Lohtua, tsemppiä, neuvoja ja ehkä torujakin vastaanotetaan. Tein emämokauksen miehen vikittelyssä.
Tarinan alku se sama. Olen ihastunut lähes tuntemattomaan mieheen jota näen töissä. Ja tänään tuli tilaisuus keimata miehelle vähän enempi.
Missä meni vikaan????
Mies muisti minut. Mutta oli sitten kuitenkin VAIN ystävällinen. Teinkö typerästi kun menin ja tein hänelle "tikusta asian"? Kannattaako nyt enää ollenkaan yrittää mitään, vai voinko edelleen hymyillen moikata kun vien kuorman ja katsoo silmiin. Vai olenko pidättäytynyt?
Usko itsee menee. Auttakaa. Pleace
Kommentit (13)
Mies ei ymmärtänyt vihjaustasi, on varattu tai ei muuten vain ole kiinnostanut.
Ongelma tässä on se että nään sitä työni takia. En voi lorvailla "iskemässä" päivät pitkät. Ei yleesä kun moikata. Oon kiinnittäny miehee huomiota ja se on muutaman kerran iskeny silmää. Mä tahdon tutustua siihen ja tänää kun homma kävi muka vaikeaksi hain sen avustaa minua että huomais minut.
Mutta oli vaan selkeesti avulias. Ei hymyilly enempiä tai muuta. En tiiä huomasko että asiani oli vähän niikuin keksimällä tehty.
Miten mä etenen? Mua harmittaa kun oon aatellu että vikittelyt on miesten hommii ja nyt vähä tyrkytin itteeni . Eli mitä mäteen???
Niin mä vähän arvelin ettei oo kiinnostunut. Nyt kohta kotiin fazun sinisen kanssa. Ikinä en enää ees moikkasa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Niin mä vähän arvelin ettei oo kiinnostunut. Nyt kohta kotiin fazun sinisen kanssa. Ikinä en enää ees moikkasa sitä.
No voi laps ressukka sinua! Käyttäydy kuin aikuinen, äläkä hölmöile! Vaikuttaa paljon paremmin kaikkiin fiksuihin miehiin, kuin tuollainen "keimailu", tikusta asiaa tekeminen ja kiukuttelu! Lapsellista jättää normaali tervehtiminen ja hymyily, kun tajuaa, ettei toista kiinnosta.
Jospa hänellä on oma, ihana, kaunis ja nuori vaimo, joka odottaa heidän esikoistaan? Miksi tunkisit silloin miehen perhettä tuhoamaan keimailuillasi?
Jos hän on vapaa mies, hän kyllä miettii ihan itse, miten toimii kenenkin kanssa. Jos hänellä olisi mitään kiinnostusta sinuun, se ilmenisi kyllä innokkaammin. Ole siis normaalisti kuten mudenkin kanssa, kun tapaat hänet, äläkä munaa ittees, ettei sinusta kuulu naurunremakkaa siellä miesporukassa kahvitauolla.
Fiksu nainen ei tyrkytä itseään kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi laps ressukka sinua! Käyttäydy kuin aikuinen, äläkä hölmöile! Vaikuttaa paljon paremmin kaikkiin fiksuihin miehiin, kuin tuollainen "keimailu", tikusta asiaa tekeminen ja kiukuttelu! Lapsellista jättää normaali tervehtiminen ja hymyily, kun tajuaa, ettei toista kiinnosta.
Jospa hänellä on oma, ihana, kaunis ja nuori vaimo, joka odottaa heidän esikoistaan? Miksi tunkisit silloin miehen perhettä tuhoamaan keimailuillasi?
Jos hän on vapaa mies, hän kyllä miettii ihan itse, miten toimii kenenkin kanssa. Jos hänellä olisi mitään kiinnostusta sinuun, se ilmenisi kyllä innokkaammin. Ole siis normaalisti kuten mudenkin kanssa, kun tapaat hänet, äläkä munaa ittees, ettei sinusta kuulu naurunremakkaa siellä miesporukassa kahvitauolla.
Ei sillä ole mitään esikoista oottavaa missiä. Onhan varmaa lapsellista olla huomaamatta mutta ei mun tarvi omasta elämästä ikävää tehdä. Siinä oot oikeassa että mies kyllä kertoo jos kiinnostaa. Menin asian edelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki noudattaisivat tuollaisia neuvoja:
Älä hölmöile
Älä keimaile
Älä tee tikusta asiaa
Älä tyrkytä itseäsi,
olisi maailma paljon ankeampi paikka.
Ei saa lannistaa naisia.
Minä toivon kaikesta sydämestäni, että minulle hölmöillään, keimaillaan ja flirttaillaan paljon enemmän kuin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki noudattaisivat tuollaisia neuvoja:
Älä hölmöile
Älä keimaile
Älä tee tikusta asiaa
Älä tyrkytä itseäsi,
olisi maailma paljon ankeampi paikka.Ei saa lannistaa naisia.
Minä toivon kaikesta sydämestäni, että minulle hölmöillään, keimaillaan ja flirttaillaan paljon enemmän kuin nykyään.
Kaverini onneksi lohdutti ja mä oon nyt päättänyt edelleen olla oma ihastunut itteni ja hymyillä ja katella silmiin. Saahan sitä kääntää pään pois joossei kestä katselua. Mitään erikoista virittelyä en enää rakenna menee työajatkin sekasin. Ja kaverini sano että koska mä hain sitä apuun nii hän sitten oli apunaja sillä siisti. Että ei ollu kunnon keimailuua. Mutta en enää kun hymyilen.
Hohhoijaa. Mitähän odotit miehen oikein tehtävän. Töissä ollaan ja sitten tulee joku nainen siinä käymään ja pyytää auttamaan jossain ja hymyilee vähän samalla. No mies tulee ja tekee mitä pyydetään ja siinä se. Odotitko että sinfoniaorkesteri pärähtää soittamaan ja mies alkaa naida sinua seinää vasten?
Siis mikä tuossa oli nyt se ongelma??