Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikani kyttäiltyäni uskallan väittää että RAHAVOITOTKIN MENEE LÄHINNÄ JO RIKKAILLE

Vierailija
09.08.2017 |

Olen tutkaillut ja googlaillut nimiä, joiden tiedän saaneen veikkausvoityoja isoja, isohkoja, sekä isoja lisäarvontavoittoja, arpajaisia, jne

Arvioltani 90% menee ihmisille, joilla ei tarvitse todellakaan laskea senttejä kaupoissa.

Jännä sinällään. Lisäarvonnoissa joka vko yksi voittaa vieläpä 10000 ja googlailtuani petyn aina, TAAS JOLLEKIN JO ENNESTÄÄN VARAKKAALLE.

Huvittavin on se, että vaikkapa lisäarvonnasta välillä sama hlö saa kaksikin voittoa. (Viimeksi heinäkuussa)

Eikö siellä VEIKKAUKSESSA osata arpalaaria sekoittaa vai!???

Sydämellisempää olisi jo voittoja sattuisi enemmän köyhemmille.
Mutta ai niin, eihän oikeasti köyhällö ole varaa EDES OSTAA VEIKKAUKSEN PELEJÄ EIKÄ ARPOJA.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdutukseksi voin sanoa, että eräs tuttava perhe voitti mukavan summan arvasta ja sitä ennen he laskivat senttejä kaupassa. Että ei se raha välttämättä tule rahan luo:)

Vierailija
22/43 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on bemari ja rahaa millä mällää. En ymmärrä miksi kukaan jättää koulut johonkin amikseen? Köyhyys on oma valinta tai sitten on vaan tyhmä eikä pärjää vaativimnissa töissä/koulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, nytkin viikonlopun lottovoittaja sanoi heti juoneensa shampanjaa, kenellä tavallisella työssäkäyvällä ihmisellä on kotona shampanjaa?

Vierailija
24/43 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Raha menee rahan luo."

Vierailija
25/43 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, nytkin viikonlopun lottovoittaja sanoi heti juoneensa shampanjaa, kenellä tavallisella työssäkäyvällä ihmisellä on kotona shampanjaa?

Niin ja voittaja kertoi myös saaneensa aiemmin jo samalla rivillä 11 000eur. Mielestäni epäreilua että samalla rivillä voitetaan monta kertaa isoja summia.

Vierailija
26/43 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lotonnut 40 vuotta ja suurin voittoni on alle 50 euroa. Pariin vuoteen en ole voittanut lotosta senttiäkään enkä juuri muistakaan Veikkauksen peleistä.

Vierailija
27/43 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein rikkailla on varaa täyttää kaikki lottorivit, voitto on varma! 

Vierailija
28/43 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuule oisko vaikka siksi, että niillä joilla on ylimääräistä rahaa laittavat sitä rahaa enemmän näihin uhkapeleihin kuin köyhät, joilla rahaa ei ole? Itse olen vähävarainen (opiskelija) enkä kyllä mihinkään Lottoon tai vastaavaan rahaa työnnä. Ehkä näillä keskituloisilla on siksi haave lottovoitosta, että pääsisi eläköitymään aikaisin ja jättämään työt.

Eivät kyllä kauaa tule rikkaita olemaan jos työntävät rahansa johonkin lottoihin :D

Vierailija
29/43 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin miettinyt tätä samaa asiaa, kuten ketjun aloittaja ihmetteli...

Kyllä pitää jo muidenkin saada voittaa, kuin vain varakkaiden.

Vierailija
30/43 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleen itse epäillyt jonkin aikaa, että nää Veikkausvoitot ei ole sitä mitä luullaan. Rahanpesua ja hyvävelisysteemin jäsenten välistä "palkanmaksua"?

Nykyään tuo onnistuu helposti, kun pitää tunnistautua eli tiedetään mitkä rivit kuuluu kenellekin. Ennen oli luotettavampi systeemi kun numerot arvottiin käsin koneella ja rivit oli anonyymeja.

Vierailija
31/43 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohdutukseksi voin sanoa, että eräs tuttava perhe voitti mukavan summan arvasta ja sitä ennen he laskivat senttejä kaupassa. Että ei se raha välttämättä tule rahan luo:)

Jumalalle kiitos, aamen   💗

Vierailija
32/43 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lotonnut 40 vuotta ja suurin voittoni on alle 50 euroa. Pariin vuoteen en ole voittanut lotosta senttiäkään enkä juuri muistakaan Veikkauksen peleistä.

Isäni pelasi vuosikymmeniä eri rahapelejä Lottoa ja muita yhteensä noin 2000-3000eur vuodessa eikä ikinä voittanut mitään. Tavallinen työssäkäyvä oli ja myöhemmin eläkkeellä.

Vierailija
33/43 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkiaan 40 numeron joukosta voidaan muodostaa 7 numeron osajoukkoja eli mahdollisia lottorivejä (407)=40!7!33! = 18 643 560 kappaletta.

Vierailija
34/43 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikaus on täysin korruptoitunut.
Rahanpesua / korruptiota / sisäpiiri keikkoja. - Suomessa - siitähän on todisteita kuten se että mukamas Siilinjärvelle olisi mennyt peräkkäin valtava Eurojackpot voitto - ja nimenomaan maksimisummalla ja sitten perään valtava lottovoitto - ja nimenomaan maksimisummalla... sellaista todennäköisyyslaskentaa ei olekaan että nämä kaksi olisivat voineet toteutua

Nämä vain eivät ole mitään tuuria vaan järjestettyjä asioita muuten mikään ei näitä selitä... siis rahanpesua, korruptiota...

Vierailija
35/43 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on bemari ja rahaa millä mällää. En ymmärrä miksi kukaan jättää koulut johonkin amikseen? Köyhyys on oma valinta tai sitten on vaan tyhmä eikä pärjää vaativimnissa töissä/koulussa.

Sinäkin voit sairastua vakavasti, etkä voi kaikkea tehdä silloin. Syytät sitten itseäsi vain, että onpa oma vika 

kamala sairaus/tapaturma ?

Kannattaa harkita, millä ja miten kehuu...

Vierailija
36/43 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkiaan 40 numeron joukosta voidaan muodostaa 7 numeron osajoukkoja eli mahdollisia lottorivejä (407)=40!7!33! = 18 643 560 kappaletta.

Rahapeliyhtiöt nimittävät voitoiksi myös palautuksia, jotka alittavat panoksen määrän. 

Vierailija
37/43 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkapeleissä käy niin lähes aina, että mitä suuremmilla summilla ja panoksilla pelaat, sitä todennäköisimmin isommat voitotkin osuu kohdalle.

Jotta voi pelata suurilla summilla, on oltava sitä täpäkkää.  

Vierailija
38/43 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut Eurojackpotissa 4+2, enkä ole hirveän varakas henkilö.

Vierailija
39/43 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, sorry. Raha tulee rahan luokse, ei voi mitään.

Totta, itse en aiemmin voittanut mitään mutta kun sain perintöä niin aloin voittamaan pieniä summia.

Vierailija
40/43 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen voittanut Eurojackpotissa 4+2, enkä ole hirveän varakas henkilö.

Valitsitko itse numerot vai arpoiko kone?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän