Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Kuinka paljon näitä ennakoivia supistuksia oikein tulee?
02.04.2006 |
Toista odotan ja tänään rv 38+4. Jo viikolla 34 oli kohdunsuu 3cm auki ja pehmentynyt paikat.
Ennakoivia supistuksia tullut tosi paljon. Kaksi yötä sitten supisteli jo aika kivuliaasti kaks tuntia 10min välein. Just kun aattelin et onkos tää nyt sitten menoa niin ne lakkas kuin seinään. Alkaa tosissaan oleen jo epätodellinen olo, että onkokaan siellä ketään tulossa.. =)
Tiedän, että ei sais hoppuilla ja et la:aan on vieläkin aikaa reilu vko, mut tuntuu vaan niin oudolta et ennakoivia on paljon (ja vielä kipeitäkin) ja kohdunsuu ollut auki jo monta viikkoa ja silti ei mitään..
Muilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
eli supistelee paljon enemmän kun ensimmäisellä kerralla ja yksi ilta valvoin 2 tuntia enkä saanut unta kun supisteli niin tiuhaan ja kovaan (palautui jo synnytys mieleen), pitkiä supistuksia..kuitenkaan ei (onneksi) mitään tapahtunut vielä ..mulla viikkoja kasassa hiukan vähemmän kun sulla nyt 37..enkä siis odotakaan tätä vielä syntyväksi..toi oli joku ilta viime viikolla kun supisteli siis kunnolla ja päivisinkin tasaiseen kun lähtee pojan kanssa puistoon ym.
mulla toi ensimmäinen syntyi 40 tasan ja synnytys oli ihan kohtalaisen nopee (6h ja risat)..en muista että ekaa odottaessa olisi ollut näin voimakkaita nää harjoitussupparit..ainakaan ekaa oottaessa ne ei ollu yhtään kivuliaita..(kivut rupes tuntuu vasta kun olin jo 6 senttiä auki..ehkä siksi kun sen jälkeen avautuminen oli tosi nopeeta, supistukset kovia ja pitkiä ja väliä vaan minuutti hengähtää)
nyt sellasta selkäjomotusta aina supistuksen yhteydessä..
mun muutamalla ystävällä on toinen ollut paljon ekaa nopeempi (siis synnytys) ja molemmilla näillä on ollut viimesen raskauskk:den ajan kovia harjotussuppareita..
eli ehkäpä tää enteilee nopeeta synnytystä sitten kun sen aika koittaa..
mä en tiedä ollenkaan onko kohdunsuu mulla auennut yhtään ym..nla lääkärikin on vasta viikolla 39+ (jos mä pysyn yhtenä palana siihen asti..)
;) myös odotellen , anni