Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi uransa huipulla oleva mies pettää vaimoaan? iltalehden juttu

Vierailija
10.08.2017 |

Iltalehden jutussa on kauniin sanakääntein ruodittu aihetta, mikä saa mkenestyneen miehen pettämään.
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201708102200317025_rk…

Mielestäni artikkelissa ei menty ihan suoraan asiaan. Kun mies mnestyy, flaksi paranee.

Omia kokemuksia: kerran minut nimitettiin tiimin esimieheksi. Tiimissä on miehiä ja naisia ja kuinka ollakaan, ennen kaksikin ihan korrektisti ystävällistä naista tulla tupsahti pikkujouluissa syliin istumaan. Siinä tilanteessa täytyy olla todella kieli keskellä suuta torjua: ei ole työyhteisölle hyväksi syödä kuormasta, mutta torjunta täytyy tehdä niin hienovaraisesti, ettei naiselle tule katkeruutta. Työmatkalla "Suome arikkaampiin "maihin eivät naiset juurikaan minua noteeraa. Mutta kun matka suuntautuu "Suomea köyhempään" maahan, saa naisten osoittama huomio tuntemaan olon pieneksi rokkistaraksi. Ja kaikkein oudointa: kun olen seurustellut kauniin naisen kanssa, muiden naisten kiinnostus minuun kasvaa ihan odottamattomalla tavalla, myös tämän kaunottaren ystävät alkavat flirttailla (varsinaisia ystäviä...). Tavallisen näköisen naisen kanssa hengaillessa tämmöistä ei tapahdu.

Jos on sellainen tavallisen näköinen näköinen mies kuin vaikkapa Halla-Aho, Laaksonen tai minä niin kyllä tuollainen yllättävä huomion lisääntyminen saa suuren kiusauksen valtaan ja siinä sitä miehen henkistä kanttia mitataan. Nämä herrat ovat sitten menneet "ansaan". Katainen, Sipilä ja Stubb ovat aivan varmasti saaneet osakseen paljon huomiota vastakkaiselta sukupuolelta kun ura on olllut nousuvaiheessa. He ovat kuitenkin onnistuneet hoitamaan tilanteet paremmin, koska julkisuudessa ei ole skandaaleja näkynyt.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän