Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Makaronisalaatin ohje!

Vierailija
10.08.2017 |

Semmoinen perus. Sisältää miel.kinkkua

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta valmiita kinkkusuikaleita. Niitä vielä hienonnat saksilla tai veitsellä.

Kaada pussillinen makaronia kulhoon. Perään iso purkki majoneesia. Kolme pussia hernemaissipaprikoita. Sekoita. Jos haluat pehmeämpää niin kaadat kattilaan ja keität.

Yleensä meillä syödään "raksusalaattia" eli keittämättä. Lapset keksi nimen kun makaronit raksahtelee hauskasti.

On hyvää ja terveellistä ja ravitsevaa

Hyvää, terveellistä ja ravitsevaa.... 😑

Vierailija
22/69 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meetvurstia suikaloituna (vaihda kinkkuun) kurkkua, suolakurkkua, nalle makaronia keitettynä, ananaspaloja, fetajuustoa, paprikaa,tomaattia. Majoneesi/kermaviiliä maustettuna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaada pussillinen makaronia kulhoon. Perään iso purkki majoneesia. Kolme pussia hernemaissipaprikoita. Sekoita. Jos haluat pehmeämpää niin kaadat kattilaan ja keität.

Yleensä meillä syödään "raksusalaattia" eli keittämättä. Lapset keksi nimen kun makaronit raksahtelee hauskasti.

Nyt sitten testasin tämän. Ostin vähillä rahoilla ainekset ja ajattelin, että tällä pärjään loppuviikon.

Ylläripylläri ei ole syömäkelpoista. Raakoja makaroneja salaatissa en pysty syömään.

Ajattelin, että homma ei ole vielä pilalla kun ohjeessa oli, että ainesten sekoituksen jälkeen ne voi vielä keittää halutessaan. No minä keitin ja vielä surkeampaa tuli.

Että kiitti vaan sulle kun huijasit tuolla ohjeella. Olen pelkän näkkileivän varassa ensi viikkoon.

Sun pitäis kyllä lähettää mulle rahat takas.

Miten joku voikin olla noin ilkeä?

-Ap

Vierailija
24/69 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronin ja palvikinkun/tonnikalan lisäksi ehdottomasti omenaa, suolakurkkua ja sipulia tai purjoa. Sitten lisäksi kurkku, tomaatti, herne, paprika ja muuta vastaavaa mitä kaapista löytyy.

Päälle hesen kurkkumajoneesi. On ihan hyvää myös sitruunalla maustetulla oliiviöljyllä.

Vierailija
25/69 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole ällöttävämpää kuin kylmät niljakkaat makaronit yhdistettynä majoneesiin, tonnikalaan/kinkkuun ja herneisiin. :(

Vierailija
26/69 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sitten testasin tämän. Ostin vähillä rahoilla ainekset ja ajattelin, että tällä pärjään loppuviikon.

Ylläripylläri ei ole syömäkelpoista. Raakoja makaroneja salaatissa en pysty syömään.

Ajattelin, että homma ei ole vielä pilalla kun ohjeessa oli, että ainesten sekoituksen jälkeen ne voi vielä keittää halutessaan. No minä keitin ja vielä surkeampaa tuli.

Että kiitti vaan sulle kun huijasit tuolla ohjeella. Olen pelkän näkkileivän varassa ensi viikkoon.

-Ap

Nyt kyllä naurattaa. Ethän ole tossisasi? No mutta jos olet; Omaa järkeäkin saa käyttää. Kaikki internetissä ei ole ehkä sittenkään totta? Ihan oikeitakin kokkaus - ja reseptisivustoja on olemassa.

Vierailija
27/69 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Kuka luulee voivansa syödä raakoja makaroneja tai että salaattisekoituksen voi keittää

Vierailija
28/69 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Nyt kyllä naurattaa. Ethän ole tossisasi? No mutta jos olet; Omaa järkeäkin saa käyttää. Kaikki internetissä ei ole ehkä sittenkään totta? Ihan oikeitakin kokkaus - ja reseptisivustoja on olemassa.

Helppo se siellä on nauraa kun sinulla on rahaa ja kaappi täynnä vaikka mitä. Kokeile itse elää pelkällä näkkileivällä 3-4 päivää. Tein virheen ja nyt pilkkaat minua. Sinäkö sen reseptin kirjoitit? Toivottavasti olet nyt tyytyväinen.

Vierailija
29/69 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko koskaan raakaa makaronia maistanut???

Vierailija
30/69 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tricolori kierremakaroneja

Jäävuorisalaattia

Hernemaissipaprikasekoitusta

kurkkua

Tomaattia

Fetajuustoa

Valkosipulia maun mukaan

Kreikkalaista maustamatonta jogurttia

Mausteita maun mukaan tai Valmista dippimausteseosta

Sekoita kreikkalainen jogurtti ja mausteet.

Keitä makaroonit

Pilko kasvikset ja hienonna v.sipuli pieneksi.

Sekoita salaatiksi, syö saman päivän aikana.

Vierailija
31/69 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika perus kinkkusalaatti:

kinkkukuutioita tai suikaleita

1 omena kuutioina

1 maustekurkku kuutioina

keitettyä makaronia

kastikkeeksi kermaviili + sinappi + silputtu persilja

lisäksi jotain tomaatti + salaatti + kasviksia maun mukaan

Vierailija
32/69 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki tunkee tuota hernemaissipaprikaa. Maissit voi ostaa pakkasesta ja herneetkin talvella, mutta paprikan ehdottomasti tuoreena. Se pakastepaprika on ällö löllö.

Vierailija
33/69 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronien keitinveteen lihaliemikuutio.

Kinkkusuikaleita, salamirouhetta, paprikaa, herneitä. Sit vaikka tuoreita sipulinvarsia, tuoretta timajmia ehkä, pippurisekoitusta.

Majoneesia ja kermavaahtoa sekaisin (pelkästä majoneesista tulee paha), joukkoon vähän sinappia.

Vierailija
34/69 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1pussi keitettyjä makaroneja

1 pussi herne-maissi-paprikaa

Goudajuustoa kuutioita

3 suolakurkkua kuutioita

1 pussi kinkku suikaleiksi tms.

3prk kermaviiliä johon sekoitettu hieman etikkaa, sinappia ja mustapippuria

Vierailija
35/69 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas herkullisen kuuloisia ohjeita!

Vierailija
36/69 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi kiellellä

Vierailija
37/69 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä paras:

3 väristä kierre pastaa 

pussi herneitä

pussi maissia

1 purkki kidney papuja

paprika

2 tomaattia tai enemmän

1/2 kurkku tai enemmän

jäävuorisalaattia tai mitä ikinä

Keltaisesta pussista kylmiä broileripyöryköitä... lienee saarioisten

Kastikkeena Felix Caesar - IHAN PARAS

Paras salaatti pitkiin aikoihin johtuen hyvästä kastikkeesta tähän salaattiin. En tee kermaviilikastiketta nyt, koska tuo maistuu paremmalta...

Voi lisätä vihreitä viipaloituja oliveja, omenaa, sipulia jne.

Vierailija
38/69 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä paras:

3 väristä kierre pastaa 

pussi herneitä

pussi maissia

1 purkki kidney papuja

paprika

2 tomaattia tai enemmän

1/2 kurkku tai enemmän

jäävuorisalaattia tai mitä ikinä

Keltaisesta pussista kylmiä broileripyöryköitä... lienee saarioisten

Kastikkeena Felix Caesar - IHAN PARAS

Paras salaatti pitkiin aikoihin johtuen hyvästä kastikkeesta tähän salaattiin. En tee kermaviilikastiketta nyt, koska tuo maistuu paremmalta...

Voi lisätä vihreitä viipaloituja oliveja, omenaa, sipulia jne.

ja lisukkeita voi vaihdella... tonikalaa, fetaa, kinkkua jne,,,,,

Vierailija
39/69 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitetty makaroni

Palvikinkku kuutuoituna

Tuorekurkku

Suolakurkku (irtomyynnistä!)

Purjosipuli

Tomaatti

Juustokuutiota (esim oltermannin jämät)

Keitettyä kananmunaa

Kastike: kermaviiliin mustapippuria

Kaikki sekaisin ja jääkapissa tunteroinen

Vierailija
40/69 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ RAAKOJA MAKARONEJA. SE OHJE ON KAMALA.

Voisinko saada jostain vaikka pussillisen makaronia lainaksi ensi viikkoon saakka?

Minulla on kova nälkä. Pilasin kaikki vähät ruokavarani sen "raksusalaatin" kokeiluun.

Voin maksaa takaisin kaksi pussia.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä