Niemen muuttopalvelut
Onko kokemuksia? Kannattaako heiltä tilata muutto?
Kommentit (61)
Muuttoa suunniteleva!
Niemi palveluista kerrotaan nykyisin keskustelu palstoilla paljon ikäviä kommentteja, kuinka Niemellä kohdellaan kesätyöläisiä ja nolla tunti sopimuksella olevia keikka työläisiä.
Kuka vastuullinen ihminen tai millainen yritys haluaa käyttää työntekijöitään huonosti kohtelevan yrityksen palveluja?
Olisi Niemellä aika tehdä sama kuin Hesburgerilla. Siis perheen jalkautua katsomaan ketkä sielä keskijohdossa pilaavat niin sanotun (Niemen hengen).
Stadissa ainakin keskijohto elelee omissa norsunluu torneissaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaverin muutossa Nieeimen muuttajat eksyivät matkalla, ison kaupungin keskustassa, molemmat osoitteet kaupungin alueella ja ihan tavallisia osoitteita jotka kuka tahansa löytää helposti Google Mapsilla. Laskuttivat tunnin ylimääräisen harhailun kaveriltani. Oikeasti kävivät varmaan syömässä tai kahvilla ja laskuttivat asiakkaalta senkin ajan. Huijareita.
Tätä kyllä sattuu vähän kaikissa firmoissa ja alalla kuin alalla. Ei välttämättä ole firman johdossa ongelma vaan työntekijöiden asenteessa. Kiinni noista tempuista ei yleensä jää, ja katsotaan läpi sormien, jos yleensä porukalta hommat onnistuu. Parempaa porukkaa voi työnantajan olla vaikeaa saada.
Kaverin muutossa joku Helsingin Niemi palvelujen ajojärjestelijä sekoili todella paljon. Muutajat myöhässä ja lisäksi ensin väärässä osoitteessa. Ajojärjestelijä ei osannut lukea selvää suomea. Iso myöhästyminen ja iso lasku.
EN SUOSITTELE
Käyköhän Niemelle todella samoin kuin Heselle? Omistajat heräävät ongelmiin liian myöhään. Siis kun velli on jo maassa. Tai jopa housuissa.
Näillä on myös palkauspalvelu ja ainakin ne laatikot kannattaa vuokrata, kestää paremmin kuin pahvilaatikot...
Niemen muuttomiehet oli hitaimmat mitä on tullut vastaan. Maksoin kaksion muutosta viereiseen taloon vuonna 2014 saman verran kuin äskettäin 200 km muutosta urakkana toiselle firmalle. Sama määrä oli kantajia, mutta Niemen kanssa kannettiin itsekin, kun ei sitä menoa kestänyt katsoa ja tuntipalkka juoksi ja ne kantoi kamojani kuin ne olis ollu picassoja.
Niemi sopii rikkaille, muiden kannattaa kilpailuttaa muutto urakkana.
Mutta kyllä täytyy sanoa, että Niemen muuttopahvilaatikot on maan parhaat. Mulla on samat laatikot kestäny 4 muuttoa. Ne vaan laittaa litteenä verkkokomeroon ja ottaa taas seuraavaan muuttoon käyttöön.
Kaksi Niemen muuttoa takana, ei mitään valittamista.
Toisella kerralla oli kolme nuorta miestä, joista yksi oli allerginen kissalle, oli sitten autossa vastaanottamassa tavaraa ja hyvä niin, vahti samalla jo autoon kannettuja tavaroita.
Huonekalutkin menivät oikeisiin huoneisiin ja suoraan paikoilleen, kun olin paikalla opastamassa ja olin suunnitellut sisustuksen valmiiksi. Oli suuri apu, yksin en niitä olisi jaksanut siirrellä.
JA laatikoissa huonemerkinnät!
Muuttajastakin ja hänen valmistautumisestaan riippuu, kuin muutto sujuu.
Uusia työntekijöitä kohdellaan kuin orjia.
Kaikissa muuttofirmoissa käytetään kokemattomia kantajia vuokrafirmojen kautta, joten tavarat voivat naarmuuntua tai hajota ja ylimääräistä aikaa voi kulua.
Vierailija kirjoitti:
Niemi palveluiden uusien nuorten työtekijöiden kohtelua pitäisi tutkivan journalismin toimittajien penkoa oikein kunnolla. Epäilen vahvasti että paljastuisi samanlaisia ongelmia kuin Hesburgerissa.
Tjoo, nuorille selviää taas kerran että töissä joutuu tekemään töitä, eikä voi vaan mussuttaa sipsejä ja energiajuomaa puhelin kourassa. Siltä tuo hesen jatkuva valitus alkaa pikkuhiljaa kuulostaa vaikka alussa siinä oli kait ihan aiheellistakin kritiikkiä mukana.
Olen kuullut, että Niemellä on työntekijöille pakollinen aamujumppa ja aamupuuro? Lisäksi syömään mennään muodossa ja kaikki samaan paikkaan?
Hyvä kokemus kyseisestä firmasta. Ripeitä olivat, vaikka tuli mutkia matkaan. Miehet vaan purkivat ja kasasivat yhden lipaston, kun se ei mahtunut portaista. Piano pääsi perille myös vaivattoman näköisesti. Iso lasku, mutta verrattuna edelliseen muuttoon tämä oli tosi hyvä.
Ei kai mihinkään maksettuun muuttokeikkaan voi kuulua se, että maksetaan työntekijöiden RUOKATAUKO??
Eikös missä tahansa ostetussa palvelussa ole järkevää olla urakkahinta ja sit tekevät mitä tekevät milloin tekevät?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai mihinkään maksettuun muuttokeikkaan voi kuulua se, että maksetaan työntekijöiden RUOKATAUKO??
Eikös missä tahansa ostetussa palvelussa ole järkevää olla urakkahinta ja sit tekevät mitä tekevät milloin tekevät?
Asiakkaan kannattaa tarjota kantajille lounas. Se tulee asiakkaalle halvemmaksi kuin heidän ruokatauko matkoineen.
Kilpailuta muutto muuttomaailma.fi -sivulla, saat tusinoittain vaihtoehtoja. Ehkä se Niemi vaikuttaa niistä parhaalta, mutta ehkä ei. Itse valitsin vaihtoehdoista miltei halvimman, jolla oli hyvät arvostelut enkä pettynyt.
Tarjouksia tulee useamman päivän ajan, ala hätäile ensimmäisen parin tunnin tarjousten jälkeen vielä, jos esim. hinta vaikuttaa korkealta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaan kannattaa tarjota kantajille lounas. Se tulee asiakkaalle halvemmaksi kuin heidän ruokatauko matkoineen.
Anteeks niinku MITÄ?
Jos mä ostan palvelun, minkä tahansa palvelun, enhän mä ala niitä ruokkimaan.
Jos ostan vaikkapa putkimiehen töihin tai siivoojan, enhän minä heidän ruokailuistaan maksa. Jos ostan palvelua 5 tuntia, oletan että he käyttävät sen viisi tuntia siihen mihin minä tarvitsen.
Missä palveluhommassa asiakas maksaa lounastunnista??
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kannattaa ottaa urakkana ja sopia kiinteä hinta kirjallisesti etukäteen. Arvioida tavaramäärä tarkasti, vaikka laittaa muuttofirmalle kuvia ja tiedot molemmista kohteista: onko hissit, mihin saa muuttoauton jne. Minimoida ikävät yllätykset ja kulut. Otti sitten Niemeltä tai muualta muuton.
Kerran kysyin muuttoa. Viereiseen taloon, molemmat hissirappuja, matkaa n 200m.
Ei kiinnosta, ei tule kilometrejä, ja ruokatauko hankala pitää :D