Miltä se oikeen tuntuu kun raskaustesti näyttää positiivista?
En ole vielä itse tätä asiaa kokenut, eikä siis ole ollut tarkoituskaan. Toivottavasti kuitenkin joskus sen koen. Ikää 22v ja joskus kyllä lapsia toivoisin, muttei vielä vuosiin.
Miltä se oikein tuntuu kun testiin pärähtää 2 viivaa tai testissä lukee "raskaana". Sen on pakko olla yksi elämän hätkähdyttävimpiä hetkiä oli lasta suunniteltu tai ei!
Jakakaa kokemuksenne :)
Kommentit (24)
Säikäytin mieheni pahanpäiväisesti huutamalla itkien häntä katsomaan tikkua. Hän ei tiennyt, että olin tehnyt testin ja luuli jotain pahaa sattuneen. Lapsi ei ollut suunniteltu, mutta erittäin toivottu.
Minä menin jonkinlaiseen shokkiin ja pari päivää kului sumussa. Kävin töissä mutta en luultavasti tehnyt mitään muuta enkä puhunut mitään kellekään. Pää oli täynnä ajatuksia. Olimme juuri aikeissa erota. Ajoitus oli todella väärä enkä muutenkaan ollut halunnut lasta välttämättä ikinä. Tein lapsen. Erottiin.
Itselleni oli vain varmistus siitä minkä jo 100% sydämessäni tiesin. En ole koskaan tehnyt negatiivista raskaustestiä.
Ahdistavalta. Onneksi tein kemiallisen ehkäisyn. En ole katunut sitä kertaakaan. Ikää mulla 41, olen vapaaehtoisesti lapseton ja tyytyväinen valintaani.