Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi raskaus koetaan lihavuutena

Innokasmasunkasvattaja
08.08.2017 |

Miksi raskaana olevat naiset kokevat itsensä lihaviksi?
Siis enkä nyt tarkoita sitä että lihonnut ihan älyttömästi mielitekojen takia vaan siis ihan sitä raskausmahaa häpeävät. Siis minä esimerkiksi olen hyvinkin hoikka nainen ja minun mielestäni siinä ei ole mitään samaa että on läskimakkaroita tai suorastaan kaunis sileä raskausvatsa jonka sisällä kasvaa maailman kaunein ihme! <3 Ja sillä pyöreällä vauvamasullahan muu kroppa näyttää entistäkin hoikemmalta. Itse olen nyt raskaana ja odotan jo innolla että masu vähän kasvaa enempi... :-)

Naiset, olkaa ylpeitä teidän raskausmasuistanne! Ne ovat niin kauniita ja kätkevät vielä kauniimman lahjan sisälleen. <3

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten kun se maha on oikeasti iso, niin tuntee itsensä helposti lihavaksi kun on vaan niin iso. Aika harva nainen kokee olevansa hoikka ja siro raskausviikosta 37 eteenpäin.

Vierailija
2/2 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika valasmainen olo alkaa olla rv 34 vaikka hoikka olenkin.. olen kyllä ihastunut tähän pömppömahaani ja se on oikein kaunis. Mutta siro en koe olevani nyt mistään suunnasta! Ja kyllä se, että oikein mikään ei mahdu päälle, saa aika lihavan olo..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan