Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun niitä lapsia pitää tehtailla monta peräkkäin ja sitten...

Vierailija
09.07.2008 |

valitetaan kuinka loppu sitä ollaan. On kai se nyt sanomattakin selvää, että siinä väsyy!

Siihen lisäksi aloitetaan sitten talonrakennus/remontti tms., jotta saatais asiat vielä vähän hankalammaksi.

Olkaa sitten edes valittamatta, kun ite olette itsenne siihen tilanteeseen saaneet!

Perk***!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä narinaa ja marinaa ei vaan jaksa kuunnella.

Vierailija
2/25 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei saisi avautua?

kyllähän sinäkin varmasti valitat monesta muusta asiasta..

ja muuten, mulla on ollut niin helpot 2 lasta, etten voinut kuvitellakaan että elämä näin vaikeaksi menisi kolmannen kanssa ajoittain..

Kyllähän moni mm. juo viinaa, vaikka TIETÄÄ että seuraavana päivänä on krapula, myös moni syö liikaa, vaikka tietää että lihoo ja siitä tulee morkkis ja paha mieli jne..

ainiin - ja vielä lisäksi valittaa että kun minä olen tämmöinen..

Ja sitten vielä se näkökulma, että en halua että lapsilla iso ikäero ja miksi niitä remontteja tulisi liikaa lykätä jos talo kaatuu päälle???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on siis jokaisen itse valittavissa kyseinen asia.

Olen niin kauan joutunut monen kohdalla sitä vierestä seuraamaan, ja kuuntelemaan sitä jatkuvaa valitusta, että mulla ei ymmärrys riitä!

ap

Vierailija
4/25 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä jatkuvan valittamisen rahasta! Sossun pitäis maksaa sitä ja tätä kun ei ole varaa maksaa lasten harrastuksia, lomia, vaatteita etc.

Juuri nyt ottaa päähän kun "kaveri" valittaa omaa kurjuuttaan kolmen alle kouluikäisen kanssa. On kuulemma niin kateellinen kun me päästään lomareissuun ja hän vaan hoitaa lapsia kotona kun ei ole rahaa... Voi voi, elämä on täynnä valintoja!

Vierailija
5/25 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten valitetaan koko ajan, kuinka rankkaa on.

Vierailija
6/25 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis kuten esim. krapula.

ap

Vierailija
7/25 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Kolmosten äiti

Vierailija
8/25 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä kuuntelen alati valittavia kavereitani kera yhden lapsen, kuinka raskasta lapsiperhearki on. ;-)

Vierailija
9/25 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti tunnen toisenkin joka on samanlainen ja myrkyttää vain itsensä tuolla pahansuopuudellaan, hus-hus noita!

Vierailija
10/25 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on yksi tai kaksi lasta, saa valittaa, mutta jos on monta lasta, niin valittaminen on kielletty?

Vierailija
11/25 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla on mummot lapsia hoitamassa tämän tästä. Suurperheelliset joilla on vähän hoitoapua tai ei lainkaan, valittavat vähiten. Siksi ettei ole soveliasta valittaa monen lapsen kanssa työmäärää. Saa vain kuunnella kuinka yhden lapsen äiti huokailee väsymystä tai arjen työläyttä. Mitään ei kannata ääneen sanoa.

jos on yksi tai kaksi lasta, saa valittaa, mutta jos on monta lasta, niin valittaminen on kielletty?

Vierailija
12/25 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja vielä valittamatta. Ja ottaen huomioon vielä sen, ettei se sun miehes todellakaan juuri kotona näy. Mun on tunnustettava, etten edes tiedä minkä näköinen se on:)

Mut onnea tämän viidennen johdosta...mites se edellinen...ehtii tuleen just 1v10kk...?

Vierailija
13/25 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan siitä että ne kaikki tarvii puskea ulos peräjälkeen ja siihen lisäksi vielä aloittaa joku taloprojekti yms.

Voi niitä lapsia monta tehdä jos tykkää, mutta miksi jollain vuoden ikäerolla kaikki, ja sit alkaa se valitus kun ei jaksa!!

ap

Vierailija
14/25 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmiset ajattelee näistä asioista niin eri tavoin. Mä en taas jaksais aina neljän-viiden vuoden välein aloittaa sitä vauva-vaippa-valvomisrumbaa. On kiva saada se lapsiluku täyteenkin ennen kuin on 45 itellä mittarissa.

Ja tosiaan kolmessa vuodessa on valvomiset valvottu, jos vain 2 tekee, ja 2 vuoden ikäerolla.

Mutta ajattelepa, että joku näistä henkilöistä pitää sinua niin ystävänään, että kertoo henkilökohtaisia asioitaan. Tuskin kukaan valittaa ventovieraalle vaan kerrotaan kuuliaisesti, että kiitos hyvin on mennyt. Ja sinä 'ystävä' olet sitten heistä tätä mieltä.

Vierailija
15/25 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli semmoset joitten pitää ärsyyntyä toisten ihmisten elämästä. Älä V***u hanki ketään ystäviä tai tuttuja, varsinkaan nyt lapsiperheellisiä, ettei tarvi aina olla valittamassa heistä. Luulis nyt tietävän miten rasittavia ne ystävät on ja olis sitten vaan ihan hiljaa jos semmoisia väkisin pitää mennä hankkimaan.

Minä olen neljän lapsen äiti ja meillä on ikuinen remontti menossa ja juu olen väsynyt kuin mikä. Mutta yllätys ja yllätys se ei johdukaan lapsista ja remontista, koska muistan olleeni täsmälleen yhtä väsynyt ennen lapsia ja remontteja. Lapset sentään antavat syyn jaksaa edes jotenkin.

Vierailija
16/25 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä logiikalla ei saisi valittaa koiran tekemistä kolttosista, opiskeluväsymyksestä, krapulasta, ylipainosta, typerästä aviomiehestä tai ap:n kaltaisesta typerästä kaverista, muuttostressistä, toisin sanoen mistään itseaiheutetusta.

Ei se, että joskus väsyy äitinä tai isänä tarkoita, että haluaisi antaa lapset pois ja aloittaa villin sinkkuelämän.

Me pienten lasten vanhemmat kaipaamme vertaistukea ja usein helpottaa, kun voi kertoa ystävälle, mikä mättää.

Itse en ainakaan mitään haluaisi lapsissani muuttaa. He ovat parasta, mitä minulle on koskaan elämässä tapahtunut. Silti joskus manaan tulevani heidän kanssaan kaistapäiseksi.

Vierailija
17/25 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ison perheen sosiaalinen esikoinen

Vierailija
18/25 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi selkeästi vähempää kun näillä "täytyy olla 2 lasta peräperään ja talo valmiina ennenkuin vanhin täyttää kolme"-perheillä. ;)

Vierailija
19/25 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden lapsen vanhemmat joutuu sitä lastaan aikalailla kokoajan itse viihdyttämään.

ap

Vierailija
20/25 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin lopetan asioideni puhumisen sun kanssa. Ei vaan auta jos täällä nimettömänä valitat, mistä mä tiedän sitten kuka kavereistani olet?!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä