Tuntuu että kaikki haluavat panna minua
Heti jos katson ketään yhtään ok miestä silmiin, menen ihan vaikeaksi. Ajattelen heti että tuo varmaan haluaa panna. Voi luoja, mihinkähän terapiaan pitäisi mennä että alkaisin käyttäytyä normaalisti?? Olen kyllä ihan ok näköinen, mutta ei se paikkaansa voi pitää. Tätä ei ole epäkiinnostavien miesten kohdalla. Ehkä peilaan omia ajatuksiani niihin. Hitto kun pitää olla vaikeaa...
N30
Kommentit (17)
Musta oli hauskaa että tämän ketjun alapuolella oli ketju, jonka otsikko oli "Psykoosi?". Se oli juuri ajatukseni tämän aloituksen otsikosta.
No jos vähän sit vilautat ja katot miten mies reagoi..
Musta tuntuu että kaikki panee mua. Toisaalta ei se haittaa. Tykkään naimisesta
N19
Vierailija kirjoitti:
No jos vähän sit vilautat ja katot miten mies reagoi..
En minä halua panna niiden kanssa, olen parisuhteessa! Enkä sinkkunakaan panisi niistä kuin ehkä yhtä tai kahta. Tämä on raivostuttavaa, en pysty olemaan normaalisti Kivojen tyyppien seurassa :(
Ap
En mä ainankaan halua, runkkasin just.
Saatat olla oikeassa, mies tarkistaa alitajuisesti pantavuuden JOKAISEN kohtaamansa naisen kohdalla.
Luin otsikon että "Tuntuu että Touko Aalto haluaa panna minua". Meni kaksi aloitusta vähän sekasin. Nukkumaan!
Kyllä ne varmaan haluaakin. Sukukypsän ihmiseläimen mielessä vilahtelee usein seksi, se on vaan hyväksyttävä. Ei tartte tehdä siitä isompaa ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Saatat olla oikeassa, mies tarkistaa alitajuisesti pantavuuden JOKAISEN kohtaamansa naisen kohdalla.
Avulla toitotetaan tätä, luulen että se on saanut minut sekaisin!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Haluat itse panna kaikkia miehiä. On kyllä iljettävää tuollainen panetus. Miehet eivät tykkää halukkaista naisista, haukkuvat ja nimittelevät. Aloita jokin lääkitys joka vähentää haluja. Vai oletko mielummin lut-ka?
Ehkä pelkään haluavani. E-pillerit auttaisi, mutta haluan edelleen haluta omaa miestänikin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne varmaan haluaakin. Sukukypsän ihmiseläimen mielessä vilahtelee usein seksi, se on vaan hyväksyttävä. Ei tartte tehdä siitä isompaa ongelmaa.
Menen ihan hämilleni ajatuksesta, se ON ongelma :(
Ap
Älä katso ketään silmiin, jos noin ahdistaa. Olen mies, ja kävellessäni ulkona näen kymmenittäin naisia, joita tekisi mieli panna.
Vierailija kirjoitti:
Älä katso ketään silmiin, jos noin ahdistaa. Olen mies, ja kävellessäni ulkona näen kymmenittäin naisia, joita tekisi mieli panna.
No en voi olla esim töissä katsomattakaan jos joku minulle puhuu. Istuisin vaan yksin, en kävisi kahvilla tai lounaalla ja hoitaisin kaiken s-postilla. Ei kivalta kuulosta. Ap
Selvästi miehen tekemä trolli, tietääkseni naiset ei noin ajattele?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en voi olla esim töissä katsomattakaan jos joku minulle puhuu. Istuisin vaan yksin, en kävisi kahvilla tai lounaalla ja hoitaisin kaiken s-postilla. Ei kivalta kuulosta. Ap
Okei jos joudut töissä paljon noihin tilanteisiin, niin sitten on vaikeampaa. Jos otatkin uuden avoimemman linjan ja alat kysyä suoraan miehiltä haluaako ne panna sua.
Vierailija kirjoitti:
Selvästi miehen tekemä trolli, tietääkseni naiset ei noin ajattele?
Musta on tullutkin aika sekava näissä jutuissa kun lopetin pillerit. Ihastun helposti ja haaveilen vieraista miehistä. Mutta nainen olen :D ap
Kyllä se varmasti tuntuu.