miten arvaan naisen iän?
eli miltä näyttäää 15, 25 , 35 ja 45 vuotias? usein veikkaan tosi pahasti pieleen kumpaankin suuntaan. onneksi ei tarvitse myydä alkoholia tai tupakkaa.
Kommentit (6)
Jokin hahmotushäiriö?
Normaali ihminen pystyy iän arvioimaan vähintään kymmenen vuoden haarukassa.
Mutta tässä hysteerisessä yhteiskunnassa on keksitty, että "alle 30-vuotiailta" katsotaan paperit kaljaa ja tupakkaa ostaessa. Täytyy olla tosi vajaa, jos 17-vuotiasta erota kolmevitosesta.
Olen omin silmin nähnyt kun tämän ikäisiltä kysytään papereita.
Lisää ensivaikutelmaan aina se 5-7 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Jokin hahmotushäiriö?
Mutta tässä hysteerisessä yhteiskunnassa on keksitty, että "alle 30-vuotiailta" katsotaan paperit kaljaa ja tupakkaa ostaessa. Täytyy olla tosi vajaa, jos 17-vuotiasta erota kolmevitosesta.
Jotta voisin puhua siten, että en kuulosta oudolta. usein koitan myydä jotain perheen 14 vuotiaalle tyttärelle joka ei jaksa olla nolojen vanhempien lähellä. myyn keittiöitä ja kylpyhuoneita.
Vierailija kirjoitti:
Jokin hahmotushäiriö?
Mutta jos ottaa tuosta välistä kuka on 17 vuotias ja kuka vaikka sitten vasta tai jo 25 vuotias, niin en ainakaan itse uskaltaisi lyödä vetoa, että erottaisin vanhemman nuoremmasta tai toisin päin.
Nuorimmilla on usein kiinteää pyöreyttä kasvoissa.(ei botoxin tarvetta). Silmänympärysrypyt (jo monilla kolmekymppisillä,) ja käsien ihon muutokset kertovat paljon. Ylipainoisia vaikein arvioida, näyttävät monesti iättömiltä. Yli 45 v monilla kasvot alkavat valua alaspäin esim. poskista ja leukaperistä. t 48 v, jolla näitä kaikkia
Miksi naisen ikä pitäsi arvata? - Aloita nyt varovasti ja tahdikkaasti naiseen tutustumisella. - Kyllä se ikä sitten selviääkun sen aika on. - Jos sillä sitten on jotain merkitystä. Jos nainen ei halua juuri sinun seuraasi vaan valitsee mieluummin jonkun muun tai vaikka sitten yksin olon, niin hänellä on siihen oikeus oli hän minkäikäinen tahansa. Tovon tietysti, että jos romanttisessa mielessä ja haaveissa lähestyt niin silloin erottaisit kuka on ns. alaikäinen ja kuka täysi-ikäinen.