Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En hyväksy mitään minuun kohdistuvaa arvostelua

Vierailija
10.08.2017 |

Itse olen 37-vuotias nuori nainen, joka on alkanut sanoa suorat sanat takaisin arvostelijoille. Minua pistää niin vihaksi minuun kohdistuva arvostelu, että välistä meinaa päässä sumeta.

Kahden pomon päälle olen heittänyt vedet silmille ja tein rikosilmoitukset kunnianloukkauksesta. Mikä oikeus pomolla on minua arvostella? Emme me ole läheisiä.

Jos joku tuntematon arvostelee minua tai epäilen arvostelevan minua selän takana, alan huutaa lujaa. Kerran puhkoin kynällä erään pyöräilijän renkaat, kun hän soitti kelloa provosoivasti.

Puolustan kunniaani viimeiseen asti.

Nuori nainen

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nuori nainen" = 3-kymppinen työtön mies. 😂

Vierailija
2/7 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet ihan keskiverto 7-vuotias. Sulla on jopa käynyt näppäilyvirhe tossa ikäsi kohdalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin n.16v asti tuollainen nuori vihainen mies. Onneksi pääsin joukkueharrastusten lahjakkuuden kautta miesten tason joukkueisiin jo junnuna. Opettivat olemaan. Kiitos siitä vieläkin.

Myöhemmin tehnyt pitkään töitä sosiaalialalla. Opettanut helkkaristi lisää ihmisyydestä ja toisten kohtaamisesta. Nyt nelikymppisenä jo suhteellisen tyytyväinen itseeni, mutta elämä on jatkuvaa henkistä kasvua. Ja ikävä kyllä fyysistäkin ku peiliin kelopartainen, reilusti satakiloinen setämies katselee...mutta ylpeästi vahvan karhumainen herrasmies itsetuntoisena kantaa sen. Ja jatkaa pilke silmässä hymyillen elontietä eteenpäin.

Vierailija
4/7 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo 😂

Vierailija
5/7 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Provo ja ikäni on oikein! Millä helvetin oikeudella te epäilette minua Provoksi tai ikää vääräksi!? Ei teillä ole siihen mitään oikeutta! Ai että keittää!!!! 👿👿👿👿👿

AP

Vierailija
6/7 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on.

Vierailija
7/7 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudatko nyt lujaa? 😂