Mikä tämä fb ryhmä "CIA naisten olohuone on"?
Raportoidaanko siellä tosiaan ihan tuntemattomia miehiä joita naiset epäilee pettäjiksi???
Parhaita juttuja tänne! Kiitos!
Kommentit (26)
Jotakuinkin joo. Aika paljon paljastellaan catfishejä esim. tinderistä ja välillä etsitään kuvan perusteella jonkun oikeaa nimeä.
Jos pelkästään pettäjistä ym.juorutaan, niin itsellä kyllä sympatiat keskustelijoitten puolella. Ihan oikein jos joku sitä kautta oppii kantamaan vastuuta.
Se että jossain vaiheessa voi tulla raja vastaan, jossa jotain epäillään kunnianloukkauksesta ym. ... Mutta sehän on ennenkin netissä ollut aika häilyvä raja. Parempi kun oppivat elämään niin, että ei tarvitsekaan juoruta. Siihen asti kun ne juorut eivät ole perättömiä, niin mielestäni ihan OK:ta !
Joku sekopäiden narsistien kokouma? Ei tuollaisissa kukaan täyspäinen vietä aikaansa.
Sori vaan.
Vaikka olisi millaisia pettäjiä ja kähmijöitä, en oikein ymmärrä, miten voi olla laillista ja hyväksyttyä netissä kertoa jostakin ihmisestä tuhansille ihmisille ikäviä asioita. Siinä on kuitenkin aina se vaara, että käytetään värikynää ja muutenkin ihmisten selän takana haukkuminen ja mustamaalaaminen ei ole mitenkään aikuisten ihmisten käytöstä. Itse en ikimaailmassa kirjoittaisi kenestäkään henkilöstä tunnistettavasti netissä henkilökohtaisia asioita. Eri asia yksityinen keskustelu kaverin kanssa tai lainvoimainen tuomio, joka on julkista tietoa.
Juu, siellä ihmiset ilmiantavat pettäjiä ja muita valehtelijoita ja sekopäitä/epäilyttäviä tyyppejä. Hyvä ryhmä. Siellä tiedetään kaikki.
Se on aina hyvä merkki laatuideasta, kun poliisi joutuu neuvomaan aikuisia tekijöitä kuin lapsia. Jokainen näistä jäsenistä on jo varmasti jonkinlaisessa seurannassa. Materiaalin kerääminen kun vie aikaa.
Kivaa on käräjillä.
Jos sulla on puhtaat jauhot pussissa, niin tervetuloa liittymään ryhmään, jos ei, jääkööt salaisuudeksi :)
Aika järkkyä, etteivät nämä torvet tajua keskustelevansa yksityishenkilöistä ihan yleisellä paikalla. Kunnianloukkaussyyte voi tulla vuosienkin jälkeen, kun tekstit leviää kohteen korviin.
Tai poliisi on kerännyt riittävästi materiaalia.
Lähinnä siellä paljastetaan catfishejä. Pettäjiä paljastetaan myös, mutta ne on lähes poikkeuksetta kuvattomia ja nimettömiä julkaisuja. Ja jonkun verran etitään myös kadonneita sukulaisia
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi millaisia pettäjiä ja kähmijöitä, en oikein ymmärrä, miten voi olla laillista ja hyväksyttyä netissä kertoa jostakin ihmisestä tuhansille ihmisille ikäviä asioita. Siinä on kuitenkin aina se vaara, että käytetään värikynää ja muutenkin ihmisten selän takana haukkuminen ja mustamaalaaminen ei ole mitenkään aikuisten ihmisten käytöstä. Itse en ikimaailmassa kirjoittaisi kenestäkään henkilöstä tunnistettavasti netissä henkilökohtaisia asioita. Eri asia yksityinen keskustelu kaverin kanssa tai lainvoimainen tuomio, joka on julkista tietoa.
Ihan oikein niille pettäjille ja kähmijöille tuollainen julkinen ilmianto ja lynkkaus. Toki ihan kaikkea ei kannata naiivisti uskoa mitä siellä sanotaan, naisetkin osaavat valehdella. Mutta tosiaan, jos et halua kuvaasi tuonne ryhmään tuhansien naisten haukuttavaksi jne, ei kannata pettää ;)
Vierailija kirjoitti:
Miesviharyhmä.
Ei ole miesviharyhmä, vaan siellä naiset tukevat toisiaan ja auttavat etsimään/löytämään petollisia kusipäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein niille pettäjille ja kähmijöille tuollainen julkinen ilmianto ja lynkkaus. Toki ihan kaikkea ei kannata naiivisti uskoa mitä siellä sanotaan, naisetkin osaavat valehdella. Mutta tosiaan, jos et halua kuvaasi tuonne ryhmään tuhansien naisten haukuttavaksi jne, ei kannata pettää ;)
Höh!? Kai te siellä pettäviä naisiakin haukutte?! Pelkkiä miehiä vain?!
Okei, tähän asti tämä oli ok, mutta kyseessä on selkeästi miesvihamielinen ryhmä. Over and out.
Mä oon ryhmässä, mutta noi ei kiinnosta tippaakaan. Sen sijaan siellä on todella hyviä keskusteluja monesta muusta, oon tuntitolkulla lukenut ketjua eräästä katoamistapauksesta jota oon seurannu vuosia. Ihan uusia juttuja siellä epäillyistä, keskustelemassa mm. paikallisia.
Ja sitten ihmetellään, kun tietyt naiset eivät pariudu... :D
Vierailija kirjoitti:
Miesviharyhmä.
Tätähän se on Aihe Vapaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh!? Kai te siellä pettäviä naisiakin haukutte?! Pelkkiä miehiä vain?!
Okei, tähän asti tämä oli ok, mutta kyseessä on selkeästi miesvihamielinen ryhmä. Over and out.
Toki siellä on ollut naishuijareitakin paljastettu, esim kirpparihuijareita yms.
Hirveä ryhmä. Kiinni koko ryhmä ja kunnianloukkaussyytteet tulille jokaisesta joka on valehdellut exänsä pettäneen tai epäilyksissään on näin väittänyt.
Ei siinä väärää ole että joku pyytää apua tai ajatuksia toisilta internetissä ongelmiinsa, mutta kun se tehdään omalla fb-profiililla.
Myöskään kukaan ei tiedä kuinka moni näiden kertoma tarina on totta eli kyseessä voi olla lokauskampanja kostonjanoisena.
Jos joku mamma puolustelee noita ryhmiä niin miettikääpä asiaa toisinpäin:
Miestenvälinen ryhmä jossa sinun exäsi saattaa kertoa teidän välillänne tapahtuneista asioista kymmenille tuhansille muille miehille. Miehet voivat myös värittää tapahtumia tai joko keksiä niitä päästänsä. Mies epäilee että sinä petät ja nyt ympäri Suomen sinua pidetään potentiaalisenä pettäjänä.
Tinderi ei ole sinulle vakavan parisuhteen etsintäväline? No, joku kysyy ryhmässä että saako tältä naiselta(sinä) helposti? Seuraavaksi kaikki ryhmän jäsenet tietävät kenen/keiden kanssa olet maannut ja keiden et.
Joku kysyy että onko tästä Tinderissä olevasta naisesta(sinä) parisuhdekumppaniksi? Toinen mies kertoo huvikseen että ei, toi on pettänyt mua/mun serkkua/kaveria. Nyt ympäri maan olet jonkun pettäjäexä, vaikkei sillä olisi mitään totuusperää.
Eli kiinni koko shaiba.
Kommentoidaan nyt vielä sen verran, että kyllähän kun ryhmässä on jäseniä noinkin paljon, ja keskustelunaihe samalla noin alleviivattu, niin "naisetkin osaavat valehdella" eli kyllähän isoon joukkoon mahtuu montaa. Isoa porua tästäkään ei olisi noussut, jos ryhmä ei olisi kasvanut noin isoksi. Eiköhän tämän sortin juoruamista ole tapahtunut ennenkin pienemmissä piireissä.
Mutta se on mielestäni hyvin ymmärrettävää, jos halutaan raportoida toisille pettäjistä, rehellisessä mielessä. Onhan luonnollista, että normielämässäkin haluaa tietää jotakin ennen kuin hyppää jonkun kanssaihmisen kelkkaan. Netissähän sitä tietoa ei yleensä ole, mikä aiheuttanut monille monen monta vaivaa ja suruakin. Eli ajatuksena pidän tälläistä tiedonvälitystä aivan luonnollisena ja tärkeänäkin jopa.
Se on asia erikseen, jos juorutaan perättömiä. Mutta kyllähän jokaisen pitäisi herrajumala kestää ne omat jälkensä, että puhutaan siitä mitä ihminen itse on tehnyt. Jos sitä ei kestä niin sittenhän on syytä katsoa peiliin, tai minne ikinä sitä sitten katsookin ...
FBI olisi sopivampi kyllä.