilla, yms :)

Vierailija
9/26 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka tekee kotityöt, rakastaa lapsiani kuin omiaan, on romanttinen ja yllättää minut silloin tällöin iloisesti esim suklaalla, ruoalla, ruusuilla, yms :)

annat runsaasti rahaa miehelle, että on varaa yllättää?

Vierailija
10/26 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exääni elätin, kun olin nuori ja kokematon ja mies uskomattoman härski, syylllistävä, itsekäs ja laiska. Nykyisin en ottaisi elättimiestä.

Vierailija
11/26 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista, jonka kanssa haluan jakaa elämäni ja joka haluaa jakaa elämänsä minun kanssani. Jakamisella tarkoitetaan tässä sitä "rakastaa ja olla uskollinen niin hyvinä kuin pahoinakin päivinä" versiota. Ei mitään sivujakamisia muille.

Vierailija
12/26 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomiestäni, jos hän vammautumisen tai sairauden vuoksi tulisi työkyvyttömäksi.

Vierailija
13/26 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt tavattaisiin, niin en elättäisi. Kaverille voi joskus jotain tarjota, mutta yhteen en muuttaisi enkä laskujaan maksaisi.

Pitkäaikaisella avopuolisollakin on säästöjä ja työ jonka perusteella päivärahat ja eläke, niin jotain todella omituista pitäisi tapahtua ettei tulisi omillaan toimeen. Toki jelppaan tiukassa paikassa, mutta en vuosia.

Vierailija
14/26 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies hoitaa kotityöt, siihen kuuluu myös tietysti kaupassakäynti. Mies voi helposti yllättää taloustilin rahoilla silloin tällöin, ei ollut listattu mitään kalliita yllätyksiä.

Vierailija
15/26 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista joka olisi halukas ja aktiivinen parantamaan omaa taloudellista tilannettaan tulevaisuudessa. Mitään uliulilompakkoloista en elättäisi.

Vierailija
16/26 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota omaa elätän oman urani etenemisen takia. Hyvin meillä meneekin ja mies tekee kaikki kotityöt, ei valittamista.

Vierailija
17/26 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista joka olisi halukas ja aktiivinen parantamaan omaa taloudellista tilannettaan tulevaisuudessa. Mitään uliulilompakkoloista en elättäisi.

jos on 40 miljoonan velat päällä niin tuskin pystyy parantamaan tilannetta... 

Vierailija
18/26 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin puolesta kysyn.

Vierailija
19/26 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota omaa elätän oman urani etenemisen takia. Hyvin meillä meneekin ja mies tekee kaikki kotityöt, ei valittamista.

oletko elättänyt tapaamisesta lähtien? jos tapasitte nuorina niin et vastannut kysymykseeni.

ap

Vierailija
20/26 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki: Yllättää voi ilmaiseksikin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi