Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini lempilausahduksia on "niin metsä vastaa kuin sinne huutaa" — tämä ei kuitenkaan koske hänen omaa käytöstään

Vierailija
11.08.2017 |

Kun minä en kunnioittanut häntä, koska ei hän minua, niin se olikin sitten minun vikani. Miksi olisin kunnioittanut? Ei hän sitä ansaitse vain synnyttämällä lapsen. Lasta pitää myös kohdella niin, että lapsi vastaa siihen rakkaudellisesti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lailla voisin osoittaa äidilleni, etten kunnioita häntä, mutta kunnioitan kyllä muita läheisiäni, jotka ovat sen ansainneet? Koska äitini väitti, jos en kunnioittanut nimenomaan häntä , että kukaan ei tule minusta piittaamaan. Wrong. Häntä en kunnioittanut, koska hän kohteli minua vastaavasti.

Vierailija
2/3 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äiti vääntelehtii kauhusta kun käyttäydyn huonosti häntä kohtaan, ei tajua, että vain hän on ansainnut paskaa tässä maailmassa yhdessä muiden kiusaajieni kanssa. En minä. Minä osaan kyllä kohdella nätisti ihmisiä, jotka eivät tee minulle pahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että äiti huomaisi, että hän se tässä mätä päärynä on. Häntä kaikki inhoaa ja halveksii. Hän koitti tehdä sen fiiliksen mulle. Se oli kasvatusta, että tekisin kuten hän sanoo sen jälkeen kun hän on satuttanut minua, enkä enää kunnioittanut häntä. En ollut paha, vaikken tehnyt, vaan oikeudenmukainen itseäni kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä