Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vaalea ja isopovinen kaunis nainen. Ärsyttää ihmisten käytös julkisesti.

Vierailija
10.08.2017 |

Tosiaan tuli mieleeni näiden aloitusten takia seikka jota moni ei ajattele. Olen luonnostaan vaalea ja rintani ovat suuret vartalooni nähden. En ole valinnut näyttää tältä ja pukeudun lähinnä sporttisesti kuin tyrkysti. Illanistujaisiin valitsen asialliset vaatteet, kuten kotelomekon tai housupuvun. Silti nyt viimepäivinen helteiden aikana olen saanut törkeää tuijotusta ja jopa pervoja huomautuksia osakseni. Se muuten on ihan täyttä kukkua, että naiset olisivat kateellisia ja ilkeitä. Olen asiallinen ja iloinen ja minulla on paljon ystäviä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkäkameralla kuva pervojen kommenttien antajasta ja rikosilmoitus kunnianloukkuksesta. Muutaman satasen korvaukset piristävät mukavasti.

Vierailija
22/29 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitäpäs vielä tuo aloituskommenttisi lause "se muuten on ihan täyttä kukkua, ..."  Siis häiritseekö sinua naisten vai miesten kommentoinnit ulkonäköösi liittyen?

Toisaalta, eipä sille kukaan vaimoraukka voi mitään, jos miehensä on törppö muiden naisten toljottaja. Sen vaimon on vaikea elää sellaisen törpön kanssa, joten silloin saa se tuijotuksen kohdekin närkästyneitä katseita, jotka oikeasti kuuluisivat osoittaa VAIN sille kahjolle toljottajalle. Vai mitä mieltä olet itse? 

Miltä sinusta tuntuu, kun joku vaimonsa kanssa liikkuva mies jää "suu auki möllöttämään" sinua, ikään kuin unohtuisi täysin, että hänellä on kulkemassa siinä vierellään oma vaimo, jolla on tunteet, eikä vaimo voi itse sille mitään, ettei ole kaunis povipommi, jotta miehensä ei käyttäytyisi niin törkeästi häntä kohtaan.

Minulle tuollaiset tilanteet ovat tuttuja. En pidä miehistä, jotka osoittavat oman tyhmyytensä käyttäytymällä moukkamaisesti omaa vaimoaan kohtaan. Ymmärrän silloin sen vaimon tunteet!

Mutta älä välitä ihmisistä, monilla on omia ongelmia. Ole luonnollinen oma itsesi ja säilytä oma mielenrauhasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudut sporttisesti, eli näinkö:

http://www.rantsports.com/clubhouse/files/2014/03/Jen-Selter1.jpg

vai näin:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/2d/66/9e/2d669e5f9b8f285d7d93…

Jos kyllä, niin älä väitä ihmetteleväsi himokkaita katseita.

Vierailija
24/29 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaleus nyt liittyy siihen, että sellaiset naiset ovat yleensäkin paljon kuumempia ja seksikkäämpiä kuin tummat. Tummatukkaisia naisia itse en noteeraa. Näen heidän lävitse, ikään kuin he olisivat läpinäkyvää verhokangasta. 

No kiva, että pysyt poissa!

T: brunetti

Vierailija
25/29 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotanoinniin... mistä sait sen käsityksen että kaikki tykkäävät tuijotella isoja tissejä? Monet tykkäävät pienistä. Tai blondeja? Ehkä sulla oli paidassa eilisen oksennukset ja muut katsoivat sitä :D hyvä aloitus jokatapauksessa... ootkohan se sen vi*** puhelinmyyjät sarjan blondi jolla oli aina naamalla sotkuiset meikit? Senkin takia voidaan tuijottaa... ;)

Ei, kaikki eivät tykkää tuijotella isoja tissejä. On niitäkin jotka eivät tuijottele tissejä ollenkaan. Isot rinnat moni kuitenkin huomaa, jotkut jää tuijotamaan ja typerimmät kommentoi. 

Vierailija
26/29 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ihmisten ilkeyttä joissakin kommenteissa, vaikka itseänikin naisena joskus ärsyttää joku paaaaaljon minua kauniimpi, jonka nähdessään puolisoni haihtuu jonnekin haaveiluihinsa, eikä kuule eikä näe mitään pitkään aikaan. Ei se sen normaalin, luonnonkauniin naisen vika ole, jos hän on kaunis, hyvämuotoinen ja kauniisti pukeutuva ja hyvin meikattu ja kammattu. Ongelma on miehessä, jolla muiden huomioon ottamisen taito on vasta kehittymässä.

Vierailija
27/29 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vaalea isopovinen nainen ei saa pukeutua V- aukkoiseen paitaan, jonka kuitenkin sanotaan sopivan paremmin isopoviselle?

Joo ja kukaan itseään kunnioittava rintava nainen EI pukeudu pyöreäkauluksiseen mekkoon, ei ikinä!! Näyttää aivan kammottavalta. Tästä tiedän että pikkutissisen hullun provo.

Vierailija
28/29 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Offtopic, mutta "isopovinen" ja "rintava" kuulostaa tanttamaiselta. Sellaiselta kuin Justiina Pekka ja Pätkä elokuvissa.

Vierailija
29/29 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että sinulta näkyy rintavako. Silloin peli on menetetty. Jos ei näy, nolous on kommentoijan puolella.

Ei näy. Mekoissani on o-kaula-aukko ja tosiaan kaula näkyy. kuten sanottua arkena pukeudun lähinnä sporttivaatteisiin. Ap

Se o-kaula-aukko saa rinnat näyttämään entistä suuremmilta. Kannattaa valita mieluummin v-aukko ja laittaa vaikka huivi rintavaon suojaksi.

T. Toinen isorintainen joka ei pidä huomiosta eikä tissikommenteista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä