Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edullisin auton täyskasko?

Vierailija
11.08.2017 |

Ajankohtaista hankkia autoon vakuutus ja täyskaskoa ajattelin. Olisiko teillä kokemuksia mistä saisi edullisimmin täyskaskon?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että se on vähän tuurista kiinni. Kannattaa kysyä tarjoukset eri vakuutusyhtiöistä.

Vierailija
2/7 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oli Lähillä nettitarjous -30% vuodeksi, en lukenut tarkemmin. Enkä tiedä onko edullisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vakuutusyhtiöllä on laskurit netissä, siitä vain vertaamaan.

Hintaan vaikuttaa ajajan ikä, sukupuoli, asuinpaikka, auton ikä, merkki ja malli ja vahinkohistoria, että jos Nissan Micran kasko on minulla satasen, niin juppibemarissa se saattaa olla viisisataa.

Uusiin kaskoihin saa yleensä 70% bonukset jo alkuun ja nykyään saa samat bonukset jokaiseen ajoneuvoonsa.

Vierailija
4/7 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli halvin POP-autovakuutus. Kaskon hinnasta tippui keväällä melkein puolet pois kun vaihdoin firmaa. Halvin kannattaa ottaa, koska vakuutusyhtiöiltä ei kuitenkaan saa mitään, jos vahinko sattuu. Tai jos saat jotain, niin menetät sen summan moninkertaisesti bonusmenetyksistä johtuvista kuluista. 

Vierailija
5/7 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

If:ltä kannattaa kysyä.

Vierailija
6/7 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli halvin POP-autovakuutus. Kaskon hinnasta tippui keväällä melkein puolet pois kun vaihdoin firmaa. Halvin kannattaa ottaa, koska vakuutusyhtiöiltä ei kuitenkaan saa mitään, jos vahinko sattuu. Tai jos saat jotain, niin menetät sen summan moninkertaisesti bonusmenetyksistä johtuvista kuluista. 

No ei ihan noinkaan. Kesällä vastaatuleva auto kääntyi eteen ja oma ajoneuvo meni lunastukseen ja loukkasin käteni.

Vastapuoli myönsi paikanpäällä syyllisyytensä, mutta kun kuuli, että saa sakot liikenneturvallisuuden vaarantamisesta, niin käänsi takkinsa ja kiisti syyllisyytensä.

Ilman kaskoa olisi korvausasiani jumissa oikeuden päätökseen saakka, mutta nyt henkilövahingot korvataan omasta liikennevakuutuksesta ja ajoneuvovahingot kaskosta. Kun oikeus toteaa vastapuolen syylliseksi, niin vakuutusyhtiöni velottaa vastapuolen vakuutusyhtiöltä maksamansa korvaukset.

Minulle oli kertynyt 80% bonus ja jotain omavastuubonusta 120 euroa ja ensimmäisestä kolarista ei bonus edes laske, eli vaikka minut tuomittaisiin syylliseksi, niin tappiota tulisi 80 euroa. (kaskon omavastuu oli 200 euroa)

Vakuutusyhtiöni maksoi ajoneuvosta käyvän hinnan mukisematta, niin kuin muutkin onnettomuudesta aiheutuneet kulut.

Yleisen käytännön mukaan pysyvän haitan korvaukset maksetaan aikaisintaan vuoden kuluttua onnettomuudesta lääkärin E-lausunnon perusteella.

Joten ainakin minä olen tyytyväinen Iffin asiakas.

Vierailija
7/7 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

If:ltä kannattaa kysyä.

Ifi kallis ja hidas, jos hakee korvauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän