Nainen, mitä ajattelet yksin baarissa olevasta miehestä?
Jos oletetaan, että mies näyttää normaalilta ja siistiltä.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä niitäkin on kolmea eri tyyppiä: (Jännämies, kilttimies,tylsätavis) vaikka yleensä puhutaan vaan kahdesta, Jännästä ja Kiltistä.
Jännämiehet yleensä saalistavat yksin. Vaikka niilläkin on paikkoja joissa ne kokoontuvat kaltaistensa kanssa mutta vain harvoin paikkana on yökerho tai lähipub.
Kilttimies on taas tylsän oman elämänsä sankari joka joutuu lähes joka vkon loppu vaan suutelemaan oluttölkin kylmää metallista pintaa useamman kerran, ehkä vähän liikaakin kuluu sitä Pirkka olutta :)
Tylsätavis on mies joka on lähes näkymätön/huomaamaton ei herätä mitään tuntemuksia ei hyviä eikä huonoja, nämä miehet yleensä liikkuvat ryhmissä toisien nobodyjen kanssa.
Lyhyt yhteenveto miehistä:
Jännämies= The winner takes it all
Kilttimies = tämä arpa ei voita
Tylsätavis = näkymätön turhake joka pyörii niin kuin pieru nahkahousuissa ulospääsyä etsien aina väärässä paikassa
Tässä oli kirjoitustyyli niin miesmäinen, että taisi oll amiehen kirjoittama teksti. No jatketaan miesnäkökulmasta niin, että joka mimmi kokeilee ensin jännämiestä, osa pettyy ja sen jälkeen katselee mieluummin kilttimiehiä vaikka jännämiehet välillä tuntuisvatkin jänniltä, hillitsee itsensä ja valitsee kilttimiehen. Sitten on niitä "tunteiden tuntemiseen addiktoitunetia" naisia jotka menevät kerta toisensa jälkeen jännämiehen mukaan. Kun ikää tulee lisää, näitä naisia on aina vain vähemmän.
:) kaikki oikein 10 pistettä & tämä on vain elämää sis. Urotöitä ja virheitäkin
27:n puolesta:
Mistä tyttö ne herrojen metkut tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sellainen reppana, ehkä lassukkakin. Kiinnostavin mies on sellainen, joka puhuu ja kaverit kuuntelevat häntä tarkasti ja naureskelevat hänen jutuilleen.
Voi v*ttu. Eli taas se alfa vie voiton. Lauma kavereita kuuntelee läpänheittäjää ja naiset katsoo ihaillen kauempaa. Myöhemmin naiset tulevat alfan juttusille.
Ja näinhän se on käytännössäkin mennyt baarissa. Olen todistanut näitä tapahtumia.
Näinhän se on jos siltä näyttää?
Menin itse naisena yksin kapakkaan lauantaina, otin drinkin baaritiskillä ja huomasin myös yksin istuvan söpön pojan, jolla oli kiltti katse.
Hakeuduin hänen luokseen, ihastuin ja aloimme jutella.Sitten siihen tuli "kaikkien kuuntelema ja ihailema" äänekäs ja ylipitkä alfa-mies. Hän keskeytti puheemme aggressiivisesti, käskytti tätä toista miestä lähtemään pois ja raahasi minut puoliväkisin tanssilattialle.
Sanoin tanssin päätteeksi, että kiitos riitti ja palasin sen söpön miehen luo.
Taas alfa-hirviö oli kimpussa ja minun ihastukseni pakeni.
Otti päähän. Ajattelin sitten lannistuneena, ettei se romanssi sitten kai niin tärkeä ole, en löydä tänään ainakaan ketään ja ajattelin, että saan edes yhdenyönseuraa tästä alfa-tyrkystä. Tuollainen varmaan antaa kaikille naisille.Lähdin ulos ravintolasta, öykkäri kannoilla. Kun olimme minun alaovellani, hän kertoi olevansa varattu ja lähtevänsä vaimonsa ja lastensa luo. Haukuin hänet pystyyn,
että miksi kummassa hän tunki koko illan minun ja sen toisen miehen väliin.
Mies kertoi naureskellen, että hän varmisti, ettei se xx vaan saa ketään muijaa mukaan.Kaipaan edelleen yksin kotona tätä hiljaista ihanaa miestä, joka jäi sen 2-metrisen alfa-hirviön jalkoihin.
No jos se söpöliini kiinnosti, niin mitä lähdit alfan mukaan? Et osaa sanoa ei?
Tuossahan se selvästi sanottiin: "ajattelin, että saan edes yhdenyönseuraa tästä alfa-tyrkystä. Tuollainen varmaan antaa kaikille naisille."
Eli nainen meni siitä mistä aita on matalin ja jotenkin tämäkin oli taas osallisten miesten vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sellainen reppana, ehkä lassukkakin. Kiinnostavin mies on sellainen, joka puhuu ja kaverit kuuntelevat häntä tarkasti ja naureskelevat hänen jutuilleen.
Voi v*ttu. Eli taas se alfa vie voiton. Lauma kavereita kuuntelee läpänheittäjää ja naiset katsoo ihaillen kauempaa. Myöhemmin naiset tulevat alfan juttusille.
Ja näinhän se on käytännössäkin mennyt baarissa. Olen todistanut näitä tapahtumia.
Näinhän se on jos siltä näyttää?
Menin itse naisena yksin kapakkaan lauantaina, otin drinkin baaritiskillä ja huomasin myös yksin istuvan söpön pojan, jolla oli kiltti katse.
Hakeuduin hänen luokseen, ihastuin ja aloimme jutella.Sitten siihen tuli "kaikkien kuuntelema ja ihailema" äänekäs ja ylipitkä alfa-mies. Hän keskeytti puheemme aggressiivisesti, käskytti tätä toista miestä lähtemään pois ja raahasi minut puoliväkisin tanssilattialle.
Sanoin tanssin päätteeksi, että kiitos riitti ja palasin sen söpön miehen luo.
Taas alfa-hirviö oli kimpussa ja minun ihastukseni pakeni.
Otti päähän. Ajattelin sitten lannistuneena, ettei se romanssi sitten kai niin tärkeä ole, en löydä tänään ainakaan ketään ja ajattelin, että saan edes yhdenyönseuraa tästä alfa-tyrkystä. Tuollainen varmaan antaa kaikille naisille.Lähdin ulos ravintolasta, öykkäri kannoilla. Kun olimme minun alaovellani, hän kertoi olevansa varattu ja lähtevänsä vaimonsa ja lastensa luo. Haukuin hänet pystyyn,
että miksi kummassa hän tunki koko illan minun ja sen toisen miehen väliin.
Mies kertoi naureskellen, että hän varmisti, ettei se xx vaan saa ketään muijaa mukaan.Kaipaan edelleen yksin kotona tätä hiljaista ihanaa miestä, joka jäi sen 2-metrisen alfa-hirviön jalkoihin.
No jos se söpöliini kiinnosti, niin mitä lähdit alfan mukaan? Et osaa sanoa ei?
Tuossahan se selvästi sanottiin: "ajattelin, että saan edes yhdenyönseuraa tästä alfa-tyrkystä. Tuollainen varmaan antaa kaikille naisille."
Eli nainen meni siitä mistä aita on matalin ja jotenkin tämäkin oli taas osallisten miesten vika.
Se oli sen tyrkyn äijän vika:
antoi ymmärtää, mutta ei ymmärtänyt antaa. Sika.
Vierailija kirjoitti:
Kadehdin. Haluaisin itsekin käydä lähikuppilassa joskus ihan vain istumassa yksillä. Mutta en voi, koska se olisi outoa käytöstä ns normaalilta 25v naiselta. Vaikuttaisin siltä, että odotan jotakuta joka teki sitten oharit, tai että olen joku ongelmajuoppo. Lisäksi setämiehet änkisivät seuraan.
Kuinka traaginen kohtalo sinulla onkaan!
Ei elämää. Yksinäinen. Ei kiinnostavaa työtä, koska olisi muuten siellä. Naiseton. Epäilyttävä. Kenties alkoholiongelmainen.
Tässä oli kirjoitustyyli niin miesmäinen, että taisi oll amiehen kirjoittama teksti. No jatketaan miesnäkökulmasta niin, että joka mimmi kokeilee ensin jännämiestä, osa pettyy ja sen jälkeen katselee mieluummin kilttimiehiä vaikka jännämiehet välillä tuntuisvatkin jänniltä, hillitsee itsensä ja valitsee kilttimiehen. Sitten on niitä "tunteiden tuntemiseen addiktoitunetia" naisia jotka menevät kerta toisensa jälkeen jännämiehen mukaan. Kun ikää tulee lisää, näitä naisia on aina vain vähemmän.