Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitä ajattelet yksin baarissa olevasta naisesta?

Vierailija
10.08.2017 |

Kysymys otsikossa. Tietysti naisetkin voi vastata, mutta enemmän kiinnostaa miesnäkökulma. Vielä jos vinkkaatte vähän että minkäkokoiselta paikkakunnalta olette, niin kiva ☺

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän joko odottaa kaveriaan tai hän on tullut hakemaan miesseuraa. Jälkimmäisessä tapauksessa tilanne on sinkkumiehen kannalta erittäin hyvä asia. Yksin olevaa naista on ehdottomasti helpoin lähestyä. Yhden kaverin kanssa olevaa naista pystyy vielä jotenkin lähestymään. Useamman kaverin kanssa olevia en lähesty koskaan.

Todella ummehtunut ajatusmaailma sinulla.

Ap

Aha. Miksi?

Nainen on aina muka miestä vailla.

Minä ainakin tykkään oluesta. Ja baarissa on mukavan hämärää eikä tarvitse itse tehdä muuta kuin maksaa. Ei pullojen kantamista kaupasta, ei tyhjien raahausta takaisin. On myös virkistävää jutella jonkun vieraan kanssa kun aiheet ei ole ne samat mitä kavereiden kanssa.

Ap

Vierailija
22/30 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena vastaan, että jos olet lähtenyt juhlista jatkoille yksin baariin ja sulla on ne juhlavaatteet vielä päällä, niin voit kuulla joltakin sikamaiselta mieheltä, että "paljonko maksaa?" Tässä taannoin itselleni kävi näin. Minulla olisi pitänyt käydä vaihtamassa vaatteeni ennen baariin menoa ja onko se sitten oikein? -- Ei ole!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsimässä panoa. Jokainen tietää, että yksinäistä naista onnistaa parhaiten.

En pane baarimiehiä ellei siitä tule seurustelusuhde .

Ap

Ai kysyt ennen baarimiehen kännissä panemista, että tuleeko tästä suhde vai ei? Ja jos mies sanoo että tulee tulee (:DD) niin panet?

Öh öh, oletpa hauska.

Baarissa jos tapaan jonkun kiinnostavan (harvoin tapahtuu, mutta), niin sitten tapaillaan muissa merkeissä ja seurustellaan jopa useampi kuukausi ennen sänkyynmenoa.

Ap

Vierailija
24/30 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen baariin vain, jos haluan panoseuraa. Muuten tykkään hoitaa juopotteluni yksin kotona vaikka tietokoneella pelaten. Mutta jos joskus vaikka siinä pelatessa tulee olo, että K-vitamiinia pitäisi tänään kyllä saada, lähden lähibaariin ja otan sieltä yhden illan hoidon mukaani. 

Vierailija
25/30 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän joko odottaa kaveriaan tai hän on tullut hakemaan miesseuraa. Jälkimmäisessä tapauksessa tilanne on sinkkumiehen kannalta erittäin hyvä asia. Yksin olevaa naista on ehdottomasti helpoin lähestyä. Yhden kaverin kanssa olevaa naista pystyy vielä jotenkin lähestymään. Useamman kaverin kanssa olevia en lähesty koskaan.

Todella ummehtunut ajatusmaailma sinulla.

Ap

Aha. Miksi?

Nainen on aina muka miestä vailla.

Minä ainakin tykkään oluesta. Ja baarissa on mukavan hämärää eikä tarvitse itse tehdä muuta kuin maksaa. Ei pullojen kantamista kaupasta, ei tyhjien raahausta takaisin. On myös virkistävää jutella jonkun vieraan kanssa kun aiheet ei ole ne samat mitä kavereiden kanssa.

Ap

Ok, hyväksytään. Jotkut haluavat vain neutraalia juttuseuraa tai vaan juoda sen juomansa. Mutta nyt riippuu myös paljon kellonajasta ja paikasta. On vähän eri asia mennä kaljalle rautatieaseman baariin klo 16 kuin muusiikkia soittavaan baariin klo 23 jälkeen.

Vierailija
26/30 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen keski-ikäinen mies ja käyn varmaan noin kerran viikossa yksin oluella. Eli työmatkalla tai kauppareissulla poikkean ravintolaan ja juon yhden oluen. Ihan vaan sen takia, että se on minusta mukava tapa. Joten jos näen yksin istuvan naisen, en oikeastaan ajattele sen enempää hänestä. 

Mutta jos oikein pitää keskittyä vastaamaan, niin todennäköisesti yksin istuva nainen kuluttaa vain aikaansa. Ehkä hän tykkää oluesta tai viinistä jota tuossa baarista saa. Kenties hän odottaa ystävää, poikaystävää tai aviomiestään. Mutta se miksi hän on baarissa ei oikeasti kuulu minulle mitenkään.

Vierailija
27/30 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs "iltavuorolaiset" ajattelee ?

Minulta noin joka kolmas kerta tullaan suoraan kysymään että *miksi* olet täällä. Siitä tuli ajatus että onko siinä jotain erikoista.

Ap

Vierailija
28/30 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joku mies alkaa haukkua h****ksi, jos istuu tyytyväisen näköisenä yksin ravintolassa kl21 jälkeen illalla.

Tästä syystä olen monet kerrat jäänyt kotiin, jollen ole saanut ketään kavereita seuraksi.

Yksinäisiä miehiäkin saatetaan karsastaa, mutta tuo hyytävä h:n huutaminen on vain naisten risti.

Vierailija
29/30 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Score!"

30/30 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4849 kirjoitti:

Joskus joku mies alkaa haukkua h****ksi, jos istuu tyytyväisen näköisenä yksin ravintolassa kl21 jälkeen illalla.

Tästä syystä olen monet kerrat jäänyt kotiin, jollen ole saanut ketään kavereita seuraksi.

Yksinäisiä miehiäkin saatetaan karsastaa, mutta tuo hyytävä h:n huutaminen on vain naisten risti.

Missä? Onko pienempi paikkakunta josta ei fiksumpia paikkoja löydy?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi