Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikani kyttäiltyäni uskallan väittää että RAHAVOITOTKIN MENEE LÄHINNÄ JO RIKKAILLE

Vierailija
09.08.2017 |

Olen tutkaillut ja googlaillut nimiä, joiden tiedän saaneen veikkausvoityoja isoja, isohkoja, sekä isoja lisäarvontavoittoja, arpajaisia, jne

Arvioltani 90% menee ihmisille, joilla ei tarvitse todellakaan laskea senttejä kaupoissa.

Jännä sinällään. Lisäarvonnoissa joka vko yksi voittaa vieläpä 10000 ja googlailtuani petyn aina, TAAS JOLLEKIN JO ENNESTÄÄN VARAKKAALLE.

Huvittavin on se, että vaikkapa lisäarvonnasta välillä sama hlö saa kaksikin voittoa. (Viimeksi heinäkuussa)

Eikö siellä VEIKKAUKSESSA osata arpalaaria sekoittaa vai!???

Sydämellisempää olisi jo voittoja sattuisi enemmän köyhemmille.
Mutta ai niin, eihän oikeasti köyhällö ole varaa EDES OSTAA VEIKKAUKSEN PELEJÄ EIKÄ ARPOJA.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen voittanut Eurojackpotissa 4+2, enkä ole hirveän varakas henkilö.

Valitsitko itse numerot vai arpoiko kone?

Kone arpoi ja voittosumma oli huikeat 2800€

Vierailija
42/43 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleen itse epäillyt jonkin aikaa, että nää Veikkausvoitot ei ole sitä mitä luullaan. Rahanpesua ja hyvävelisysteemin jäsenten välistä "palkanmaksua"?

"Naapurit" pelissä päävoitot meni lähes jatkuvasti tietyille samoille paikkakunnille. Mitenkä sattuikaan.

Pori , Rovaniemi, Mikkeli, Kajaani.

Vähän emmen pelin lopettamista jopa pienensivät arkipäivien päävoittoja kun oli jo riittävästi päävoittoja jaettu.

En usko enääN veikkaulsen pelien sattumanvaraisuuteen tuon pelin jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmetytä yhtään. Law of attraction siellä vaan luontaisessa toiminnassaan eli ne ihmiset, joilla on hyvä energeettinen suhde rahaan, vetävät sitä luontaisesti enemmän puoleensa. Köyhä ei rikastu niin kauan, kun keskittyy köyhyyteensä ja identifioi itsensä köyhyyden kautta. Jos köyhä rikastuu, on hänen täytynyt ennen rikastumista jotenkin päästä pois siitä ajatuksesta, kuinka ikävää ja kamalaa on olla köyhä, ja keskityttävä elämässä niihin asioihin, jotka eivät ole huonosti. Tätä on myös turha sotkea mihinkään pinnalliseen manifestointiajatukseen, joka ei todellakaan tarkoita samaa kuin edellä selostettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän