Kavereilla ei oo ikinä aikaa mulle :(
Joo, ymmärrän että ollaan aikuisia ja niillä on muitakin kavereita+työt+poikaystävät, mutta silti ärsyttää. Yritän usein ehdottaa kivaa tekemistä, joskus pidemmän ajan päähän ja joskus vähän spontaanimmin. Jos ehdotan vaikka ensi viikolle, on jo muuta. Jos ehdotan muutaman kuukauden päähän, on vaikka jokin kiva tapahtuma tulossa, ei kukaan osaa vielä sanoa. Sit pari kertaa kyselen lähempänä kun mitään ei kuulu, ja lopulta ei kuitenkaan pääse. Ilmeisesti tulee jotain tärkeämpää. Tuntuu ettei kukaan ehdota mulle ikinä näkemistä ja tekemistä. Eikö mun kavereita siis vaan kiinnosta viettää mun kanssa aikaa vai mikä on??
Niin ja mistä niitä uusia kavereita sit sais :D
Kommentit (6)
Sama täällä. Meillä typistynyt näkemiset yhden käden sormilla laskettaviksi. Muuten hengaan työkavereiden ja harrastuskavereiden kanssa. Ei ihan sama, mutta ei sitä kotonakaan ole kivaa.
Ole vielä aktiivisempi,
soita kaikki vanhat puolitutut läpi ja keksi mwnoja ja tapaamisia. Sinnikkyys palkitaan.
Se ystävä, joka haluaa mennä ja tulla sinun kanssasi joka paikkaan, löytyy usein yllättävän läheltä.
Ärsyttää "vaatia" ja "nyhtää" aikaa, tapaamisia ja jopa vastauksia kutsuihin ja viesteihin!
Jos lakkaisin yhteydenpidon kokonaan itse niin kuulisinkohan heistä enää ikinä?
En osaa vastata, samassa tilanteessa. Ilmeisesti sua paljon vanhempikin, niin en edes osaa lohduttaa, että tilanne tulee muuttumaan.