Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko siinä jotain creepyä jos poimii mustikoita hautausmaan aidan vierestä?

Vierailija
09.08.2017 |

Isoja ja kypsiä olivat. Ravinteikkaan näköisiä. Poimin pari sangollista kun muille ei näytä kelpaavan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko metsä on eläinten hautausmaata.

Vierailija
2/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin parkkipaikat on varmaan aika lähellä aitaa, sekä tie? Melkoiset saasteet mustikoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran kylässä vanhassa talossa, joka oli ihan hautausmaan vieressä. Sellainen iso kantatila, onhan se aikanaan ollut arvopaikka saada talo kirkkokukkulan viereen. Joudessa kahvia tajusin, että talossa on kaivovesi ja aloin miettiä, että mitkäköhän aromit tässä kahvissa onkaan... Joo, jäi juomatta, kun tarpeeksi asiaa mietin. :)

Vierailija
4/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran kylässä vanhassa talossa, joka oli ihan hautausmaan vieressä. Sellainen iso kantatila, onhan se aikanaan ollut arvopaikka saada talo kirkkokukkulan viereen. Joudessa kahvia tajusin, että talossa on kaivovesi ja aloin miettiä, että mitkäköhän aromit tässä kahvissa onkaan... Joo, jäi juomatta, kun tarpeeksi asiaa mietin. :)

Mua puistattaa aina kun ihmiset ui kirkon uimarannalla... Varsinkin tällä paikkakunnalla haudat ovat rinteessä ja kaikki maaperästä varmasti päätyy rinteen alla olevaan järveen.

Vierailija
5/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ihmisen joka on sienestänyt hautausmaalla. Itse en pystyisi mutta ei kai siinä mitään.

Vierailija
6/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainajien henget ovat niissä mustikoissa.

Vierailija
7/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainajien ruumiit on niissä mustikoissa.

Vierailija
8/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tein niistä mustikoista piirakan ja näin seuraavana yönä jänniä unia. Sen jälkeen oonkin myynyt ne torilla XD

Ap

Vierailija
9/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuseksin niihin. Siksi ovat isoja.

Vierailija
10/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän creepyä oli syödä Itämerestä pyydettyjä katkarapuja Estonian uppoamisen jälkeen. Mutta poissa silmistä, poissa mielestä.

Vierailija
11/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin poiminut. Kyseinen hautausmaa tosin oli todella pieni, vain yksi käytävä jonka varrella parisenkymmenta vanhaa hautaa. Tuoreimmat haudat 15 vuotta vanhoija, mutta enimmäkseen oli useita kymmeniä vuosia vanhoja. Mökkimme sijaitsee siinä lähellä ja alueella paljon isoja mustikoita.

Vierailija
12/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Ihmisen ruumis maatuu, siitä tulee ruokaa muille eliöille, se kasvattaa ja ruokkii kukkia ja mustikoita ja ruohoa ja puita. Mikä voisi olla kauniimpaa!? Ja sinä yökkäilet.

Vierailija
13/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh. Yksi rouva poimii aina korvasieniä haudoilta. 

Vierailija
14/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua puistattaa aina kun ihmiset ui kirkon uimarannalla... Varsinkin tällä paikkakunnalla haudat ovat rinteessä ja kaikki maaperästä varmasti päätyy rinteen alla olevaan järveen.

Kyllä sinne järveenkin kuolee kaikenlaista tuoreempaakin, sekä eläimiä että...itse olen kotoisin Vanajan rannoilta, nuoruudessa uimapaikkojen läheltä löytyi joka toinen vuosi uppotukkeja ja joka toinen vuosi jäihin pudonneita/juhannuspissaajia.

Vierailija
15/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustikat on isoja koska niihin on käytetty ruumislannotetta.Nam.

Vierailija
16/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa, itse olin hautausmaalla kesätöissä ja söin ihan onnessani metsämansikoita haudoilta. :D

Vierailija
17/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkän matkan päässä hautausmaasta olisi ei-creepya?

Vierailija
18/18 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poimin myös ruumismustikoita. Tuossa meidän takapihan ja hautausmaan välisessä metsässä on joka vuosi paljon mustikoita ja hautausmaata lähestyttäessä suurenee koko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan