Miten jotkut miehet jäävät niin helkkarin lapsellisiksi?
Varmasti jotkut naisetkin, mutta olen itse nyt deittaillessa törmännyt vaan niin hirveisiin tapauksiin ettei mitään rajaa. Olin seksisuhteessa yhden kanssa, ja paremmin tutustuttuani saanut jälleen kerran pettyä.
Miten on mahdollista, että joku aikuinen mies ihan oikeasti käyttäytyy kuin 13-vuotias murkku? Ei niitä pienimpiäkään käytöstapoja, kuseskelee pitkin vessan istuinta ja lattiaa, ei siivoa jälkiään ikinä, ei kuvittele olevansa mistään vastuussa. Siis edes omasta käytöksestään, kommunikoi vähänkin ärsyyntyessään huutaen, ja tätä tapahtuu paljon koska mies provosoituu triviaaleista asioista pitkin päivää. Kiukuttelee siis monesti päivässä, sanoo kiukutellessaan ikäviä asioita ihan vain pahoittaakseen toisen mielen eikä pyydä jälkeenpäin anteeksi. Jaksaa jauhaa eri ystävistään, jotka muka katsovat miestä ylöspäin, vaikka ei ole saavuttanut elämässään kirjaimellisesti mitään, ja kiukuttelee niille kavereillekin. Kauhea uhma päällä koko ajan, täysin kykenemätön ottamaan muut huomioon.. Ikinä mikään ei missään tapauksessa ole oma vika, vaan ihan kaikkeen löytyy aina ulkopuolinen syy. Kuvittelee, että muilla on velvollisuus olla kuskaamassa häntä ympäriinsä ja auttamassa aina, jos apua tarvitsee.
Siinä vaiheessa, kun nähtiin todella harvoin ja lyhyitä aikoja, mies vaikutti ihanalta. Tutustuessa esiin kuoriutui ihminen, joka muistuttaa mua ihan naurettavan paljon siitä ajasta, kun poikani oli hormonihirviömurkku. Poika tosin vuosien myötä kasvoi ihmisenä, tämä yksilö ei selvästi mitään turhia aikuistunut.
Onko muut törmänneet vastaaviin?
Kommentit (9)
Ja siis on varmaan sanomattakin selvää, että päätin tapailun kun tää sisäinen lapsi tuli esiin... :) Ehkä hauskimpia tilanteita miehen kanssa oli, kun saavuin hänen luokseen pidemmäksi aikaa matkatavaroineni (matkalaukku, käsilaukku ja läppäri erillisessä kassissa), käytiin samalla matkalla kaupassa ja minä kannoin omien kantamuksieni lisäksi ostoskassit, kun miehellä oli kädet kiireisinä kännykkää näprätessä. Olen suht pienikokoinen nainen, liikkumiseni noiden kantamusten kanssa esim. portaissa oli vaivalloista ja joku tuntematon mies tuli tarjoamaan apuaan tavaroiden kantamisessa sisälle.. :D Tapailemani mies otti vasta tässä vaiheessa ruokaostokset kantaakseen.
ap
Yksi esimerkki = useita hirvittäviä miehiä?
AP on aika hemmetin säälittävä tapaus
En sanoisi että on lapsellinen. Mielumminkin kusipää. Lapsetkin osaavat olla huomaavaisia ja käyttäytyä hyvin.
Eiköhän tuossa ole jo joku persoonnallisuushäiriö kyseessä. Jos aikuinen käyttäytyy noin, ei sitä pysty selittämään pelkästään jollain "lapsellisuudella".
Varsinaisen helmen poimit, Onneksi pääsit eroon tuosta pellestä. Minkä ikäinen tyyppi kyseessä? Hälytysmerkkinä voi pitää nykyään jatkuvaa puhelimen tuijotusta. Pari kertaa pyöräilijä on ollut ajaa päälleni jalankulkijanpuolella kun dorka ikilapsi pyöräilee puhelinta näpräten. Keskenkasvuisia sivareita,lapsellisia piloille hemmoteltuja mammanpoikia nämä.
Mua ihmetyttää, että miten näillä on aina naisia.
Ikisinkkumies
En usko että kyse on pelkästään sukupuolesta, olen tavannut samanlaisia naisiakin. Ovat ihan aiheestakin sinkkuja. Tottuneet siihen että aina joku toinen tekee asiat heidän puolestaan ja ihailee heitä.
Kyllä se mies on ihan vaan itsekäs mulkku. Eikä edes kolmetoistavuotias käyttäydy noin, jos on hyvä tyyppi.