Onko Avonilla hyviä tuotteita? Oriflame? Yves Rocher?
Katselin Avonin tuotteita - aika edullisia olivat, mutta postimaksun määrästä ei ollut missään mainintaa, mikä tuntui oudolta. Onkohan tuotteet muuten laadukkaita?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan, paljonko Avonin postimaksut maksaa edustajille?
Alle 100€:n tilauksiin postikulut on 5,50€
Käyttäjä26812 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avonin tilaajatunnuksilla saa tilata koska halua ja sen verran kuin haluaa, ei tarvitse myydä muille. Tilaussummasta riippuen saa vielä alennustakin.
Olen itse Avonin tiiminvetäjä, mutta en tyrkytä mitään ja halutessasi annan lisätietoja, joten voit laittaa minulle sähköpostia avonisti@meiliboxi.fi
Käyttäjä26812 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avonin tilaajatunnuksilla saa tilata koska halua ja sen verran kuin haluaa, ei tarvitse myydä muille. Tilaussummasta riippuen saa vielä alennustakin.
Olen itse Avonin tiiminvetäjä, mutta en tyrkytä mitään ja halutessasi annan lisätietoja, joten voit laittaa minulle sähköpostia avonisti@meiliboxi.fi
Avonin ja Yves rocherin tuoksut on ihania. Oriflamella on ollut vaan muutama hyvä.
Itse en oikein pidä mistään noista. Oriflame ehkä noista vaihtoehdoista paras mutta myös kallein. Avoin ja Yves Rocheren tuotteet tuntuvat huono laatuisilta kaikki mitä olen kokeillut. Minä suosittelen Dermosilia. Useimmat tuotteet ovat minulle sopineet hyvin, sekä meikit että ihonhoito tuotteet. Ja hinta-laatusuhteeltaan ovat myös hyviä.