Kauanko "selviät" ilman älypuhelinta?
Eli jos älyluuri on vaikka jäänyt kotiin ja sinun täytyy pärjätä ilman esim. jonottaessa, bussissa yms. Missä kohtaa sormet alkavat hamuta jotain tekemistä? Myönnän, että itselle semmoinen 15 minuuttia alkaa olla tiukkaa jos ei ole muuta tekemistä.
Kommentit (13)
Olen selvinnyt jo 43 vuotta. Puhelimena Nokia c2-05...
Olen selvinnyt 51 vuotta ja 8 kuukautta ja todennäköisesti selviän lopunkin elämäni.
En ikinä käytä puhelinta netin selailuun tai muuhun ajanviettämiseen eli hyvin selviän vaikka kuinka kauan.
38 vuotta täynnä. Juuri tuon vuoksi en halua älypuhelinta.
Enpä omista älypuhelinta, vaan vanhan liukuläppäpuhelimen, joka myös usein jää kotiin, kun lähden jonnekin. Eipä siis mitään ongelmia olla ilman (äly)puhelinta.
Selviän kyllä noista tilanteista ilman älypuhelinta, mutta kotona en selviä, sillähän mä tätä palstaa selaan.
En omista sellaista eli selviän. 50+ ikää.
Vierailija kirjoitti:
15 minuuttia
Voi heikkouden ylistys sentään. :D
Tämä! Netin selailuun käytän puhelinta äärimmäisen harvoin. Puhelin on puhelin.
Olen selvinnyt ilman älyluuria koko tähänastisen elämäni ja suunnittelen jatkavani samalla linjalla.
Mullakaan ei ole älypuhelinta eikä ole aikomustakaan hankkia. Nettiä toki käytän päivittäin läppärillä, mutta just olin viikon mökillä (ei sähköjä) joten ilman siis nettiä, tv:tä jne. Oisin voinut olla siellä ihan hyvin pari viikkoa pidempäänkin. No, Hesaria vähän kaipasin.
Päivä helposti