Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen arvo naismarkkinoilla

Vierailija
09.08.2017 |

Moi,
Nyt reilusti 40v ikäpyykin ylittäneenä olen alkanut miettiä otsikon mukaista asiaa. Ja miten tuo muuttuu vuosin varrella.
Kouluaikoina siis lähinnä lukiossa oli kaikelaista yritystä tuttujen ja tuntemattomien suuntaan, mutta mikään ei oikein edennyt. Tuntui että arvoni on hyvin alhainen. Kerran sitten rohkenin lähestyä yhtä luokkatoveriani, joka yllättäen lähtkin treffeille, ja myöhemmin sanoi olleensa "otettu" koska joku niin tasokas lähestyi häntä. Tämä tuntui hieman ristiriitaiselta, koska kokemus "tasokkuudestani" oli ollut toisenlainen. No tuo ei sitten edennyt pidempiaikaiseksi minusta johtuen
Opiskeluaikoina tuntui että oli suht helppoa lähestyä naisia, ja sain ihan riittävästi vastakaikua. Tosin myös aika paljon "arvoa alentavia" kommentteja. Tapasin sitten vaimonikin noina aikoina ja se on tietty oma tarinansa.
Sitten vuosia myöhemmin n 35v ikäisenä tuntui että vaikka ravntolassa ei ollut mitään mahiksia naisten suhteen, kukaan ei lämmennyt millekään.
Ja nyt taas viimeaikoina 45v+ ikäisenä tuntuu että halutessaa seuraa löytyy vaikka joka ilta jos haluaa.

Tämä on jotenkin alkanut arvelluttaa, että miten miehen arvo mittautuu naisten silmissä. Ja miksi vaikkapa minun kohdalla on ollut aivan ääripäitä tuon "arvon" suhteen. Tutntuu että joidenkin kohdalla arvo on aina korkeall ja joidenkin aina matalalla, mutta miksi joillain kuten minun kokemanani tuo "arvo" aaltoilee vuodesta toiseen

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah saman huomannut itsekin. Olisiko niin että eri aalloissa eri naiset kiinnostuu/on kiinnostumatta susta? Nyt olet siinä aallossa jossa herätät nuoremmissa isähahmon hakijoissa/pettyneissä toisen kierroksen yh:ssa yms. luottamusta?

Vierailija
2/10 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyntä ja tarjonta luo vaihtelua. Jos mies vaikka elää pitkään ja on hyvässä kunnossa on eläkeiässä valtava kysyntä kun moni mies joko kuolee aikaisemmin tai on varattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia viehättää miehessä eniten koettu status omassa viiteryhmässä.

Vierailija
4/10 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärjistetysti alle 30 v naiset etsivät miestä, jonka kanssa perustaa perhe. Samanikäisille miehille oli kysyntää.

35 v niillä, jotka halusivat parisuhteen, oli jo mies. Sinkut naiset elelivät onnellisina kokonaan ilman miestä eivätkä enää edes etsi ketään miestä.

40 v käynnistyy toinen kierros. Moni eroaa ja etsii uutta miestä ja taas on kysyntää miehille samassa ikäluokassa. Lisäksi monien naisten seksuaalisuus herää nelikymppisinä ja he kiinnostuvat pelkistä seksisuhteista, mikä vaihe miehillä lienee jo 20 v.

N46

Vierailija
5/10 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärjistetysti alle 30 v naiset etsivät miestä, jonka kanssa perustaa perhe. Samanikäisille miehille oli kysyntää.

35 v niillä, jotka halusivat parisuhteen, oli jo mies. Sinkut naiset elelivät onnellisina kokonaan ilman miestä eivätkä enää edes etsi ketään miestä.

40 v käynnistyy toinen kierros. Moni eroaa ja etsii uutta miestä ja taas on kysyntää miehille samassa ikäluokassa. Lisäksi monien naisten seksuaalisuus herää nelikymppisinä ja he kiinnostuvat pelkistä seksisuhteista, mikä vaihe miehillä lienee jo 20 v.

N46

tämä on varmaan aika totta ja hyvä selitys

Vierailija
6/10 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen koko ajan odotellut sitä vaihetta jolloin naiset alkaisivat kiinnostumaan mutta ainakaan 31 ikävuoteen mennessä sitä ei ole oikein tapahtunut.

Vierailija
7/10 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää puhua jostain arvosta? Miksi ei voi puhua siitä, kuinka kiinnostava on naisten silmissä? Ihmisarvo meillä kaikilla on sama ja muita arvoja ei ole. Emme ole tuotteita, joita myydään ja vaihdetaan markkinoilla.

Vierailija
8/10 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen koko ajan odotellut sitä vaihetta jolloin naiset alkaisivat kiinnostumaan mutta ainakaan 31 ikävuoteen mennessä sitä ei ole oikein tapahtunut.

Eikä odottelemalla tapahdu jatkossakaan.

Vierailija
9/10 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vanhenee kuin viini ja naiset vanhenee kuin maito.

Vierailija
10/10 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa just kesälomareissulla tuli nähtyä kuinka jokseenkin dannydevitomainen (mutta huikean tukeva) kuuskymppinen mies kömpi Ferraristaan ylös ja repsikan paikalta nousi noin 175 cm tissiblondi. Ja kun lähtivät kävelemään, käppänä piti kätöstään hyvinkin omistavaan tyyliin minihameeseen verhotun 10+ perseen päällä.

Mietin vaan että mikä tuossa oli miehen arvo kun noinkin näyttävä nainen antoi sellaisen kähmiä julkisesti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme