Miksi todella pienirintaiset ovat useimmiten niin kauniita kasvoiltaan?
Tarkoitan nyt siis melkeinpä lautoja naisia. Ainakin minun tuntemissani naisissa ne "rinnattomat" on kauneimpia kasvoiltaan. Ja sellaisia todella nuorekkaita ja kaunisäänisiäkin. Onkohan heillä ruumiillinen kehitys jotenkin pysähtynyt esiteini-ikään?
Kommentit (12)
Pyöreät posket = pyöreät tissit. Ei tosin aina. Lisäksi kauneus on katsojan silmissä ja usein myös niiden vertikaalisessa suuntauksessa.
Ne on useimmiten läskittömiä, joten niiden kasvonpiirteetkin ovat selkeämmät, eivätkä uppoa ihran joukkoon.
Erinomainen esimerkki tästä on laulaja Jenni Vartiainen: tissit katosi kun laihtui about 20kg mutta naama kaunistui.
Ei voi yleistää todellakaan. Mun tuttavalla on hyvin pienet rinnat, pullonkaulahartiat, kaksoisleuka, paksut posket. Mulla taas on korkeat poskipäät, kulmikkaat kasvot, leveät hartiat ja suuret rinnat. Mua on kehuttu kauniimmaksi spontaanisti eli en ole kysynyt, kumpi on kauniimpi. Luusto määrää kasvojenpiirteitä paljon.
Varmaan sama riippuvuus kyseessä kuin siinä, että urheilijamiehillä on usein suorat nenät. Ihmeellistä on elämämme tämä.
onhan se hyvä että kauniskasvoisella naisella on kauniit pikkurinnat.
Sirot piirteet. Kun on vartaloltaan siro, on monesti myös kasvoiltaan pienempi. Ei ole niin usein venähtänyttä naamaa.
Siksi ne siis ottaakin silkkarit, ettei enää oo niin kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Sirot piirteet. Kun on vartaloltaan siro, on monesti myös kasvoiltaan pienempi. Ei ole niin usein venähtänyttä naamaa.
No tämä. Ei ole rasvaa, ei naamassa, ei kehossa. Toiset tykkää ja toiset ei. Hienoo, että löytyy erilaisia makumieltymyksiä, vielä hienompaa on se, että ihmiset löytävät toisensa, mieltymyksineen. :)
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä, vaikken aiemmin ole tullut asiaa miettineeksi. Kauniskasvoisia ja C-D-kuppisia naisia on todella harvassa. Sellaisen kun harvoin näkee, sydän jättää lyönnin välistä.
Ei niissä ole eroja, sulla on vaan katse jossain muualla.