Nyt tiedän miksi jätin kaikki vaatteet lojumaan ympäriinsä, vaikka äiti sanoi ettei saa
Siksi, koska en kunnioittanut äitiä asuinkumppanina. Kun asun muiden ihmisten kanssa en tee niin. Äidin jäkätys asiasta ärsytti siksi, että jankuttajana oli paskiaismainen äitini, ei normaali ihminen. Ei ihminen, joka kunnioitti minua. Eikä varsinkaan ihminen, jota MÄ olisin kunnioittanut. Kai mun nyt täytyy kunnioittaa ihmistä, jonka mielen mukaan mä haluan toimia? Tyhmä äitini ei tajunnut sitä. Kuten äidit ei yleensäkään tajua, koska ovat tyhmiä kasvattajina. On niitäkin, jotka saavuttavat lastensa kunnioituksen/eivät menetä sitä. Harvassa. Tällä palstalla tuskin montakaan.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vai niin. Kuulostat epäkypsältä... Teinivuodet vielä päällä.
No, miten epäkypsä on ihminen, joka ei osaa saada edes lapsiaan kunnioittamaan itseään, haha.
Mä haluaisin, että äiti ymmärtäisi, ettei häntä voi kukaan hänet oikeasti tunteva kunnioittaa, koska hän on persoonaltaan vammautunut ja häiriintynyt ihminen, joka koittaa esittää normaalia. Itse siksi uskoo olevansa normaali.
Tai uskoo olevansa lastensa kunnioituksen arvoinen, vaikkei ole. Sen haluaisin hänelle lahjoittaa tietona, ennen kuin hän tästä maailmasta poistuu.koska hän on yrittänyt ja melkein onnistunutkin, sanoa sitä samaa minusta minulle. Lapselleen!
Siis tekikö äiti samoin eli koska ei kunnioittanut sinua, niin jätti kaikki tavaransa lojumaan?
Nelikymppinen akka jumissa äitiinsä. Jätä se äitisi jo rauhaan, ja kasvata itse omia lapsiasi.
Tulet varmasti elämässäsi kohtaamaan ihmisiä, jotka eivät kunnioita sinua. Aiotko jatkossakin paiskoa vaatteesi pitkin lattioita? Vinkkinä vaan, että on muitakin keinoja hankkia ihmisten kunnioitus.
Vierailija kirjoitti:
Tulet varmasti elämässäsi kohtaamaan ihmisiä, jotka eivät kunnioita sinua. Aiotko jatkossakin paiskoa vaatteesi pitkin lattioita? Vinkkinä vaan, että on muitakin keinoja hankkia ihmisten kunnioitus.
En mä koittanut hankkia äitini kunnioitusta. Käsittääkseni se ei kuulu lapsen "tehtäviin". Vaatteiden lattioille jättäminen ei ollut sitä. Se oli vain laiskuutta tai mitä lie, mutta koska en kunnioittanut äitiäi, niin mitä väliä sillä oli, että se häntä häiritsi?
Vierailija kirjoitti:
Äiti sitäpaitsi loukkaantuu, jos ei siivoa, kun hän tulee käymään, koska se kertoo kuulemma kunnioituksen puutteesta häntä kohtaan...! No, bitch, tajua, ettei sua kukaan kunnioitakaan, paitsi jos ne erehtyy ottamaan sut ihmisenä, kun ne eivät näe näyttelevän kuoresi läpi! Ei sua varten tartte kenenkään siivota, saatanan hullu, painu sä vain vittuun siitä anomasta kunnioittavaa kohtelua. Et tule saamaan, vitun mulkku.
Ne lääkkeet auttavat vain jos ne ottaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti sitäpaitsi loukkaantuu, jos ei siivoa, kun hän tulee käymään, koska se kertoo kuulemma kunnioituksen puutteesta häntä kohtaan...! No, bitch, tajua, ettei sua kukaan kunnioitakaan, paitsi jos ne erehtyy ottamaan sut ihmisenä, kun ne eivät näe näyttelevän kuoresi läpi! Ei sua varten tartte kenenkään siivota, saatanan hullu, painu sä vain vittuun siitä anomasta kunnioittavaa kohtelua. Et tule saamaan, vitun mulkku.
Ne lääkkeet auttavat vain jos ne ottaa!
Hermostuttaako ajatus, että joku läheisesi ei kunnioita sinua sinun itsesi kunnioittamattomuuden vuoksi? Katso peiliin, niin ei tarvitse huudella muille aamulääkkeistä!
Äitini ei tajunnut, ettei sillä ollut minkään maailmankaikkeuden väliä, jos mun lattialle jättämäni vaatteet häiritsivät häntä, koska hän ei ollut mulle kunnioittamisen arvoinen ihminen! Hän oli satuttanut mua niin paljon, huutanut mulle aivan liikaa ollakseen mulle ihminen, jonka vuoksi teen oikeastaan mitään.
Ja sitten se, aikuisen voimilla ja oikeuksilla, syytti siitä minua. Vaikka itsessä oli syy, ettei häntä voinut pieni lapsi mistään alkaen kertakaikkiaan kunnioittaa!!!! Se saatanan sika mitä se teki mulle väittäessään, että se kaikki oli mun syytäni, vaikka mä en kunnioita ihmisiä, joilla on halu ja aikomus tehdä mulle pahaa ja satuttaa minua!!!!
Ei se, että olet äiti ole vapaalippu mihinkään ihmissuhteissa!!!!
Meillä lapset eivät saa jättää vaatteitaan lattialle lojumaan, koska ne pölyyntyvät siellä ja koko pyykistä tulee epäpuhtaan näköistä.
Jos haluavat puhtaita vaatteita, toimitaan näillä säännöillä. Toiminut on!
Vierailija kirjoitti:
Siis tekikö äiti samoin eli koska ei kunnioittanut sinua, niin jätti kaikki tavaransa lojumaan?
Ei, eikä se ois mua edes häirinnyt. En minä ole niin prinsessa, että otan itseeni, jos joku on laiska! :D En laske heti, etä ahaa, se ei kunnioita minua :D
Jaa. Itse kehotan lapsia pitämään tavarat jonkinlaisessa järjestyksessä jotta ne löytyisivät. Ei liity kunnioitukseen mitenkään vaan elämän helppouteen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä lapset eivät saa jättää vaatteitaan lattialle lojumaan, koska ne pölyyntyvät siellä ja koko pyykistä tulee epäpuhtaan näköistä.
Jos haluavat puhtaita vaatteita, toimitaan näillä säännöillä. Toiminut on!
Et nyt tajunnut keskustelun pointtia, joka on vanhemman kunnioittamattomuus lasta kohtaan. Vaatteet lattialla ei liity siihen muuten kuin, että sitä kautta ymmärsin, etten mä vaan voinut tehdä, mitä käsketään, koska äitini oli omalla tätsin muulla käytöksellään, kuin siivouspyynnöillä menettänyt mun kunnioitukseni jo aika pienestä. Niin etten tajunnut sitä olevankaan, jotain "kunnioitusta". Mutta lapsi vaistoaa kaiken, kuka häntä arvostaa, ja kuka ei näe häntä ihmisenä, joskin pienenä ja keskeneräisenä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Itse kehotan lapsia pitämään tavarat jonkinlaisessa järjestyksessä jotta ne löytyisivät. Ei liity kunnioitukseen mitenkään vaan elämän helppouteen.
Ei se liitykään, vaan se liittyy, millälailla lapsesi toteuttavat tät kehoitusta.
Mä en ainakaan halunnut edes tehdä, mitä äiti pyytää siksi, ettei hän kunnioittanut minua, vaan satutti minua etc.
Vai niin. Kuulostat epäkypsältä... Teinivuodet vielä päällä.