Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matka Pietariin

Vierailija
09.08.2017 |

Millä kannattaa mennä? Onko juna hyvä vaihtoehto vai laiva? Mikä olisi hyvä hotelli, jos haluamme majoittua nähtävyyksien lähellä? Muita vinkkejä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

St Peter Line mainostaa parin päivän laivaristeilyjä Pietariin. Siellä yövytään laivalla. En kyllä ole itse vielä testannut, mutta vähän kiinnostaa.

Vierailija
2/4 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietarin laivat on ihan ok. Aika rumasti sisustettuja. Itse kun kävin, niin oli tosi vähän ihmisiä. Ei tarvinnut jonottaa missään laivalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ja olen mennyt junalla, miellyttävä kyyti ja voi vapaammin valita kauanko Pietarissa viipyy. Hieno kaupunki.

Vierailija
4/4 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä käytiin päivä Pietarissa-risteilyllä. Laiva oli mielestäni ok, siisti, mutta vähän kulahtanut ehkä. Henkilökunta oli ihan ystävällistä, seisovan pöydän aamiaiset ja illallliset tosi hyviä. Matkustajia oli vähänlaisesti. Ruotsin laivoihin tottuneille tiedoksi, ettei näillä laivoilla sitten ole tax freetä, pienehkö myymälä kylläkin. Pietariin tullessa odoteltiin varmaan lähes kaksi tuntia passin tarkastuksessa. Päivä ei riittänyt mitenkään miljoonakaupunkiin tutustumiseen, suosittelen siis olemaan pari yötä maissa, muistaakseni onnistuu ilman viisumia. Pietari on kyllä tutustumisen arvoinen kaupunki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä