Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen mies ottaa sormuksen vihapäissän pois?

Vierailija
11.08.2017 |

Siis ihan mikä asia vaan riittää, vaikkapa että olen jostain eri mieltä. On yleensä juonut, kun noin tekee. Sitten myöhemmin laittaa viinan piikkiin. Ei juuri kadu tai pyydä anteeksi.
On oltu vasta puoli vuotta kihloissa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen. 

Ehdota, että otatte taukoa sormuksienpidosta ja laitatte ne takaisin kun olette valmiit pitämään niitä tapahtui mitä tapahtui.

Vierailija
2/9 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minäkin sanoisin, että lapsellinen. Minun ex-mieheni teki tuota myös. Toivoi ehkä jotain epätoivon reaktiota. Yritti myös erittäin säälittävästi tehdä minusta mustasukkaista. Esimerkiksi kännipäissään selitti, miten panee muita naisia jatkuvasti selkäni takana. Kerran taivasteli, miten olin sairaalloisen mustasukkainen, kun olin suuttunut siitä, kun hän halasi veljensä vaimoa. En kyllä tästä halauksesta edes ennen hänen meuhkaamistaan tiennyt, joten tuskin siitä olisin voinut suuttuakaan. 

Vierailija
4/9 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin turpoaa sormet verenpaineesta kun he hermostuvat. Sormus alkaa ilmeisesti kiristämään sormassa ja se on viisasta ottaa ajoissa pois, ettei se halkea sormen turvotessa.

Vierailija
5/9 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenkasvuinen, äkkipikainen ja epävakaa. Ei osaa riidellä tai keskustella erimielisyyksistä rakentavasti. Itse en jaksaisi tuollaista vaan toteaisin, että unohdetaan sitten se kihlaus kokonaan ja katsotaan asiaa uudelleen myöhemmin, kunhan mies on hieman aikuistunut.

Vierailija
6/9 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka on saanut tarpeekseen valittamisista.

Vierailija
7/9 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka on saanut tarpeekseen valittamisista.

Mutta silti kiltisti aamulla laittaa sen sormuksen takaisin? Miksei tarpeekseen saanut mies sitten lähde kokonaan? 

Vierailija
8/9 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi ollut helpotus, jos mies olisi häipynyt samalla, kun laskee sormuksen kiukuissaan pöydälle. Suuttui vielä lisää, kun en itkenyt ja takertunut häneen> oli kai tottunut siihen tai yritti testata minua.

Teki saman vielä kaksi kertaa myöhemminkin ja oli teatraalinen näky; iso mies meuhkaa kuin keskenkasvuinen. Tähän liittyi usein myös paitansa helmojen nostelu ja keikisteli kuin joku ballerina. 

Viimeisen kerran tein itse avaamalla oven ja sanoin, että paluuta ei ole.

Oikeasti, en ole noin hullua ihmistä tavannut ennen. Oma arviointikykyni petti pahan kerran.

Vierailija
9/9 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin turpoaa sormet verenpaineesta kun he hermostuvat. Sormus alkaa ilmeisesti kiristämään sormassa ja se on viisasta ottaa ajoissa pois, ettei se halkea sormen turvotessa.

Ihana <3