Lue keskustelun säännöt.
Kännykkälaskun case: vähensi itse joka laskusta summan
09.08.2017 |
Luin erittäin hauskan tapauksen kännykän käytöstä, miten ihmiset itse mokaa jtn ja suhteen syytetään sitä firmaa.
Asiakas maksaa laskunsa myöhässä ja seuraavassa laskussa on 5€ lisähintaa siitä.
Asiakas on sitä.mieltä,ettei ole maksanut myöhässä eikä kuulu maksaa myöhästymismaksua. Vähentää laskusta 5€.
Näin tehdään aina ja joka kerta kun lasku tulee.
Kunnes yhtenä päivänä luuri menee kiinni maksamattoman laskun takia!
Asiakas huutaa ja haukkuu firman ja uhkaa vaihtaa toiseen.
Siitä vaan mutta se on silti vanhalle firmalle vielä velkaa.
Kuinka tyhmiä voi ihmiset olla? Tämä on näiden asiakaskokemusten ydinasia aina...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla