Ideat loppu! Senjan, Iitan ja Veikan pikkusisko nimeä vailla?
Ja moin vaan, tutut..
Eli, perheemme täydentyi 3vkoa sitten pikkuprinsessalla ja nyt olemme täysin jumissa nimiasian kanssa! Mies tykkäisi Ainosta, minä en liittyen erääseen henkilöön.. ja miehellä taas on ikäviä henkilömuistoja suosikkinimiini Vuokko ja Maisa liittyen ! Eevistä tykkäisimme molemat, mutta serkkuni ehti ensin :(
Ja R-nimet eivät käy, emme halua lapsen joutuvan naurunalaiseksi jos saa sitkeän ärrävian !
Kommentit (18)
Hilja, Kaisu, Leona, Elsi tai Alma
Aava, Toiseksi nimeksi sitten Meri.
Vierailija kirjoitti:
Aava, Toiseksi nimeksi sitten Meri.
Jos välttämättä haluaa lapsestaan koulukiusatun.
saga
vera
nora
sara
tara
bambi
candy /candi
hjördis
Karseet nimet :D varsinkin veikka... miksi?
Hilda ja Alma pistetty muistiin ;)
Kiitos teille, ihanat <3 kahvitauko , ja tulen myöhemmin lukemaan onko tullut lisää nimiä!
a.p
Vierailija kirjoitti:
Karseet nimet :D varsinkin veikka... miksi?
Sulla on varmaan sitten jotkut Adele ja Nico?
"Ja R-nimet eivät käy, emme halua lapsen joutuvan naurunalaiseksi jos saa sitkeän ärrävian"
Kielletään ne kokonaan. Nyt Markukset ja Ronjat, on aika keksiä itselleni uusi nimi. AP:n kuopus ei välttämättä osaa tulevaisuudessa kutsua teitä alkuperäisellä nimellänne ja on vaara, että joku kuulee ja nauraa.
Iida, Enni, Ella, Hilma, Tilda, Telma
Emmi
Lotta
Liina
Mette
Mandi
Linda
Saimi
Vierailija kirjoitti:
"Ja R-nimet eivät käy, emme halua lapsen joutuvan naurunalaiseksi jos saa sitkeän ärrävian"
Kielletään ne kokonaan. Nyt Markukset ja Ronjat, on aika keksiä itselleni uusi nimi. AP:n kuopus ei välttämättä osaa tulevaisuudessa kutsua teitä alkuperäisellä nimellänne ja on vaara, että joku kuulee ja nauraa.
Ymmärrän kyllä helvetin hyvin tuon pointin, olen itse Noora ja minua kiusattiin rankasti ala-asteella koska sanoin vielä toisella luokallakin olevani "Noola". Teini-ikäisenä sitten otin toisen nimen käyttöön ja myöhemmin vaihdoin viralliseksi nimeksi.
Leetta
Liitta
Klistiina
Kaloliina
Petla
Mali
Salianna
Aila
Malia
Saala
Noola
Veela
Liikaa lapsia, jos ei enää keksi nimiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä helvetin hyvin tuon pointin, olen itse Noora ja minua kiusattiin rankasti ala-asteella koska sanoin vielä toisella luokallakin olevani "Noola". Teini-ikäisenä sitten otin toisen nimen käyttöön ja myöhemmin vaihdoin viralliseksi nimeksi.
Kiusattiin minuakin, vaikka nimeni on Leena. Lastanikin kiusattiin, ei johtunut nimestä. Vaihdettiin sitten koulua, kun ei muu auttanut.
Eila