Naiset suosivat siksi pitkiä miehiä, koska niiden kanssa on turvallisempaa uhkia kohdatessa!
On toki paljon naisia joita ei pituus kiinnosta tai riittä kunhan on normi pituinen eli yli 160cm.
Mutta naisten suosio pitkiin miehiin johtuu siitä että pitkän mihen kanssa on turvallisempaa.
Muistan, kun olimme reilu 20 vuotiaina kaverin mökillä. Me muut olimme n. 165cm/50 kiloisia naisia ja porukan ainut mies oli 170cm/60 kg eksäni.
Suhde päättyi kyllä muuhun kuin pituuteen.
Kuitenkin mökille tuli yöllä jtn epämääräistå porukkaa pyörimään pihalle ja olimme ihan korvessa. Naapuriin 5 km. Ja kylälle 40 km.
Ja pihalla tosiaan pyöri jtn outoa porukkaa näyttivät joltain päihteiden käyttäjiltä.
Todellista vaaraa ei ollut mutta tilanne oli hyvin pelottava .
Me naiset olimme ihan paniikissa ja pienikokoinen exä kurkki ikkunasta verhojen raosta ulos .
Ei tosiaan ollut yhtään turvallinen olo!
Kommentit (18)
Eksäni oli 192-senttinen mies ja pelkäsi koko ajan, että hänet ryöstetään tai mukiloidaan jossain. Ihan aiheellisesti, koska nuoria miehiä usein mätkitään kaduilla.
Minä olen 160-senttinen enkä pelkää koskaan missään.
Tapailin kerran yhtä heiveröistä nörttiä joka oli samanpituinen kuin minä (n. 170). Tuli jotenkin sellainen tunne että minun olisi suojeltava häntä uhkan kohdatessa. Jos joku iso mies olisi tullut hänelle uhittelemaan olisin varmaan mennyt väliin :D
Vierailija kirjoitti:
Tapailin kerran yhtä heiveröistä nörttiä joka oli samanpituinen kuin minä (n. 170). Tuli jotenkin sellainen tunne että minun olisi suojeltava häntä uhkan kohdatessa. Jos joku iso mies olisi tullut hänelle uhittelemaan olisin varmaan mennyt väliin :D
Missä wt-piireissä oikein liikutte, jos pitää tuollasia miettiä? Mieluummin otin miehen, joka osaa hoitaa tilanteet puhumalla kuin korston, joka hakkaa kaikki
Kyllä kyse on taidosta/tiedosta. Jos tietää mitä tekee, pieni itsepuolustuslajeihin perehtynyt täräyttää maahan isommakin kaverin kahdessa sekunnissa. Samoin isompi. Amatöörit on kusessa aina.
Minä olen tapaillut vain itseni mittaisia tai lyhyempiä, mutta eipä ole tuollainen tullut mieleen. Ainoat turvallisuuteeni kohdistuvat hyökkäykset olen kyllä kokenut näiden miesten taholta, että kai ne sitten olisi olleet valmiita pätkimään ukkoja turpaan kun kerran naistakin kehtaa.
Jaa. Hyvin on vuosikaudet mahtunut 186-senttinen äijä minun taakseni piiloon. Ettei vaan tulisi konfrontaatiota mihinkään suuntaan.
Naiset tykkää pitkistä miehistä, koska niiden kanssa on mahdollista saada pidempää jälkikasvua.
Pituus on valtaa.
Harvemmin pitkille tullaan riitaa haastamaan.
Normipituinen mies on kyllä enemmän kuin 160 cm. Tuo on poikkeuksellisen lyhyt.
Jos tilanne olisi ollut oikeasti vaarallinen, ei olisi auttanut vaikka exäsi olisi ollut 2-metrinen. Mies ei pärjää kuin yhtä vastaan. Jos niitä pelkäämiäsi "päihteiden käyttäjiä" kerran oli isompi joukko, minkään kokoinen mies ei olisi pärjännyt.
Aloittaja ei myöskään tiedä mistä naiset pitävät, koska hän ei ole aikuinen nainen vaan jänishousu pikkutyttö. Vieraita ihmisiä maaseudulla ihan lähietäisyydellä, voi kauhistuksen kanahäkki!!!
Mitäs te muuten siellä mökillä puuhailitte, jos itse ette käyttäneet päihteitä? 20-vuotiaat keskenään mökillä juomassa pelkkää vettä?
Vierailija kirjoitti:
Eksäni oli 192-senttinen mies ja pelkäsi koko ajan, että hänet ryöstetään tai mukiloidaan jossain. Ihan aiheellisesti, koska nuoria miehiä usein mätkitään kaduilla.
Minä olen 160-senttinen enkä pelkää koskaan missään.
Odotahan kun rikastajat osuvat kohdalle, tosin käden eteen nostaminen ja sanomalla kiukkuisen näköisenä ei, se todistettavasti horjuttaa hyökkääjää usean metrin päästä. T. Yle
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää pitkistä miehistä, koska niiden kanssa on mahdollista saada pidempää jälkikasvua.
Pituus on valtaa.
Itse asiassa pitkille ja lihaksikkaille tullaan eniten haastamaan riitaa, yleensä pienessä maistissa
Suosin vähintään 180cm pitkiä miehiä, koska suurimmalle osalle alle 180cm miehistä tuntuu olevan ongelma, että mä olen pidempi.
180cm nainen
Ei pelkkä pituus auta turvallisuuden tunteen luomisessa, vaaditaan myös leveät hartiat ja lihaksia.
Itse pidän eniten itsenäisistä naisista, jotka eivät erityisesti tarvitse miestä turvallisuuden tunnetta luomaan, joten onneksi en ole pitkä :D
Vierailija kirjoitti:
Pituus on valtaa.
Harvemmin kenellekään tullaan haastamaan riitaa. Ihmiset eivät tunnu muistavan, että heidän kokemansa väkivalta tapahtui TV:ssä. Ei oikeassa elämässä.
Itse olen kulkenut baareissa ja tullut kotiin yksin yöllä. En saisi edes sanoa tätä, koska se saa ihmiset raivostumaan. Nainen ei saa kulkea yksin yöllä.
Olen mennyt töihin kaikkina vuorokauden aikoina. Tämän saan sanoa, koska on OK tehdä rehellistä työtä, sitä ei yritetä rajoittaa. Vain hauskanpito on tuomittavaa. Naiselle. Miehelle OK.
Olen asunut maalla, pienissä kaupungeissa ja isoissa kaupungeissa.
Mitään vaaratilannetta ei ole ikinä tullut.
Vierailija kirjoitti:
Suosin vähintään 180cm pitkiä miehiä, koska suurimmalle osalle alle 180cm miehistä tuntuu olevan ongelma, että mä olen pidempi.
180cm nainen
Suurimmalle osalle? Kiirettä oot pitänyt, propsit siitä
Se tiedetään, että naiset pitävät yleensä enemmän pitkistä miehistä kuin lyhyemmistä, mutta sitä ei voida varmaksi sanoa mistä se johtuu. Nämä ovat alitajuisia ja primitiivisiä asioita ja naisetkin yrittävät sitten selittää noita asioita uudemmilla aivokerroksilla tai paremminkin toistavat tiedemiesten arvauksia.
Sama juttu miehillä vaikka naisten lantio/vyötärösuhteen kanssa. Ei yksikään mies ole tuota osannut tietoisesti ajatella ennen kuin tutkijakammioista on ruvettu keksimään selityksiä.
Pituus joka tapauksessa yhdistetään turvallisuuteen ja auktoriteettiin, mutta ei automaattisesti tuo sitä. Aivan kuten hienon puvun päälle vetäminen ei äkillisesti kasvata pankkitiliä ja asemaa; monet rikkaat kulkevat vaatimattomilla autoilla. Sellainen ihminen, joka on joutunut kokemaan haasteita on ulkomuodosta riippumatta todennäköisesti se kovempi luu. Pitkä kieroon kasvatettu henkilö, joka on tottunut saamaan tahtonsa läpi voi kuvitella olevansa kova, koska ihmiset ovat aivan oikein järkeilleet, että riitaantuminen ei ole pahan mielen arvoista lopputuloksesta riippumatta, mutta samalla tyypillä on todennäköisesti vaipat täynnä jos joku päättääkin pistää vastaan.
Eräs kaksimetrinen ylikonstu sanoi voimakeinojen käyttötarvetta kysyttäessä: Kun poliisiauto pysähtyy tappelupaikalle, niin kyllä sillä on merkitystä, nouseeko sieltä poliisimies vai laskeutuuko!
Ei ihan äkkiä tule mieleen koska viimeksi olisi joku tullut haastamaan riitaa 184/92.
Aika harvassa miehessä riittää munaa ryhtyä lyömään tosissaan.
Yleensä on riittänyt kun vilkaisee häijysti.
Isompi mies olis astellut pihalle selvittämään tilanteen!
Ap