Netflix-sarja Ozark: Miten tämä ei ole suositumpi? :o
Tykästyin ihan älyttömästi! Todella mielenkiintoinen sarja! Kukaan ei vaan tunnu tietävän kyseistä sarjaa eikä sarjasta ole oikein minkäänlaista keskustelua missään. Ainoat jutut mitä olen löytänyt, puhuvat siitä ettei kukaan katso ko. sarjaa...
Nyt ärsyttää jos tästä ei tule kakkoskautta. :/ Miten tämä ei menesty? Olen nähnyt typerämpiä ja tylsempiäkin sarjoja jotka ovat saaneet heittämällä monen monta kautta..
Kommentit (27)
Sain sarjan päätökseen. Breaking bad ei ole yhtikäs mitään tämän rinnalla
Ehdottakaa jotain yhtä hyvää sarjaa?
On hyvä. Ainakin 3 kautta löytyy. Ellei enemmän. Paranee ja paranee. Ozarkiin verrattuna Breaking Bad on kuin jokin varhaisteinien örvellyssarja. Ozark on aikuisille.
Kolme kautta sitä tehtiin ja mulla on yhä kolmas kattomatta. Kyllästyin. Ehkä jaksaisin kattoa nyt loppuun. Heti Firefly on katottu neljännen kerran.
ps. en ymmärrä tuota BB vertaamista, koska ovat aivan eri tyyppisiä sarjoja. BB on paljon keveempi, vaikka onkin yhtä nerokas ja taidolla tehty. Ozarkin huumori on taas vähäeleistä, kun BB se on toisinaan hyvinkin överiä. Yö ja päivä.
Neljä kautta on ozarkia. Kaksi ensimmäistä kautta oli timanttia. Kolmas helkkarin tylsä, neljännes oli ok johon sarja päättyy.
Ja tosiaan, ozark iskee ehkä parhaiten aikuisille, ja etenkin perheellisille.
Mistä se kertoo?