Feministit aiheuttivat Trumpin päätymisen presidentiksi. Onko nyt hyvä?
Piti väkisin saada Clinton Trumpin loppuvastustajaksi, onhan sentään nainen ja sehän riittääkin pitkälle, jos muuten on surkeimpia ehdokkaita koskaan. Suomessakin selitettiin miten naiset tulevat äänestämään naista ja muuta seksististä hömppää. Bernie Sanders olisi voittanut Trumpin mennen tullen, mutta ei kun ei. Kun ei ollut nainen, niin ei kelvannut. Nyt nautimme tuloksista ja seuraamme sirkusta.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Trumpin valinta on kaikkien niiden omallatunnolla, jotka ovat häntä äänestäneet, ei kenenkään muun.
Höpö höpö. Nykyisessä mediakeskeisessä maailmassa jokainen AV:llekin kirjoitettu viesti voi vaikuttaa asioihin. Ei Venäjä turhaan suosi trollitehtaita.
Mitä sitten? Puhunhan minäkin kännipäissäni kiinaa, vaikka en edes osaa sitä sanaakaan. Tekisi mieli nytkin riipaista kännit ja tulla selittämään kiinaksi sinulle jotain.
Bernie jätettiin tarkoituksella medioiden taholta huomiotta, koska hän oli liian liberaali ja vetosi nuoriin. Monia Bernien puheita ei edes näytetty televisiossa, ja korneimpana kaikki uutistoimistot jättivät huomiotta valtavan katumarssi-protestin (jossa Bernien kannattajat protestoivat tätä Bernien boikotointia mediassa) erään suuren uutistalon eteen. Tämä ei ollut feministien vaan konservatiivisen, iäkkäämmän enemmistön tietoista toimintaa.
Nyt on erittäin hyvä! Kiitos kysymästä. Ja aina paranee, kun Trump alkaa pyssyttämään Pohjois-Korean paksua poikaa! #MAGA
Miehet olisivat voineet äänestää Bernie Sandersia, mutta eivät tehneet niin. Miksi? Taisi olla liian vaivalloista vääntäytyä uurnille. Turha syyttää niitä, jotka äänestivät, kun itse eivät viitsineet sitä tehdä.
feministi = nainen = syyllinen kaikkeen
ap.
Jep se olin minä :( väkisin hänet sinne valkoiseen taloon työnsin. Pystyykö kukaan ikinä antamaan minulle anteeksi? :(((((((
Vierailija kirjoitti:
feministi = nainen = syyllinen kaikkeen
ap.
Kaikki naiset eivät ole syyllisiä mihinkään. Feministit kyllä tähän sotkuun.
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.
Trumpin valinta on kaikkien niiden omallatunnolla, jotka ovat häntä äänestäneet, ei kenenkään muun.