Ärsyttää mies ja hänen uudehko työkaverinsa (nainen)
Tammikuussa mies sai uuden työkaverin, naisen. Nyt heillä on menossa yhteinen projekti ja sen puitteissa lähettelevät toisilleen sähköposteja. Ei siinä vielä mitään, mutta kun viestit alkavat aina niin, että ovat keksineet toisilleen jonkin uuden lempinimen. Sanotaan nyt, että mieheni nimi on Teemu ja tämän naisen nimi Sini. Naisen viestit alkavat esimerksi näin: Hei Tempsu ja mies vastaa Heippa Sintsu. Joka kerta (kun minä olen nähnyt) on keksitty uusi nimi. Jostain syystä tämä ärsyttää minua.
Nyt kun projektin DL on lähestymässä, he ovat tehneet hommia myös työajan ulkopuolella. Tälläkin hetkellä.
En tiedä... olen varmaan liian herkkä nahkainen, mutta minusta ainakin nuo lempparinimittelyt voisi jättää vähemmälle...
Miten tilanteeseen pitäisi reagoida?
Kommentit (6)
Olen nähnyt viestit, kun mies on pyytänyt tarkistamaan sähköpostinsa.
Olen myös maininnut asiasta, mutta lähinnä vain ohi mennen. Olen yrittänyt suhtautua asiaan rauhallisesti, mutta sisimmässäni tuntuu pahalta.
T:ap
ja vähän murheitaankin. Teen osin töitä etänä kotona, ja mies joskus näkee viestejä ja heittää vinoa herjaa.
pitävät toisistaan ja työt sujuu mukavasti yhdessä niin se helposti lipsahtaa flirtin puolelle, mut kun miehesi on asian suhteen avoin (antaa lukea sähköpostejaan ym) niin huolto ei pitäsi mun mielestä olla. On noita sattunut joskus itsellekin työelämässä että joku miespuolinen työtoveri on ollut erityisen kiva. Ei niistä koskaa mitään sen kummempaa oo seurannut.
On ihan selvästi pientä flirttailua. Ärsyttäisi todella. Entä sitten, kun on työpaikan yhteisiä rientoja. Sitten ne fiilikset vasta kurjiksi muuttuukin. Sano, että miehesi ei saa leikitellä tulella. En sietäisi ollenkaan tuollaista. (Kun pahalle antaa pikkusormen...)
kerroit että tekevät nytkin ylitöitä,missä?
Järkkyä... Toivottavasti projekti loppuu pian!