Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä todella sotkuisen asunnon siivoukseen

Vierailija
09.08.2017 |

Eli otsikossa se jo tuleekin. Sen verran taustaa että asunto todellakin tällä hetkellä kuin kaatopaikka, roskia lattioilla, tasoilla, tiskit, jääkaappi likainen, kuten myös vessa ja aivan kaikki. Kaljatölkkejä pitkin asuntoa, roskat viemättä. Syy miksi tähän tilanteeseen olen ajautunut oli työuupumus, masennus ja sitten tietenkin se alkoholi, kun tätä kuitenkin joku tulee kysymään. Mutta siis mistä aloitan? Huone kerrallaan lattiasta kattoon, vai suurimmasta ongelmasta aina pienimpään. Tölkit nyt ainakin ensin kasaan jätesäkkeihin jotta ne saa kauppaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, mahtavaa ap! Olet varmaan ensimmäinen täällä kysyneistä, joka ihan oikeasti on tarttunut toimeen ohjeita saatuaan. Hyvää jatkoa muutenkin elämääsi!

Vierailija
22/26 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuinpaikkaa kysyneelle, asun Kaakkois-Suomessa. Hyvä idea nuo myyjäiset, meillä on tällä omalla kadulla ensi viikolla semmoiset oman kadun kesäiltamat rannassa, siellä on myös kirppis. Ja on vieläpä ilmainen paikka! Erillistä kirpparipöytää en halua vuokrata sillä on turhan raskasta fillaroida jokapäivä järjestelemään pöytää. Nyt alkaa olla suurimmat roskat ja muut jätekatoksessa, seuraavaksi siirryn keittiöön ja illalla pesen vessan suihkussa käydessä.

Tässä ketjussa uskomattomasti tsemppauksia, ja tätä lausetta kirjoittaessa teen sen oikeasti kyyneleet silmissä. Iso kiitos, toivottavasti tästä on hyötyä muillekkin! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin ohjeen, että kannattaa ensimmäiseksi siivota tiskipöytä puhtaaksi. Motivoi jatkamaan.

Vierailija
24/26 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta olen samankaltaisessa tilanteessa. Olen ollut äärettömän uupunut pitkään ja koti on kaaoksessa. Nyt olen aloittanut raivaamisen, paljon saanut jo aikaankin. En vain saa vietyä siivoamista loppuun. Jään tilanteeseen, jossa lajittelua odottavat tavarat täyttävät kaikki tasot ja lattiaa ei näy.  En osaa heittää tavaraa pois, vaikka pitäisi. Juuri pähkäilin, säilytänkö mainoslahjana saadun avainkotelon vai en.

Vierailija
25/26 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole noin paha tilanne, mutta sotkuisa on ja tavaraa liikaa. Aikaa minulla olisi, koska olen työtön. Mutta tarvitsisin siivouskaverin tai työnjohtajan itselleni, joka käskyttäisi. Mutta nolottaa tämä saamattomuus niin etten kehtaa turvautua ammattilaisten apuun.

Vierailija
26/26 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päätin hoitaa tämän siivouksen nyt ihan "rynnäköllä" läpi koska ajattelin että minulle ei sovi sillätavoin "hitaasti" siivoillen, muuten jää tekemättä. Tsemppiä sinulle! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi