Mikä ärsyttää nyt?
Mua ärsytti ikkunalla pörräävä jättikärpänen ja nyt se on tahrana ikkunassa. Eli nyt ärsyttää tahra.
Kommentit (29)
En keksi mitään tekemistä illaksi!
Eikä, nyt siihen tahraan tuli toinen kärpänen ja lätkäsin senkin hengiltä. T:Ap
Työttömyys. Väärä koulutus. Mieliala maassa, vaikuttaa ihmissuhteisiin ja eristäydyn täysin
Se, kun jotkut eivät pidä huolta terveydestään. Ja kun itse pitää, tulevat ihmettelemään "miksi viitsit " yms.
Ihmisten typeryys, itsekeskeisyys ja kyvyttömyys ottaa muita huomioon, mitkä tuntuu olevan oikein trendi nykyään. Mitä itsekkäämpi paska olet niin sitä coolimpi olet.
Vierailija kirjoitti:
En keksi mitään tekemistä illaksi!
Lue av:ta. Tee vaikka oma aloitus. Keksi joku provo.
Vierailija kirjoitti:
nössöä...
Sua siis ärsyttää mun nössö alotus:) T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten typeryys, itsekeskeisyys ja kyvyttömyys ottaa muita huomioon, mitkä tuntuu olevan oikein trendi nykyään. Mitä itsekkäämpi paska olet niin sitä coolimpi olet.
Jep. Vielä viime viikonloppuna jaksoin niellä nk ystäväni kännisen tokaisun, että hän käyttää mua kaatopaikkana. Tottahan tuo, mutta nyt huomasin sen ihan konkreettisesti. Mulla ja mun tunteilla ei ole sen vertaa arvoa, että hän edes uskaltaisi reilusti soittaa mulle. Mutta kun hänellä on kaikki taas hyvin, niin mun pettymykselläni ei ole mitään väliä ja mut voi skipata tekstarilla. Hienoa. Shiny happy people.
Työkaverit meni just tauolle. Itse en voi mennä niiden kanssa kun inhoan yhtä työkavereista yli kaiken.
Kaikki löytää uuden kumppanin paitsi minä. Jo 3v ilman seksiä.
Se kun perheessä on kaikki pahalla tuulella, kuka mistäkin syystä. Minäkin tulin tänne sitten mököttämään, kun en jaksa yksin pitää tunnelmaa yllä.
Lapsi aikuisen näköisessä paketissa.
En ostanu punkkua illaksi. No huomenna sit.
Alakerran parvekkeelle kännissä mölisevät ja ketjussa tupakoivat teinarit.
Ei mikään. On kaunis päivä. Ainoa asia, mikä voisi ärsyttää, olisi se, että aurinko on liian kuuma. Mutta ei sekään ärsytä.