Koulu alkaa HUOMENNA eikä vieläkään ole tullut tietoa koulupäivän pituudesta! Mitäs tällaisesta mieltä
Kyllä on suurpiirteistä. Mielestäni asiatonta, ellei sitten peräti uskomatonta.
Kommentit (47)
Joo, vähän tylsää. Toivottavasti saavat edes bussilippunsa huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Kun on ottanut koulutuspaikan vastaan (toinen aste) niin tuleeko enää mitää ilmotusta siitä että vastaanotto on mennyt perille?
T: Postiin epäluuloisesti suhtautuva
Kai se riippuu koulusta, mutta mulle ei tullut mitään eikä siis kuulunutkaan tulla.
Sanp kpuluja luokka-aste. Selvitän.
Missä päin Suomea sanotaan "linkka"? Ymmärsin sen tarkoittavan linja-autoa, mutta koskaan ennen en ole kuullut sanaa linkka.
Huomenna? Ei vaan maanantaina alkaa kello 9 ja poika pääsee 13.00. Eka ja toka luokkalainen
Uskomatonta, jos jossain Suomessa vielä opiskellaan alkuviikot miten sattuu. Meillä Pirkanmaalla on ainakin 15 vuotta ollut kyllä lukkarit selvillä ja huoltajilla tieto koulupäivistä hyvissä ajoin. Ei mitään järkeä aloitella koulua ilman lukujärjestystä ja tarkkoja aikatauluja. Amatöörimäistä pelleilyä, suunnittelemattomuutta ja laiskuutta sellainen. Joku yksittäinen oppilas ja hänen mutkikkaat valinnaisainekuviot voivat olla pari ensimmäistä päivää epäselviä, mutta kokonaisella kouluviikolla pitää työn jo luistaa täysillä!
T. Reksi
Samaa mietin itse vuosi sitten. Mun papereita posti ei onneksi hukannut, koulusta tuli pari viikkoa ennen koulun alkua kaikenlaista infosälää ja tervetulo-toivotus sekä ekojen päivien ohjelma aikatauluineen.