Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset ihmiset kirjoittavat seksinovelleja?

Vierailija
09.08.2017 |

Lähinnä mietityttää että kenellä riittää aika noita kirjoittaa.

Joka arkipäivä minä olen väh. 8 tuntia töissä, tunnin matkalla töihin/kotiin, tunnin salilla treenaamassa, tunnin lenkillä. Kun mukaan lasketaan ruokailu, peseytyminen sekä tietysti se seksin harrastaminen, niin ei siinä jää aikaa kirjoitella Pertistä ja Elinasta nussimassa kesämökillä.

Ihmettelenpä vaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat, että kaikki ihmiset ovat kloonejasi?

Vierailija
2/8 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä riittää aika masturboimiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä ihmisillä aikaa kirjojakin kirjoittaa. Miksei sitten seksinovellejakin. Jonkun mielestä se voi olla paljon mielekkäämpi harrastus kuin salirääkki.

Vierailija
4/8 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun Pertti vihdoin avasi sepaluksensa, en voinut uskoa silmiäni. Pelkkä ajatus tuosta pedosta sisälläni sai sisuskaluni kihelmöimään. Yritin perääntyä mutta Pertti otti minua hiuksista kiinni ja painoi minut polvilleen ja käski katsomaan häntä silmiin. Seuraavaksi Pertti..."

Tämä syntyi n. 30 sekunnissa pissatauon aikana. Muutamassa työpäivässä tämä olisi jo valmis :D aikaansaavat saavat aikaan

Vierailija
5/8 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks Popedan pojat kirjottanu näitä keikkabussissa kiertueilla oikein kilpaa. Ajatusta kehittävää kisailutoimintaa ja vieläpä oikein korvausta vastaan.

Vierailija
6/8 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä harrastat kuntosalia ja lenkkeilyä. Joku toinen harrastaa saman ajan seksinovellien kirjoittelua.

Vierailija
7/8 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjotin joskus fantasiani auki seksinovellin muodossa ja heitin nettiin. Oli kiva kuulla että toimi muillekin. :)  Ei siis ollut mitään ihan "peruskamaa" ja oli kiva huomata etten ole ainoa joka syttyy näistä asioista.

Vierailija
8/8 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon luettuani olin ihan innolla tulossa kertomaan itsestäni ja kirjoitusharrastuksestani. Mutta olikin tällainen "en ymmärrä" -trolli tällä kertaa. Huoh.