Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Iiris Flinkkilä parempi salarakas, koska on feministi ja vihreä?

Vierailija
10.08.2017 |

Vai samaa kastia kuin nämä muut salarakkaat? Saa keskustella!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä wt kuin aitolehmä ja muutkin.

Vierailija
2/18 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Feminismiin ei muutenkaan kuulu itsensä tyrkyttäminen varatuille. Polyamoria on eri asia, sillä siinä pitää olla kaikkien osapuolten suostumus. Touko-Poukon tapauksessa näin ei todellakaan ollut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tapaus jotenkin merkittävämpi koska kyseessä ovat vihreät eivätkä kahden persupuolueen puheenjohtajat?

Vierailija
4/18 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuispissis, harmi vaan.

Vierailija
5/18 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aallon salarakkaan sosiaalisen median preesensin perusteella hän on tyypillinen viher-vasemmistolainen, kaupunkilainen nuori nainen. Valtava pätemisen tarve, jota tuodaan koko ajan esiin tekorankalla suunsoittamisella ja itsensä jatkuvalla esittelyllä erilaisen kuvamateriaalin keinoin.

Nämä 2010-luvun nuoret naiset ovat sisäistäneet täysin Jari Sarasvuon takavuosina lanseeraaman käsitteen "huomiotalous". Joka kärjistetysti tarkoittaa sitä, että on ihan sama mitä sieltä suusta tulee, kunhan vain esiintyminen itsevarmaa ja ääni mahdollisimman kova.

Vierailija
6/18 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä on vaan ihanaa! Juuri, kun maailmanparantajat pääsivät haukkumasta persujen sotkuja, niin eikös se Touko mene ja vetele vihreää feministiä pakaraan, vaikka on naimisissa. Ahhahhaa, ihanaa!

Itse mietin, että montako tämmöistä kauheaa pettymystä "niin kivan oloiseen mieheen" nämä maailmanhalaajahörhöt aikovat vielä kokea, ennen kun ottavat ne vaaleanpunaiset lasit silmiltään ja tulevat tänne oikeaan todellisuuteen, missä ihmiset eivät aina puhu totta, kaikki ei aina pääty hyvin ja kaikilla ei ole aina puhtaat jauhot pussissa? Toivottavasti tämä tapaus jotenkin vauhdittaa sen pahimman naiviuden lähtemistä, kun itse superidoli ei ollutkaan täydellinen supersankari.

Vierailija
7/18 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä on vaan ihanaa! Juuri, kun maailmanparantajat pääsivät haukkumasta persujen sotkuja, niin eikös se Touko mene ja vetele vihreää feministiä pakaraan, vaikka on naimisissa. Ahhahhaa, ihanaa!

Itse mietin, että montako tämmöistä kauheaa pettymystä "niin kivan oloiseen mieheen" nämä maailmanhalaajahörhöt aikovat vielä kokea, ennen kun ottavat ne vaaleanpunaiset lasit silmiltään ja tulevat tänne oikeaan todellisuuteen, missä ihmiset eivät aina puhu totta, kaikki ei aina pääty hyvin ja kaikilla ei ole aina puhtaat jauhot pussissa? Toivottavasti tämä tapaus jotenkin vauhdittaa sen pahimman naiviuden lähtemistä, kun itse superidoli ei ollutkaan täydellinen supersankari.

"kun itse superidoli ei ollutkaan täydellinen supersankari."

Eikä es sankari vaan oman elämäsä viherhitupelle

Vierailija
8/18 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mulla tuleekin mieleen Rosa Meriläinen...

Vierailija
9/18 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala WT-muija. Olen itse 23v. ja tuo vaikuttaa alle täysi-ikäiseltä tyylinsä ja juttujensa perusteella. 

Vierailija
10/18 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa hipstereistä on aika perinteisiä

Vierailija
11/18 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod ole. Minusta vaikuttaa jopa pahemmalta kuin nää muut muijat mitä ollu.

T. Vihreä

Vierailija
12/18 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa luulla että tällä iriksellä olisi suurtakin suosiota vihreiden sisällä. Moni katuu nyt sitäkin että äänesti Toukoa. Emma Kari olisi sittenkin ollut parempi.

Vierailija
13/18 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä siltä sai muuta kuin vaniljaa?

Vierailija
14/18 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen kuin kaikki muutkin toiset naiset. Eivät omaa voi saada, niin pitää toisen oma viedä.

Vierailija
15/18 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen pelkää, että mies pettää jonkun kauniin ja hemaisevan naisen kanssa. No poliitikot osoittavat, että se salarakas on usein omaa vaimoa paljon rumempi ja lihavampi.

Vierailija
16/18 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mulla tuleekin mieleen Rosa Meriläinen...

Rosa Meriläisen ja Iris Flinkkilän vanhat päiväkirjat julki uutuusteoksessa: kuvailevat yksityiskohtaisesti seksikokemuksiaan

https://www.is.fi/viihde/art-2000006211829.html

Vierailija
17/18 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ärsyttävän oloinen muija muutenkin. Jopa Tuksu ja Aitolehmä ovat symppiksempiä.

Vierailija
18/18 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa luulla että tällä iriksellä olisi suurtakin suosiota vihreiden sisällä. Moni katuu nyt sitäkin että äänesti Toukoa. Emma Kari olisi sittenkin ollut parempi.

Nyt on kuitenkin paras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän