Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti inhoan asiakaspalvelutyötä

Vierailija
09.08.2017 |

Onhan se sananakin luotaantyöntävä. Palvelu. Ja ihmiset kuvittelee olevansa palveltavia, ja ehkä siksi kohtelevat kuin roskaa. Ei tervehditä, ei kiitetä, ollaan mörrimöykkynaamaisia yrmyjä ja kiukutellaan. No huoh.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkään.

Vierailija
2/14 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan asiakkaita, jotka kuvittelee olevansa parempia ihmisiä.

Vierailija
4/14 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Eilen aloin ihan itkemään töissä kun asiakas niin mua sätti. Tai en siinä asiakkaan edessä mutta heti kun se oli lähtenyt. En ymmärrä tuollaisia ihmisiä, jotka ehdoin tahdoin haluaa pahoittaa toisen mielen. Itse yritän aina olla ystävällinen aspoille.

Vierailija
5/14 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Eilen aloin ihan itkemään töissä kun asiakas niin mua sätti. Tai en siinä asiakkaan edessä mutta heti kun se oli lähtenyt. En ymmärrä tuollaisia ihmisiä, jotka ehdoin tahdoin haluaa pahoittaa toisen mielen. Itse yritän aina olla ystävällinen aspoille.

Itse olen tärisevä, sitruunanniellyt ja vaihdevuotinen mummu ja ainoa asia mikä minua enää kiihottaa elämässäni on asiakaspalvelijoille vinoilu.

Vierailija
6/14 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en kestä. Nyt istun tauolla ja pitäisi mennä jatkamaan. Miten kaikki valittavat ka oikeasti ilkeät ämmät osaakin juuri tänne?

Tänä aamuna minulle on raivottu jo kaksi kertaa. Kiva, kun yrittää parhaansa.

Vierailija
7/14 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaasi ei näytä riittävän jos sua sätitään noin usein.

Vierailija
8/14 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottu tänään: haista k*rpä, haista sitten v*ttu ja yhden narkin mölinästä en saanut selvää. Nappeja kyllä tarjosi.

T. Lähikaupan "palvelija" eli psykiatrinen hoitaja, kela ja yleinen sylkykuppi

Vierailija
9/14 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut asiakaspalvelussa ja tiedän kyllä, mistä puhut. Osa asiakkaista on tosi kivoja ja heidän kanssaan on tosi kiva asioida ja tulee helposti juteltua muutakin kuin ne pakolliset asiat. Sitten on käsittämättömän paljon todella omituisia ihmisiä, joille kaikki on tosi vaikeaa ja joille pitää yksinkertaistakin asiaa vääntää rautalangasta kaksi tuntia. Epäilevät outoja asioita ja vetävät ihan omituisia omia johtopäätöksiään. Se on raskasta.

Vierailija
10/14 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaasi ei näytä riittävän jos sua sätitään noin usein.

No ei kai se minun syytäni ole, että meillä ei myydä lainkaan jotain kyseistä tuotetta, mikä ei edes liity valikoimaan millään tavalla?

Vierailija
11/14 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua haukuttiin tänään siksi, koska en osannut ruotsia. Oikeasti siis osaan ainakin jonkin verran, mutta eipä siitä suomiruotsi-halpatuksesta, jota nämä sössötti, olisi saanut varmasti kukaan ruotsalainenkaan selvää.

Sitten käskin niiden odottaa, että paremmin ruotsia puhuva työkaveri tulee töihin, vaikka tiesin sen vuoroon olevan vielä puoli tuntia, buahhahaa. Ihan oikein niille.

Vierailija
12/14 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia ovat huutavat ja vihamieliset asiakkaat.

Vierailija
13/14 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita ovat myös asiakkaat, jotka luulevat, että asiakaspalvelija voi muuttaa firman sääntöjä, vielä senkin jälkeen, kun on kerrottu, mitä saa tehdä ja mitä ei. 

Vierailija
14/14 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain suomalaiset. Itse palvelen pääasiassa turisteja ja he ovat erittäin ystävällisiä ja kohteliaita. Saan usein kehuja, viimeksi tänään että olen ihana. Suomalaisilta en koskaan saa kiitosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän