Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisko ei soisi minulle mitään

Vierailija
08.08.2017 |

Olen ollut töissä 14-vuotiaasta, maksanut itse jo lukionkin. Kaiken aina itse.

Siskoni ei soisi minulle mitään. Käyttäytyy aivan kuin "saisin" tämän kaike jotenkin epäreilusti häntä riistäen. Vaikka kaikki on kiinni itsestäni, päästä ja työteosta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se asia miksikään muutu siitä että mollaat siskoasi täällä.Sairasta huomionkerjäämistä ovat nämä aloitukset eivätkä mitenkään muuta menneisyyttä tai vallitsevaa todellisuutta ellei  itse tee asialle jotain tuon voivottelun sijaan. Millainen ihminen kitisee vuosia vanhoista asioista täysin ulkopuolisille ihmisille?

Niin, sellainen jolla  on päässä vikaa.Mene hitto vie jo elämässä eteenpäin äläkä vello uhriudessa.Se on ällöttävää.

Vierailija
22/25 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se asia miksikään muutu siitä että mollaat siskoasi täällä.Sairasta huomionkerjäämistä ovat nämä aloitukset eivätkä mitenkään muuta menneisyyttä tai vallitsevaa todellisuutta ellei  itse tee asialle jotain tuon voivottelun sijaan. Millainen ihminen kitisee vuosia vanhoista asioista täysin ulkopuolisille ihmisille?

Niin, sellainen jolla  on päässä vikaa.Mene hitto vie jo elämässä eteenpäin äläkä vello uhriudessa.Se on ällöttävää.

Itse olet ällöttävä ja kohtelet inhottavasti ihmisiä. Menisit terapiaan opettelemaan hieman myötäelämistä.

-Ei ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap joko kivikissaäidin tai ammattivalittajan sisko? No, leikki sikseen, lähimmät ihmiset voivat olla juuri ne kaikkein pahimmat ilkeimmät. Eikä he siitä miksikään muutu, pitää joko kestää tai ottaa etäisyyttä.

Vierailija
24/25 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleko isosisko vai pikkusisko? Onko monta vuotta ikäeroa? Onko teitä vain 2?

Olen usein miettinyt kiusaajia, mikä on ollut osa lapsuudenperheessä. Onko ensimmäinen lapsi vallasta syösty kuninga/s/tar vai onko pienin kade vanhemmille? Aihetta käsitellään liian vähän.

Vierailija
25/25 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleko isosisko vai pikkusisko? Onko monta vuotta ikäeroa? Onko teitä vain 2?

Olen usein miettinyt kiusaajia, mikä on ollut osa lapsuudenperheessä. Onko ensimmäinen lapsi vallasta syösty kuninga/s/tar vai onko pienin kade vanhemmille? Aihetta käsitellään liian vähän.

Olen viisi vuotta pienempi pikkusisko. Helposti toki lapsena mollattavissa, kun en mitenkään tietenkään kyennyt samaan kuin isosisko...

Ap