Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä siitä, että fiksu mieheni on ollut ääliö?

Vierailija
09.08.2017 |

Minä siis pidän miestäni fiksuna ja aikuismaisena tyyppinä. Olemme molemmat noin 40, ja arvostan miestäni monessa asiassa ja hänellä on oikeasti viisaita ajatuksia ja muutenkin vastuullinen suhtautuminen moneen asiaan. Olemme tavanneet 3,5 vuotta sitten, joten suhteemme on suhteellisen tuore kuitenkin.

Ongelma on se, että hänessä on ilmeisesti sinkkuna (ollut) ihan ääliöpuoli, lapsellinen juntti. Hän on välillä kertonut minulle jotain pieniä katkelmia sinkkuajastaan, kuten kaikki nyt kertoo, ei mitenkään kehuskellen joillakin naisilla vaan liittyen johonkin muuhun keskustelun aiheeseen saattanut sivulauseessa mainita jotain, josta tulee ilmi joku naisiin liittyvä juttu kun oli sinkku. Ja voi ei, jokainen niistä on ollut sellainen, että hän on käyttäytynyt kuin 20-vuotias tai muuten kuin ihan ääliö (ei siis kohdellut naisia mitenkään huonosti onneksi kuitenkaan) ja juntti. Ahdistaa, että hänessä on tällainen puoli. Se puoli ei näy minulle, mutta on kai totta kuitenkin hänen jutuistaan päätellen. Neuvokaa joku miten selviän tästä? Ongelma on siis se, että miten nuo ääliöjutut ei veisi minun kunnioitusta häntä kohtaan.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet virheetön voidaksesi vaatia täydellisyyttä?

Eikö kierrä joku vitsikin siitä, että Madonnan poikaystävä on x ikäinen, jne...omani ei ole vielä syntynytkää...Ehkä sinun pitäisi etsiä joku tälläinen mies? 

Vierailija
22/32 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa nyt ole mitään. Mies kuin mies on valmis selittämään ummet ja lammet naiselle saadakseen tämän yhdeksi yöksi sänkyyn. Itsekin sinkkuvuosina kun olin tinderissä toimin noin ja kyllä pirkkoa riitti. Joka viikko oli pari uutta naista hoidettu ja joitakin saatoin tapailla useammin. Jos miehesi on saanut sinkkuaikoina tuolla tavalla naista niin mitä sitten? Sehän on vain osoitus että miehessäsi on sellaisia ominaisuuksia joita muutkin naiset arvostavat. Olen itse ollut nykyisen naiseni kanssa n. 3v ja meillä 1v tytär. Olemme erittäin onnellisia meitä siunattiin erittäin vähäitkuisella terveellä tyttövauvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kierrä joku vitsikin siitä, että Madonnan poikaystävä on x ikäinen, jne...omani ei ole vielä syntynytkää...Ehkä sinun pitäisi etsiä joku tälläinen mies? 

En tietenkään ole itse täydellinen, enkä odota mieheltä täydellisyyttä. Minussa on paljon vikoja, ja miehessäkin on muita vikoja kuin tuo ääliömäisyys. Ne hänen muut viat minun on helppo hyväksyä eikä ne haittaa minua yhtään. Kirjoitin tämän aloituksen, koska tuo naisiin liittyvä ääliömäisyys häiritsee minua vaikka hänen muut viat ei häiritse. Ap.

Vierailija
24/32 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvm86jjjjjh kirjoitti:

Ei tuossa nyt ole mitään. Mies kuin mies on valmis selittämään ummet ja lammet naiselle saadakseen tämän yhdeksi yöksi sänkyyn. Itsekin sinkkuvuosina kun olin tinderissä toimin noin ja kyllä pirkkoa riitti. Joka viikko oli pari uutta naista hoidettu ja joitakin saatoin tapailla useammin. Jos miehesi on saanut sinkkuaikoina tuolla tavalla naista niin mitä sitten? Sehän on vain osoitus että miehessäsi on sellaisia ominaisuuksia joita muutkin naiset arvostavat. Olen itse ollut nykyisen naiseni kanssa n. 3v ja meillä 1v tytär. Olemme erittäin onnellisia meitä siunattiin erittäin vähäitkuisella terveellä tyttövauvalla.

Minua ei ollenkaan haittaa, jos miehelläni on ollut ennen minua paljonkin naisia tai jos hän on saanut helposti naisia. Mutta en ymmärrä sitä, että miksi hän ei ole iskenyt niitä naisia fiksuudellaan ja hyvillä puolillaan, koska niitä hänessä kiistatta on paljon. Miksi hänen on pitänyt sortua ääliömäisyyksiin ja rehentelyyn ja esittämiseen saadakseen naisia, vaikka hän saisi naisia olemalla vain oma fiksu itsensä. Ap.

Vierailija
25/32 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä sitä sitten kuinka moni meistä olisi suhteessa, jos antaisimme menneiden ääliömaisuuksien vaikuttaa siihen parin valintaa. Ne virheet kun pitää elää läpi ennen kun ollaa valmiita aikuistumaan. 

Vierailija
26/32 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään ole itse täydellinen, enkä odota mieheltä täydellisyyttä. Minussa on paljon vikoja, ja miehessäkin on muita vikoja kuin tuo ääliömäisyys. Ne hänen muut viat minun on helppo hyväksyä eikä ne haittaa minua yhtään. Kirjoitin tämän aloituksen, koska tuo naisiin liittyvä ääliömäisyys häiritsee minua vaikka hänen muut viat ei häiritse. Ap.

Sinullako sitten ei ole ollut streotyyppistä suhtautumista koskaan miehiin? Yleiset näkymykset vaikuttavat paljon siihen miten tietyissä tilanteissa käyttäydymme. 

Vierailija
27/32 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa miehissä asuu edelleen sisällä se pikkupoika, tai teinipoika. Yhdet osaavat vaan peittää sen paremmin ja toiset huonommin, ja kolmannet eivät edes välitä peittää sitä. On viattoman hölmöjä pikkupoikia ja sitten on järkyttäviä junttimaisia sikoja, ja kaikkea siltä väliltä. Kerro nyt vähän tarkemmin, minkälaisesta ääliömäisyydestä on kyse?

Ja naisissako ei ole tällaista puolta sitten yhtään?

Voi kulta pieni sun kanssas....

Vierailija
28/32 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että miehen tulee kunnioittaa naista vaikka naisella olisi satoja aiempia panoja. Naisen menneisyys ei saa vaikuttaa siihen, miten mies häneen suhtautuu. Tätä mieltä AV-mammat ovat aina olleet.

Vierailija
29/32 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, ymmärrän. Häiritsisi sovinistinen suhtautuminen, ettei suhtaudu naisiin ihmisinä eikä tunnu pitävän heitä vertaisonaan vaan jonain kohteina, joita on yrittänyt manipuloida (sitä vale on). Ja että kuvittelee naisten olevan rahan perään. Eli seksistinen ja sovinistinen. Eikö se nykyisin enää ilmene missään? Millaisille vitseille mies nauraa? Kohteleeko kunnioittaen? Tekeekö puolet kotitöistä? Jne. Tietysti ihmiset kasvavat eli tarkadtelisin nykyisyyttä kokonaisuutena, millainen on muuten.

Vierailija
30/32 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuota ääliömäistä käyttäytymistä kestänyt koko se 35+ vuotta vai onko hän ollut parisuhteessa aiemmin? Monet pitkistä liitoista eronneet saattaa hurvitella eron jälkeen, "ottaa takaisin menetettyä nuoruutta" tms. mutta se vakiintumisenhalu on pohjalla. Oma mieheni eronsa jälkeen vihelteli vähän aikaa mutta alkoi sitten etsiä vakavissaan kumppania ja löysi minut. Suhtautuminen minuun oli alusta alkaen ihan toinen kuin noihin muihin naisiin, hekin olivat ilmeisesti hauskaa etsimässä. Minä en ole huolissani.

Vierailija
31/32 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista, että miehen tulee kunnioittaa naista vaikka naisella olisi satoja aiempia panoja. Naisen menneisyys ei saa vaikuttaa siihen, miten mies häneen suhtautuu. Tätä mieltä AV-mammat ovat aina olleet.

Niin

Vierailija
32/32 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvm86jjjjjh kirjoitti:

Minua ei ollenkaan haittaa, jos miehelläni on ollut ennen minua paljonkin naisia tai jos hän on saanut helposti naisia. Mutta en ymmärrä sitä, että miksi hän ei ole iskenyt niitä naisia fiksuudellaan ja hyvillä puolillaan, koska niitä hänessä kiistatta on paljon. Miksi hänen on pitänyt sortua ääliömäisyyksiin ja rehentelyyn ja esittämiseen saadakseen naisia, vaikka hän saisi naisia olemalla vain oma fiksu itsensä. Ap.

Koskaan kuullut sanaa itsetunto? Tavattoman moni ei uskalla olla oma itsensä vaan ottaa roolin, jonka luullee olevan se miten meidän odotetaan käyttäytyvän. Millainen isä tällä miehelle on? Lapsuuden perintö kuitenkin vaikuttaa siihen miten  aikuisena käyttäydymme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä